2017. augusztus 7., hétfő

Három kívánság | Újdonságok közt nézelődve


Már minden márka kitette az újdonságait az őszre nézve, és bár nem tervezek vásárolni, azért szétnéztem. Egy várható nagyobb befektetés miatt nem lesz pénzem semmire, így nem félek attól, hogy bármit is megvennék meggondolatlanul, hiszen mire megint lesz egy kis spórolt pénzem, addigra jól átgondolom ezt a listát még egyszer, de hát attól még gondoltam megmutatom én mikre lettem kíváncsi a drogériás újdonságok közül.



Az első kategóriában az Essence Vibrant Shock Lip Paint kiadásának három árnyalata szerepel. Kb. első dolgom lesz kipróbálni a tesztereket. Kíváncsi vagyok milyen az állaguk, mennyire tartósak, és milyen a színük igazából. A bordót utcára is boldogan bevállalnám, szóval ki tudja, ki tudja. Viszont a másik kettőt soha az életben nem tudnám hordani (már próbáltam feketét és kéket is más márkától, nem állnak jól), de a kíváncsiság nagyon hajt, mindig szeretem megnézni az extrémebb színeket, hiszen ezek csak a NYX-nél vannak, illetve volt anno az Aurának egy őszi limitált kiadása extrém rúzsokkal, de egyébként nálunk még ennek nincs akkora trendje, így nekem ez még izgalmas. 


Kb. rögtön kiszúrtam az új Essence Long Lasting ceruzák közül ezt a kéket, ami annyira bizonytalan, hogy hogy néz ki, hogy még két ugyanolyan promó képet sem láttam róla. :D Viszont ha acélkék színe lesz, akkor tuti megveszem ha törik, ha szakad. Anno volt egy acélkék szemfestékem ami beszáradt, imádtam, azóta sem találtam hasonlót. Jó lenne találni egy szemfestéket vagy bármilyen szemre valót ebben az árnyalatban.

Bár már hozzánk is megérkeztek a Trend it up állványok, nem jártam arra mostanában, viszont Szegeden megnéztem, és ennyire unalmas márkát... :D Kb. csak ez a 020-as Highlightening szemfesték fogott meg. Nem vettem meg, de ha még akkor is vágyni fogok rá, amikor visszaköltözöm a nagyvárosba, akkor tutira megveszem. Mondjuk a Krémmániás vélemények eléggé vegyesek, így főleg nagyon próbálom átgondolni.

A Catrice Ultimate Matte rúzsok közül ez a három nagyon megfogott. Ha a valóságban is úgy néznek ki, mint a promó képen, akkor nagyon nagy bajban leszek. Mondjuk a valóság szerintem sokkal másabb lesz, ahogy én a Catirce-nél észrevettem, de azért még meglesem. Jaj, és már két újvidéki DM-ben is kaphatóak a termékeik. Egy év alatt hihetetlen mekkorát haladtunk! :D Ráadásul az új lelőhely nincs olyan messze, hogy buszozni kelljen.


Az Essence rúzsokkal sosincs jó tapasztalatom, de nagyon ígéretesek ezek az új Last instant rúzsok, érdekel mit várhatunk tőlük. A színek elég furák, pont mint a mostani divat, de azért pár "átlagos" árnyalat is bekerült a vonalba. Ha olyan lesz a szaga és az állaga, mint az előző kiadásnak, akkor biztosan nem veszek belőlük, hiszen nekem attól folyton hányingerem volt, ráadásul gyorsan meg is romlottak.

A szájfényeket sosem szerettem, viszont volt egyszer egy csodálatosan szuper Oriflame limitált kiadású nude szájfényem, és azóta is keresem a méltó utódját, de hasonlót sem találtam. Színben mintha lenne egy Trend it up High Shine testvér, de úgy hallottam gyengén tartós, így nem kizárt, hogy a NYX Butter Gloss-ok közt fogok szétnézni, de az ára miatt inkább elgondolkodok a Trend it up szájfényén is.

Ti miket néztetek ki az újdonságok közül?

11 megjegyzés:

  1. Én megvettem Ausztriában a Vibrant Shock rúzsok közül a szürkéskéket, nekem tetszik, jól pigmentált is, viszonylag mattra szárad, a tartósságát még nem teszteltem. Az Ultra Matte rúzsokat is megnéztem, na, ezek tényleg mattak, de nem igazán van közöttük olyan szín, amim még nincs...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam a sztorit, ha jól emlékszek mutattad. Remélem lesz teszt vele. *-*
      Amúgy velem is ez van. Minél több rúzsom van, annál kevesebb olyannal találkozok, amire szükségem lenne. :D

      Törlés
  2. Nem néztem ki semmilyen újdonságot: színtanácsadásra szeretnék félretenni, addig szeretnék erős maradni és maximum szempillaspirált venni, ha kifogynak a meglévők.
    Elég nehéz lenne tagadni, milyen rúzsmániás vagy, de nem is csodálom, annyira jól állnak neked a drámaibb színek (is). :)
    A Trend It Up tégelyes highlighteréből két színt megvettem (nem emlékszem, hogy kettő vagy három van-e összesen), ajándékba a testvéreimnek, majd kifaggatom őket, mit szólnak hozzá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen jó testvér vagy. :) A színtanácsadás izgalmasan hangzik, remélem majd beszámolsz róla. Bocsi Smejka, hogy betrollkodtam ide. :)

      Törlés
    2. Én sem panaszkodhatom, mindig meglepnek a testvéreim. :) Persze, mesélek majd, ha eljutok. Őszre tervezem.

