2017. június 14., szerda

Minden arany, ami fénylik? | Első ColourPop rendelésem


Hát sziasztok lányok!

Már előre félek megírni ezt a bejegyzést, hiszen tudom, hogy mennyire imádjátok a ColourPop termékeket, és nem is szeretném őket lehúzni, hiszen a legutóbbi ingyenes szállításkor én is hisztis kislány módjára toporzékoltam, hogy juj de jó, mi fog hamarosan érkezni. Nos az öröm sajnos elmaradt. Aki követ Facebook-on, az tudja, hogy a szállítással nem voltam elégedett, de sajnos maguk a termékek is nagyon alul teljesítenek az elvárásaimhoz képest – amik amúgy mindig elég magasak ha népszerű márkáról van szó, főleg ha csak jót hallani róluk.



Ti csak a szállítás lassúságáról olvashattatok, de ha jól emlékszek nem írtam arról, ami ezt a problémát is megelőzte, de ezen a dolgon túl is tettem magam hamar, ennek ellenére azért elmesélem, nehogy más is így járjon.

Én az a fajta vagyok, aki minimum tízszer átnézi a bevásárló listát, nehogy véletlenül is valami balul süljön el, így volt ez most is, viszont eszembe se jutott utána nézni annak, hogy a végösszeg megfelelő-e. Gyakorlatilag megfelelő volt, elméletileg már nem annyira.

A visszaigazoló e-mail megkapásának másnapján nem is tudom miért néztem át a regisztrált listát, és egy potyautasra lettem figyelmes. Az egyik monót két darabnak regisztrálták, és én persze ki is fizettem. Szóval a rendszer tökéletesen tisztában volt azzal, hogy abból az árnyalatból kettő van a listán, de nekem elfelejtett róla szólni. Persze előfordul, hogy véletlenül kétszer rámentem a kosárba dobás opcióra, de ezt miért nem mutatta ki nekem a listában? Miért csak egyet jelzett?

Azonnal írtam nekik, másnap írtak vissza, hogy nem áll módjukban változtatni a listán. Ooooké, rugalmasság nulla, ezen a téren érthető is, hiszen akkor mindenki utólag piszkálná őket, és a rendszerük – ami ezek szerint amúgy is rosszul működik – összedőlne. Azzal is megelégedtem volna, ha egy másik árnyalatot választhatok, de úgy voltam vele, hogyha szerencsém lesz, akkor imádni fogom a színt, és az elmondások alapján szörnyen gyorsan fogynak, úgyhogy kelleni is fog az utánpótlás.

Innentől nekem ez a rész kész volt, nem idegeskedtem rajta.


A másik inkább az Instagram hatására keletkezett probléma, ha azt nem figyelem, talán fel sem tűnik a dolog. Elég sokakat követek Instán, és tele volt a sztori vonal minden féle ColourPop-os dologgal. Az első, ami szemet szúrt, hogy aki ugyanaznap rendelt, annak már fel volt adva a csomagja rövid időn belül, míg az enyém hat nap múlva lett feltéve. Konkrétan az is megelőzött, aki mondjuk két nap múlva adta le a rendelését. Kíváncsi lennék milyen prioritás alapján dolgoznak, hogy hat nap kellett a csomagom sorba jutásához, mikor első nap rendeltem?

Amikor az enyém még csak Los Angeles-ben kóválygott oda-vissza, addig sokan már unboxing videókat készítettek instára. A legjobb az volt, hogy egy szerb nőci már kitette a teszteket a blogra, amikor nekem Németországba ért a csomagom.

A leges legjobb mégis az volt, hogy a szerb posta jó szokásához híven lefoglalta a vámon a kis csomagomat. Ekkor már azt hittem sírok (bár itt még nem tudtam, hogy később valóban fogok is). Igazából teljesen random foglalgatnak le dolgokat, szóval itt nem arról van szó, hogy hány eurót ne lépjek túl. Emiatt feladásra 25 napra érkezett meg, persze ez innentől nem a ColourPop hibája. Kb. 2300 Ft plusz csúszott még ki a kezemből, a kis potyautas mellé.

