2017. július 4., kedd

Antihaul | Amiket megvennék, de nem fogok


Sziasztok! Összeszedtem egy újabb ilyen kis listát, ezúttal főleg olyanok lesznek benne, amikért élek-halok, mégis úgy gondolom, hogy NEM. Nem szeretnék halmozni, vagy túl sok hasonlót összeszedni, szóval hiába vágyok ezekre, ott egy "minek", és meglepő módon könnyű rá válaszolni. Nézzük is!





Kezdem rögtön a kakukktojással, a L'Oréal Colorista komplett termékcsaládjával. Konkrétan az összes Colorista tipikusan az a "bottal se" fajta, csak hát mire észbe kaptam, hogy mi is a mai Antihaul lényege, már rajta volt a képen. Nem érezném jól magam, ha poszt végéig azt hinné bárki, hogy szeretném őket. Már attól kicsit furán néztem, hogy mitől lett ez akkora szám? Már ezer meg kétezer éve kapni a boltokban hajszínezőket minden féle verzióban és színben, amik semmivel sem kártékonyabbak, randább összetevőjűek, vagy épp kevésbé hatékonyabbak. Arról nem beszélve, hogy kozmetikákban/fodrászkellékesekben annyi fajta olyan minőségű professzionális hajszínező van, ami sötét hajon is olyan, mint a dobozon, és kijön amikor te akarod. Persze el kell ismerni, hogy van egy-két különleges színárnyalat a Coloristában, meg azért sajnos kisebb városokban nem valószínű, hogy van fodrászkellékes, megértem, ha valaki esetleg mégis ezt választja.
Továbbá van a kollekcióban ombre hajfesték is, ami nem új keletű a márkánál, csak más nevet kapott, mert ezzel a "forradalmi" dologgal jobban eladható, illetve egy otthoni szőkítőt is beletettek a kollekcióba. A szőkítés egy komplex dolog, nem lehetetlenség otthon sem kivitelezni, de aki arra vágyik, nem értem miért megy el egy szaküzletbe, és választ hozzá olyan termékeket, amik arra valóak, hatékonyak de egyúttal kíméletesek, lásd blans por. Drágábban jön ki, de nem sérül tőle a haj, főleg, ha egy ahhoz értő fodrász csinálja. Személy szerint én egyébként sem szeretnék színes frizurát, de ha mégis erre vetemednék, azért egy megbízhatóbb, professzionális terméket választanék, meg is lepődtem igazából rajta, de sokkal olcsóbbak! Merő kíváncsiságból utána néztem, és valóban jobban megérik. Nem szólok bele, ha más használja, meg szereti, mindenki döntse el mit csinál a saját hajával, de a saját véleményemet a saját blogomon szeretném továbbra is leírni, és aki megint megpróbál a PRIVÁT instámon vagy bárhol elküldeni valahova, az érezze magát megkönnyebbülve, letiltom és nem kell tőlem tovább szenvednie! :)


A Catrice őszi kiadásában kapott helyett ez a tölthető paletta csodás monókkal. Maga a paletta ötlete is tetszik, ahogy 5-6 szín is, mondanom sem kell, hogy a kék monó nagyon tetszik, a duochrome se rossz, de ahhoz van hasonlóm. Igazából egyik sem hiánypótló, és bár gyönyörűek, nincs értelme rajtuk rágódni. Lehet minden nap gondolok arra, hogy vegyek egyet, de egy év múlva emlékezni sem fogok rájuk.

A TheBalm La Bamba palettájára rögtön felkaptam a fejemet, de megint jön a minek kérdés. Ahogy megláttam utána néztem, hogy nálunk mennyibe kerül, és hát hozzánk nem is hozták be. Meg vagyok mentve. :D Egyébként sem venném meg, mert bár a kedvenc árnyalataimnak egy nagyon jó kis kompakt kiadása, felesleges. Inkább azt kellene elhasználni előbb, ami van.

A Naked Smoky paletta... biztos tudjátok, hogy szívem vágya, és most ott tartok, hogy talán megvehetném, de megint az van, hogy mégse. :D Majd a szelektálós videóban kifogok térni a dolog miértjére, de valószínűleg az idén sem fogom megvásárolni. Talán jövőre már tényleg.

Aura Romantic Sunset paletta egy újdonság az Aura kínálatában, meg úgy egyáltalán nem voltak palettáik, csak monóik, szóval nagy dolog ez most. Az elsők már eleve uncsik, de ez nagyon izgalmas és gyönyörű, már néhány színt próbáltam is boltban, szuper termék, de nincs rá szükségem. Azok a színek, amik megfogtak, azokból itthon is van, bár is hasonló, meg lehet egy komplett ilyen színvilágú palettát ki sem tudnék rendesen használni, így sajnos nem.

Nyx Beauty School 101 Smokey palettája is első látásra szerelem volt, azóta is kerülgettem, mint a forró kását, de az összes szín megvan itthon különböző palettákban. Mondjuk utazáshoz jó lehetne, de túl lusta vagyok akkor is szemhéjpúderekkel sminkelni, amikor itthon vagyok, biztos nem egy nyaraláson fogom hiányolni. :D

Ééés végül a Macadamia hajkefe, ami felé inkább a szükség hajtott, nem a rajongás. Igazából azért akartam, mert a régi Tangle Teezer-em már kicsit girbe-görbe, meg ugye több fele lakok, legyen mindenhol egy, és ez a Tangle Teezer olcsóbb verziója egy igen jó márkától. Viszont anyával kóbászoltunk egy kínaiban, és megláttam, hogy lehet venni kopikat. Sminkekben nem szeretem a koppintásokat, de ez nem árthat. Megvettük, kipróbáltam, szuper. Dettó ugyan az, mint a Tangle Teezer. Valószínűleg szerencsém is volt, hiszen különböző fogakkal is árulják őket, egy szerencsésebb darabot fogtam ki. Így szükségtelenné vált egy drágább fésű.