      Törlés
    3. Jól hangzik ez a színtanácsadás, várom róla a beszámolód. :)

      Amúgy tényleg, durva, hogy mindig szinte csak rúzsok vannak a kívánságlistáimon. :D

      Orsi: Semmi baj, nekem csak jó, hogy van egy kis nyüzsi és egy kis beszélgetés a posztjaim alatt. Trollkodj be máskor is.^^

      Törlés
  3. Én nem rég rendeltem meg a Vibrant Shock rúzsok közül a bordót.
    Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó választás, nagyon szép szín az őszre és a télre. Sőt, nyárra is, lebarnult bőrön még szebbek és egzotikusabbak ezek az árnyalatok. A te tesztedet is szívesen olvasnám róla. :)

      Törlés
  4. Az essence ajakfestékei engem is izgatnak...de...igazából lehet maradok a NYX-nél...a zöld rúzsaik után nem biztos, hogy bele merek vágni még egyszer a "sokkoló" ajkakba...xD
    Amúgy én az OCC lip tarral szemezek már mióta, de még nem vagyok elég elhatározott (túl drága xD) - illetve magyar oldalon még nem leltem meg a vágyott színt, külföldről rendelni meg...problémás néha...nagyon bizalmatlan vagyok...xD

    Engem a Catrice-nél az "összerakható" paletta izgat - nem emlékszem, ezt írtam-e ahhoz a bejegyzéshez, ahol írtad, hogy te azt nem akarod megvenni...lyukas az agyam...de azért szeretném megvenni, mert kivétel nélkül minden catrice (és essence) monomnak (illetve pirosítómnak...és púderemnek xD) eltörtem eddig a csomagolását, és ez biztonságosnak tűnik...
    Az essencetől pedig a my must haves két zöld szemfestéke kéne - nagyon hiányoltam őket a mostani kollekcióból, meg még egy normális mattot mindig hiányolok - illetve a hololighter ecset is jól jönne...
    Meg valamiért úgy érzem, hogy nem tudok élni a színváltós rúzsok nélkül, mert békás, meg unikornisos, meg sellős (és az unikornisoknak vattacukor illata van, és mivel igyekszem csökkenteni a cukor bevitelemet, minden sz*rt megveszek, amin unikornis van, mert automatikusan a vattacukor illathoz kapcsolom, még akkor is, ha süti illatú, és már majdnem annyira kielégítő meglátni egy unikornisos csomagolást, vagy megszagolni egy vattacukor illatú terméket, mint megenni tíz perc alatt egy tábla csokit)...Remélem erről lebeszélem magam, mert elég gagyinak tűnik még képek alapján is...xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azon az Essence monón amúgy én is megakadtam. :D De van egy szép zöldem, azt sem használom, ez is csak néhány alkalomig lenne érdekes, de akkor is wow de jó szín. :D Meg jó minőségűnek is tűnne amúgy ezek a palettás monók, bár én még csak a tesztert próbáltam.

      Nekem azok az unikornisos bigyók nem tetszenek... :D Nem tudom, szerintem uncsi, és nem használnám semmire, mindig lenne valami jobb.

      Törlés
    2. Az én kicsi palettám majdnem tökéletes őszi paletta - vagyis ha átpakolok a négyesbe, az is - de nagyon hiányzik belőle a zöld...Mondjuk a Sleek Garden of Eden illetve az Alverde Dark temptation palettái is szép zöldeket tartalmaznak (meg amúgy több Sleek palettám is), de utazáshoz ez kényelmesebb lenne. :D

      Nekem tiszta "időutazós"...biztos vagyok benne, hogy a nálam 10 évvel fiatalabbaknak gyártották...meg élőben szerintem gagyibb lesz, mint a képeken, de ha egy ilyen cucc megakadályoz két tábla csokitól...akkor már megéri - és még csak nem is szeretem az unikornisokat, vagy a sellőket...vagy a szivárványokat...vagy a meséket, vagy a cuki dolgokat...A Disney Ariel színkombinációjáért rajongok mondjuk (a zöld-piros...álom haja van, ha az uszonyszínnel vesszük a hajszínét, akkor meg a saját álom hajszínemet kapjuk meg xD), magát a mesét nem kedveltem sose...és az eredetit se...És most, hogy vágyok "színesebb" - vagyis élénkebb - palettákra rájöttem, hogy az engem érdeklő színeknek mindnek unikornis vagy sellő neve van (a lilás-zöldes-pirosas színeket tartalmazóknak)...De annyi baj legyen, ilyen esetekben nem különösebben ragadok le az elnevezéseknél - ilyen szempontból még örülök is, hogy "unikornis-láz" van, ha nem lenne, nehéz lenne ilyen élénk "szivárvány" színű palettát találni...és ha a kinézett színeimet az unikornis sémára húzzák rá, hát legyen, nekem csak a használható színek kellenek. :D
      (Plusz az unikornisok biztosítják a vattacukor, felhőcske, csillagocska, nem tudom milyen illatú tusfürdőimet, amiket csokievés helyett szoktam használni. :D)

      Törlés