Sokáig nem értettem, hogy miért ekkora pénzeket kell fizetnem pluszban, hiszen a doboz összege kb. 2500 din, ami testvérek közt sem egy magas ár, PDV jön rá, de nem ennyi. Aztán valamiért megnéztem a vámos papírt, és azt írta, hogy 33$... hogymivaaaan????!!! Aztán amikor megnéztem a dobozt is… ezek a rohadékok azt írták rá, hogy 33$ a doboz tartalma… közelében nem volt!!! Persze reális, ha az eredeti árat nézzük, de hát én mindent akciósan fizettem!!! Innentől a kedves cég elmehet egy kellemes helyre. 


Na de nézzük a termékeket. Itt jött a végső pofon. Egyedül itt bántam meg, hogy nem akartam unboxing videót, látnotok kellett volna az arcomat. Kb. olyasmi gonoszságra gondoltam először, hogy „Ha mások szerint ezek a termékek szuperek az árukhoz képest, akkor mégis eddig mikkel sminkeltek?!”. Az a helyzet, hogy nagyon sok hasonló árkategóriájú rúzsom és szemfestékem van, sőt olcsóbb is, amik fényévekkel jobbak ezeknél a termékeknél.


Kezdjük rögtön a monókkal. Az egyik választásom a Tang (matte finish) árnyalat volt, belőle lett véletlenül kettő. A világ legbehatárolhatatlanabb árnyalata. Egyszerre lila, mályva, karamell és taupe. Na erre varrjatok gombot. :D Imádtam már próba nélkül is, így végül is jól jártam a dupla árnyalattal. A pofon a kipróbálása után jött, SEMMIT nem fogott szinte. Jó sokáig kellett építenem, mire valami történt. Lévén, hogy matt, nem akkora baj. Lévén, hogy préselt pigment, totális katasztrófa. Az árnyalat gyönyörű, túlteszem magam rajta.

Másnap kipróbáltam élesben. A gyönyörű szín sehol sámli, helyette egy tömeg, világos rózsaszín. Nagyon nem szeretem ezt a színt, nem azért mert csúnya, hanem mert nekem nem áll jól. Tetszik, kis csinos, el fogom használni, de én nem ezt vettem.


Második kör, Partridge (satin finish). A Mac Blue Brown pigment tökéletes dupe-ja, amire évek óta fájt a fogam, de sosem találtam tökéletes dupe-ot rá, vagy drágálltam, vagy palettában volt és a többi szín nem tetszett, így nem volt kérdés, hogy megveszem. Panban nem látszódik ez a kékes, kőolajos hatása a sötét barna alapban, felkenve viszont meseszép volt. Ám a fekete leves most jön: ezt is építeni kell, a pigmentáltsága rettenetesen gyenge bizony egy 3-4-szer áthúztam az ujjam a mintán.

Szemen már ez is megint máshogy néz ki. Mint a libafos. Komolyan. Kék fény sehol, valami undorító zöldes meleg barna cucc… jó sokáig építgettem, mire valami pozitív történt, illetve ezt a libafos dolgot tompítani tudtam. 


Tang

Partridge

Mindkét esetben használtam szemhéjalapot, ujjal és ecsettel is kipróbáltam őket, ecsettel lehetetlen őket használni, ujjal is gyengék.
Az állaga egyébként mindkettőnek szuper krémes, úszni tudnék bennük, tehát arról szó sincs, hogy beszáradt terméket kaptam volna készhez. Árnyalata válogatja valószínűleg, és én nem jókat fogtam ki. Mindenesetre elvagyok velük ennek ellenére, de hatalmasat csalódtam, és első használatkor nagyon vegyes érzéseim voltak, most már kicsit megbékéltem a dologgal.



A következő, a rúzsok. Három árnyalatot rendeltem az Ultra Matte családból. Tudtam mire vállalkozok, szóval nem féltem attól, hogy mondjuk szárítani fog, relatív szerencsés vagyok az ilyen rúzsokkal is. Az árnyalatok Sunday, Solow, Viper.

A Sunday és a Solow kb. semennyire sem hasonlított ahhoz, mint amire számítottam. A Sunday sokkal sárgásabb, barackosabb, amint útálok, hosszú ú-val, annyira. Meglepődtem rajta, de felkenve nagyon tetszett magamon, meg is lepődtem rajta, kérdéses mennyire szeretem majd a továbbiakban. Szerintem imádni fogom.
A Solow sokkal világosabb, barbisabb, engem személy szerint sápaszt, de nem gondolom, hogy használhatatlan lenne.
A Viper egy álom, örültem, mint majom a farkának, végre valami izgalmas!