És ti mire nem vágytok mostanában?

12 megjegyzés:

  1. Lassan úgy érzem amúgy, hogy én vagyok az egyetlen ezen a Földön, aki szereti a Coloristát, én a naranccsal festettem be a hajam alját már másodjára, és imádom :D Bár nem narancs, hanem inkább piros, de vörös hajon mondjuk nem is vártam mást :D A Catrice monokkal ugyanígy vagyok amúgy, megfogadtam, hogy egy ideig nem veszek új szemhéjpúdereket, meg paletákkat, annyi van már :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ennek az ellenkezőjét szoktam érezni. :D Megosztó lett, de szerintem túlnyomó részt kedvelik az emberek, vagy kipróbálnák. Nálunk ma reggel tették ki az első állványokat a DM-ekben. Szerintem most már nincs egy se, konkrétan szétszedték a bolt instáját... :D
      Amúgy láttam a képet, szerintem jól mutat a vörös hajadban, feldobja a hangulatot. Ha neked bejött, akkor hajrá. Szó szerint. :D

      Azért a Bad Girl-ről ugye lesz teszt? :D Évek óta meg akarom venni. Most már végképp nem fogom, de úúúgy nézegetném róla a képeid. :D

      Törlés
    2. Jókor szólsz, mert még pont nem nyúltam bele, szóval le tudom fotózni előtte, de akkor lesz :D

      Törlés
  2. Coloristára semmiképp sem. Amire még vágyok, de mégsem áldoznék rá,azok az arctisztító kefék. Valahogy nem kell. Amire vágyok még, de még nem szántam el magam az egy Tangle Teezer beszerzése. Bár ami késik.... eddig nem nagyon érdekelt, most pedig kattanásom lett. ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nagyon megéri a Tangle Teezer. Nem követem az Avont, de náluk tuti szokott rá lenni akció, úgy talán még jobb. :)

      Törlés
  3. Olvasgatva a leírásaidat elmosolyodtam a "miért" szavaknál. :) Ez a blogolás vagy szimpla felhalmozás következménye, amikor van valami termék, amit megvehetnél, de jön a "ugyan mégis miért?" kérdése - hogy ez ennyire ismerős. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, azt hiszem már annyira túlzásba vittem, hogy már mindenre csak ezt kérdezem... :D

      Törlés
  4. A Teezer szerintem hosszú hajúaknak kötelező, korábban én sem hittem, hogy ennyire jó. A Catrice duokrómra benevezek majd, bár abszolút nincs szükségem egy ötödikre ugyanabból a színből, de askkor is. :D Szerintem egyébként aki évek óta követi a beauty forgatagot, egy idő után megcsömörlik és már nem sok minden tudja annyira lázba hozni, hogy ténylegesen pénzt adjon ki érte. Először el kell használni a felhalmozott készletet, aztán pár év múlva lehet gondolkodni, hogy mire érdemes még költeni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, de nem csak megcsömörlöttem, de őszintén szólva nem is használom ki azt se, ami van. Annyira felesleges vásárolgatni, mert csak bűntudatom lesz tőle. :/

      Törlés
  5. Szerintem hajszínezőt drogériában venni nem érdemes...Nekem a Schwarzkopf live színezőkből van egy, de az a minőség katasztrófa...na meg a drogériás márkák...Ha tartós állatkísérletmentes hajszínezőt kapok nem sokkal drágábban, inkább az...
    Bár most a Manic Panic Enchanted forest hajszínezőjével szemezek - egyezik a Stargazer Tropical green-nel, csak elvileg tartósabb, és teljesen vegán - de meg kell várnom, hogy lesz-e ösztöndíjam, mert eléggé...hát...nem épp diák-árban van...xD

    Egyébként én szerintem fogok Catrice bepattintós cuccot venni...nem mintha bármi szükségem lenne rá, de szeretem a Catrice monokat, de háromból kettőnek széttörtem a dobozát úgy...két héten belül...Szóval szerintem ez egy praktikus megoldás lesz az olyan csomagolásrémeinek, mint amilyen én is vagyok...x'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálatok mennyi, vagy te hol tudod beszerezni? Nálunk kb 2500 Ft a tubusos kiadás, ami nem vészes, ha azt nézed némelyik vacak is mennyi, meg mennyit elvesz a drogériásokkal való kísérletezés. Nekem amúgy a Steel Blue tetszik, de annyira nem vagyok az a vagány alkat. Még a hajfesték választásnál is lemondtam a hamvas szőkéről és inkább az arany sötétszőkét választottam. :D (nem az amúgy amiről a szerdai posztban lesz szó,azóta mást vettem)

      Törlés
    2. Rendelni tudom, az Amplified 5400 Ft, a High voltage (ez a tégelyes) 4400 Ft. Az Enchanted forest Amplified festéket szeretném megvenni, mert "30%-kal tartósabb, mint a High Voltage" - és ha már szép zöld hajam van, legalább tartós legyen, úgyis három hét alatt vállalhatatlanná lenő. De rájön még a postaköltség is, nagyon ritkán van ingyenes szállítási akció, amúgy meg 30e felett szállítanak ingyen...A Dye hard (a kimosható tubusos) az "csak" 3500 Ft, de annyiból már kijön egy sokkal tartósabb Stargazer. (Egyébként nagyon gondolkodom a rúzsaikon is, annyi szép van...xD)
      https://manicpanic.hu/

      Törlés