Aztán jött a tesztelés. A Solow volt sajna az első, emiatt már előre féltem a többitől. Csomósodik, foltosodik, morzsálódik, összehúzza az ajkakat (nem szárít, csak nagyon ráncol), kényelmetlen, nehéz viselet, ragad, cserébe bármivel próbáltam leszedni, vér vörös lett a szám.

Következő lépés, Sunday. Ez már szépen megszárad, nem rosszalkodik, kicsit olyan érzése van az ajkakon, mintha homokkal rúzsoztam volna. Tipikus „jobb minőségű” kínai rúzs érzése van. Tartós, az ivást relatív jól bírja, az evést nem, csúnyán kopik. Ha kibírom több órát, hogy ne egyek, max apróságokat, akkor bírja, 3-4 órát vállalhatóan. Az ajkak ráncolása itt is jelen van.

A Viper szépen megszáradt, nem foltosodott, nem morzsálódott annyira, az ivást és a könnyebb falatozást is jól bírta, és bár érzem, hogy rajtam van, nem zavar, de picit ez is ráncol. Ezen az áron egy Aura rúzs még mindig jobb, egyedül pigmentáltságban nyerő a CP. Viszont határozottan ezzel az árnyalattal vagyok a legelégedettebb az egész rendelésből, ezt követi a Sunday és a Dopey, a Solow-t és a szemfestékeket nem kedvelem.


A rendelés mellé jött ajándékba az Ultra Satin vonalból a Dopey, ami megint nem ígérkezett sikeres választásnak, mivel dettó ugyanaz szinte, mint a Sephora Cream Lip Stain 13-as színe, ami ugye nekem már megvan. Egy nagyon picit barnásabb annál, végül attól még nem bántam meg, hogy ezt választottam a termékcsalád kipróbálására.

Nálam alap, hogy egy rúzs tökéletesen meg kell, hogy száradjon, ez a darab viszont nyomot hagy maga után, ennek ellenére azért elég tartós, relatív jól bír mindent, szépen kopik, állagra is hasonló mint a Sephora Cream Lip Stain, csak ugye ez nem szárad meg és nem bírja 6 órát, de hasonló érzés. Ha nagyon hasonlítgatni akarok, akkor a Bourjois Velvet Rouge Edition rúzsai jutnak még eszembe róla, csak nem annyira büdös, sőt semmilyen illata sincs. Csak az uramat kell benne elkerülnöm. Kb. ennyi a hibája. Szóval akit nem zavar, hogy nem szárad meg teljesen, de szereti a matt rúzsokat, annak ez a család már valóban egy nagyon jó választás lehet.




Összességében a szolgáltatást nem méltatom semmire, maguk a termékek pedig nem hozták azt, amivel mindenki teleénekeli az internetet. Az, hogy az én elvárásaimnak nem felelnek meg, az egy dolog, ilyen megesik. Kicsit több lehetőségem van folyékony rúzsok kísérletezésére, míg Magyarországon érdekes módon sokkal kevesebb elérhető alternatíva van, így talán kicsit szigorúbb vagyok, hiszen relatív sok formulát és árkategóriát átrágtam már.

Nem azt mondom, hogy soha többé nem fogok rendelni a márkától, de mostanában mindenképp inkább kerülöm. Egyrészről igyekszek valami minimalista sminkkollekciót kialakítani, másrészről valóban csalódtam, de túl izgalmasak a termékeik, hogy örökre töröljem őket az életemből.

Ha rendelek, akkor mindenképp szállítási költséggel, mert bár úgy valóban drágább, de talán könnyebb elkerülni, hogy az összedőlt rendszer miatt felesleges dolgokat is megvegyek, amikről nem is tudok, továbbá az „akcióikat” is kerülöm, hiszen úgy néz ki azt írnak rá a dobozra, ami nekik jól esik, és nem igazán szeretnék több PDV-t fizetni, mint amennyit valóban kellene.

23 megjegyzés:

  1. Én is régóta szemezgetek a márkával és tervezgettem hogy rendelek tőlük. Örülök, hogy megírtad ezt a cikket Nekünk, hiszen sok embernek segítettél szerintem eldönteni a rendelés leadásával kapcsolatos dolgokban. Egyenlőre biztosan én sem fogok tőlük rendelni, nem szeretnék hasonló cipőben járni mint Te, ezért a kosárba tett termékeket inkább hagyom még.
    Durva, hogy le tudják húzni az embereket a postán...nem is értem. Sajnálom, hogy így jártál remélem azért megbarátkozol a termékekkel. :) Egyébként nekem a rúzsok tetszenek a legjobban, szép, kellemes színük van.

    Szép napot! :)
    Puszi, Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy elvettem a kedved a dologtól, de hát ez történt, nem tudok szebbet írni. :(

      Neked is legyen szép napod! <3

      Törlés
  2. Ez azért szemétség a részükről. Eredeti árat írni az akciós termékekre? Meg kellene nézni hogy jártak-e így mások, és panaszt tenni. Nem véletlenül szeretek teszter használat után szabadon vásárolni csak terméket. Pedig azt hiszem csak nálad olvastam negatív véleményt a termékekről.
    Nem vagyok sminkguru és bevallom egy pillanatra eszembe jutott, hogy kihasználom ezt az alkalmat én is, de elhessegtettem magamtól a gondolatot, mondván, majd legközelebb.
    Nem kérsz a cégtől kártérítést? Már a késleltetett szállítás is megér egy misét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én csomagomra is több volt írva értékben, mint amennyiért akciósan rendeltem, pedig direkt figyeltem, hogy 22 euró alatt legyek...hálistennek nem fogták meg a vámnál.

      Törlés
    2. Írtam nekik. Nem kértem se kártérítést, se semmit, egyszerűen csak az elégedetlenségemet kifejeztem a szolgáltatásukkal kapcsolatban, illetve képekkel támasztottam alá mit műveltek, és hogy feleslegesen kellett emiatt sok pénzt kiadnom pluszban. Nem tudom mit fognak rá reagálni, valószínűleg csak sűrűn bocsánatot fognak kérni, meg kiszúrja a szemem egy 10%-os kuponnal. Ha kártérítést is kértem volna, valószínűleg akkor sem tennének többet. Ha visszanézi a rendszert, akkor úgyis látja, hogy nem vagyok törzsvásárló, ami pedig nagy előny szokott lenni ilyenkor, ekkora firmákban. Ebben az esetben valószínűleg le se tojják a bajomat. :) Amott meg ki tudja mit fognak reagálni, várjuk ki a végét.

      Törlés
  3. Azért egy rendelés alapján lehúzós posztot kitenni és leírni a céget... Többször rendeltem már tőlük, volt amikor 1,5 (!) hónap volt a szállítási idő volt amikor 2 hét , de ez nem a Colourpop-on múlik, ők csak feladják. Azon nem is értem miért lepődsz meg, hogy az eredeti értéket írják rá a dobozra, attól, hogy te kedvezményeket kaptál és kevesebbet fizettél attól az áru értéke nem lett kevesebb, a végszámla értéke lett kevesebb. A vámon pedig csak mosolygok, örülj neki, hogy nem Magyarországra rendeled, mert ott csak maga a regisztráció 2500 ft és akkor még meg se vámolták az árut. És akkor a termékek. Nagyjából az egyetlen termék amivel nem rendelkezem az egy matt supershock shadow, de ennek ellenére is furcsállom, hogy ennyire nem muzsikált neked, mert nekem a nem matt szemfesték és a highligter is szuperül működik, kicsit macerásak mert ujjal kell eldolgozni őket ez tény. A matt rúzsok sajnos szárítanak, ráncolodnak, először én is utáltam őket, de sokat segít ha úgy kened fel őket, hogy van valami balzsam az ajkakon. Az ultra satin lip nem szárad meg teljesen, de ha utánanézel akkor ezt tudod. Ennek ellenére teljesen viselhető, kb mint egy átlag rúzs, csak sokkal szebb fedéssel, színnel. Elnézést ha kicsit támadónak tűntem, csak már besokkaltam az ilyen lehúzó posztoktól.
    Ha esetleg rendelésre adnád megint a fejed amit ajánlok. Az Ultra Blotted Lip az egyik legjobb sminktermék, egyszerűen zseniálisak! ezenkívül én nagyon szeretem a sima Blotted Lip-t is, ami ugyan nem olyan tartós ellenben kényelmes dekoratív, valamint az új pressed eyeshadow pot-jaik szintén szuperek és rengeteg finish van. Egy szó mint száz ne engedd el a márkát mert vannak szuper termékeik, csak reális elvárásokat kell feléjük támasztani. Egyébként mégha nem is úgy tűnhet az eleje miatt :D szeretem a blogod és rendszeres olvasód vagyok ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mélyen megtiszteltél ahhoz képest, hogy szereted a blogom, köszönöm szépen. :)
      Ha jól megnézed, ez a poszt nem lehúzó, ahol igen, ott sem nem ok nélkül, a vámos résznél oda is írtam, hogy az már nem a CP hibája, ha az eredeti árát írják rá akkor is megfogják, csak nem ennyit fizetek hanem mondjuk 1500 forintot.
      Én csak leírtam az ÉN első benyomásaimat, amik nem voltak pozitívak. Mindent megemlítek a posztban. A matt rúzsok engem nem szoktak szárítani, ez is meg van említve a posztban. Ahogy az is, hogy ezek a konkrét rúzsok sem szárítanak, és nem is ez a bajom velük. Az Ultra Satin lip-et nem én rendeltem, hanem csak úgy kaptam, így kb. teljesen mindegy volt, milyen lesz, ez is le van írva. Egyébként tudtam, hogy nem fog megszáradni. Csak leírtam, mert hát szoktam ilyen hülyeségeket is, hogy leírom mit tud egy termék, ha mondta már előttem valaki ha nem. Ha követed a blogom, tudod, hogy random nem vásárolgatok, mindennek utána nézek. Ezeknek is utána néztem.

      Nagyon örülök, hogy te elégedett vagy, használd egészséggel a termékeiket. De ha szerintem szar az egész, akkor had írjam már le. A Viper-t külön megdicsértem, a Sunday és a Dopey is ki van emelve, hogy tök jók. Ugyanúgy az imádott márkáim termékeire is rámondom, hogy rossz, ha nem vagyok vele elégedett. Az én véleményemet nem a márka határozza meg, vagy a rendelés élménye. A termékeket ettől függetlenül tesztelem.

      Az meg hogy örüljek, hogy nem Magyarországra rendeltem... Jééééézus... még szégyelljem el magam, és örüljek?! Elég szar itt Szerbiában az anyagi helyzet, a fizetés is sokkal kevesebb, mint Magyarországon. Így ami nektek "csak" 1000 forint, az nálunk nagyon sok pénznek számít, ötször meggondolom, kiadom-e a pénzt, és eszerint bírálom el, hogy megérte-e vagy sem. Nem tudok a ti fejetekkel meg pénzetekkel gondolkodni, mert az én életem, a munkám, az iskolám, a keresetem itt van, nem Magyarországon. Az itteni pénzekhez a Colourpop rohadt drága márka. Nem panaszkodom, mert nekem ez számít normálisnak, de emiatt az igényeim is mások ugyanazon termékek felé, mint neked. Ezt kérlek vedd figyelembe!

      A véleményedet tiszteletben tartom. A hangnemet kikérem magamnak! A posztot is igyekeztem úgy írni, hogy ne legyen senkinek se sértő, de mégis benne legyen az, amit én gondolok, nem egyszer átírtam az egészet. Sajnálom, hogy mégis ilyen indulatokat váltottam ki belőled. Legközelebb jobban odafigyelek, de kérlek, legközelebb te is számolj el bár tízig, mert ezt azért úgyis meg lehetett volna fogalmazni, hogy ne baszd az egész napom, és még nekem kelljen szégyellnem magam, mert ezek a dolgok így alakultak.

      Törlés
    2. Nem akarok belekontárkodni - hiszen Neked jött a komment - de szerintem az "örülj neki hogy nem Magyarországra rendelted" részt úgy értette, hogy akkor még ennél is szarabbul jársz plusz kiadás ügyileg, mert itt 2500 Ft csak az, hogy elkezded intézni a vámot, és erre jön még plusz pénz amit kivetnek, ha jól tudom. Ami nagyon sok, mindenhonnan nézve :(

      Vártam már amúgy ezt a posztot, láttam azt hiszem instán hogy nem vagy elégedett, tökre megértem, hogy a magas elvárásaidhoz nem értek fel a termékek, pedig a Partridge színminta alapján ahh <3 nagyon szép!

      Törlés
    3. A vám nálunk is drágább természetesen, ez csak sima PDV, ami talán adót jelent magyarul, vagy áfát, ezekben sosem vagyok otthon, ez amolyan ráfizetés. Ebben az esetben már nem is olyan kevés az a 2300 Ft. Persze minden pénz sok, aminek az elköltése végül nem okozott örömet. :)

      Olvasgatom amúgy a friss teszteket, és mindenkinél olyan szépek a metál monók, hogy húúú! Ha legközelebb rendelek, akkor szerintem csak a metálosabbakból, úgy nézem azok a tuti nyerőek. :)

      Törlés
  4. Én már többször is rendeltem a márkától, majdnem minden típusú termékkel rendelkezem, és bár összességében nekem hatalmas kedvencem, azért tényleg van minőségbeli eltérés még az egy kategóriba tartozó termékek között is. Sajnos Te tényleg a "rosszabakat" fogtad ki :(
    A szemhéjpúderek közül szerintem a metálok nagyon jók. Azok tényleg különlegesek, gyönyörűek, és nagyon pigmentáltak. :) A mattok, és a szaténok egyáltalán nem érik meg azt az 5 dollárt :/
    Én a rúzsok közül a Satinokat nagyon szeretem :) engem egyáltalán nem zavar, hogy nem szárad kopogós mattra, és rajtam elég tartósak is. A mattokhoz nekem hangulat kell, mert a formuláért nem túlzottan rajongok, de a színek gyönyörűek, úgyhogy azokért megerőltetem magam :D Viszont most rendeltem legutóbb az Ultra Blotted Lipek közül is...hát konkrétan a Zuma az új szerelmem :D
    A csomagra sajnos az eredeti, mindenféle kedvezmény nélküli értéket írják :/ Ez nem csak a mostani akciónál volt így. Én is nagyon meglepődtem mikor először rendeltem, és hiába használtam egy 5 dolláros kupont, a dobozon a kedvezmény nélküli ár szerepelt. És így ugye ki is jön a 33 dollár, mert ugye a szemhéjpúder 3x5 dollár, a rúzs pedig 3x6 dollár teljes áron.
    Mondjuk ezt a plusz terméket nem értem, hogy történhetett meg:( Bár ezzel a legutóbbi free shippinggel kapcsolatban több ilyen szállítási bakiról, és elégedetlen véleményről olvastam. (Meg azon is meglepődtem, hogy ezt nem tudták orvosolni valahogy, mert én tényleg bármiért nyűglődtem eddig az ügyfélszolgálatnak, mindig nagyon kedvesek, és készségesek voltak ) Na, de fogd fel pozitívan: mivel ugye úgy is volt ilyen akció, hogy a 3 szemhéjpúder 10 dollár, ezért, végülis a kettőért is ugyan annyit fizettél volna. :D Legalábbis én szerintem tuti ezzel próbálnám valahogy nyugtatni magam :D
    Nagyon sajnálom, hogy csalódtál a rendelésedben, de remélem azért tudsz még majd esélyt adni a márkának, mert tényleg vannak nagyon szuper kis termékeik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ultra Blotted Lipeket én is nézegettem, de úgy voltam vele, hogy majd máskor veszek azokból, és nem mondtam ám le róluk, úgyhogy majd idővel mindenképp rendelek tőlük, csak nem mostanában lesz, sok rúzsom van jelenleg. :)

      Köszi az infóért! Így azért tényleg megnyugtató, hogy nagyjából annyit kellett fizetnem PDV-re, amit megspóroltam. :D Ha legközelebb rendelnék, akkor az akciósoknak is az eredeti árukat számolom, hogy 2500 din alatt maradjak. Erről jó tudni, köszi tényleg! :)

      Mondjuk én elégedetlenségről még nem olvastam a mostani hullám után, Lakó Niki csomagját is megállították, azt tudom, neki sajna még össze is tört a highlightere.

      Törlés
    2. Az Ultra Blotted tényleg szuper, én is a Zumát rendeltem! A szemhéjpúderekkel viszont vigyázz, mert vannak olyan fajtájúak, amik törnek szállításkor, sajna ilyen a formulájuk, bár mondjuk még alkohol sem kell ahhoz, hogy össze lehessen őket újra préselni, szóval ebből a szempontból nem gáz, csak ugye ha le szeretnéd fotózni mondjuk használat előtt, akkor esélytelen a dolog. De ez már csak bloggerprobléma :D

      Törlés
    3. Engem először csak a stiftes Ultra Blotted fogott meg, igazából még nem sok mindent hallottam róluk, úgyhogy nem foglalkoztam vele, de ami késik nem múlik. A Lippie Stix-ek közül is a Climax hiányzik az életemből. :D A Solow-t szívesen becserélném rá.

      Törlés
  5. Nekem kicsit azért úgy tűnik, mintha a szállítási nehézségek is hozzájárultak volna a negatív véleményhez, mert amúgy képek - és leírásaid - alapján teljesen jó (vagy legalábbis erős átlagos) termékekről van szó...És szerintem minden jól mutat rajtad - bár tudom, ez sovány vigasz...

    Ezt leszámítva teljesen megértem, hogy zavar a dolog, hiszen sok pénzről van szó, és még ha olcsó(bba)k lennének is rossz dolog termékekben csalódni...meg a kevesebb pénz is pénz...

    A fentebbi hozzászólást nem igazán értem, hogy miért kéne az elvárásaidat csökkenteni bármivel szemben. A te arcod, olyan termékeket használj, amikkel jól érzed magad, és bármennyit fizetsz is és bármennyire szereti mindenki rajtad kívül a terméket, ha neked nem jön be, nem kell úgy tenned, mintha szeretnéd...Eleve te blogodon a te véleményedért jönnek az emberek, nem írhatod a jól begyakorolt reklámszöveget, hogy milyen csudijó minden...(És igen is le kell írni a negatív véleményeket is.)

    Viszont tény, hogy Magyarországon (is) kiemelkedően magas az ÁFA (a VÁM díjak meg megint más téma). Viszont nem értem, annak miért kéne bárkit megnyugtatnia, hogy máshol még többet kell ráfizetni pluszba...xD

    Mindenesetre nem kaptam kedvet a márkához a bejegyzés alapján, annyit harcoltam az utóbbi időkben ügyfélszolgálatokkal, hogy már a magyar webshopoktól is kezd elmenni a kedvem - bár vidékiként túl sok más lehetőségem nincs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, ha ez így érződik. Mivel egyben írtam a posztot, ezért lehet volt bennem némi indulat mire a termékekhez értem, de tényleg nem befolyásolt a dolog. :)

      Én sem tudom miért változtassak az elvárásaimon. Magasak, ez tény, de hát mindenki a saját arcához, pénztárcájához, napi rutinjához, tapasztalatihoz stb méri, mit vár el egy terméktől. Öt dollár nekem nem számít kis pénznek, ha többször kell áthúznom egy szemfestéket a szememen, mire látszik valami, akkor az öt dollárért nekem az rossz vásár volt. Ha valami metálosat választok, akkor lehet jobban járok, de nekem erre a színre volt szükségem, ráadásul ahogy rákerestem, mindenhol szép képeket találtam, sehol se írták, hogy elfogy fél tubus, mire úgy néz ki egy swatch-on, mint egy metálos monó, csak annyi van mindenhova írva, hogy jujdejóorgazmusomlett.

      Megértem, hogy rájuk vagy már unva. Most is amit visszaírt a CP, hááát... nem hogy tőlük, de másoktól sem akarok mostanában rendelni... na hátha a következő CP rendelésemnél meghozom a kedved! :D

      Törlés
    2. Jam, és egy hét alatt 3 smink is felkerült instára Cp cuccokkal, instasztoriban is volt, és nem mondtam semmi csúnyát. Lényegében véve egy hete csak velük sminkelek. Bár igyekszek pozitívan hozzájuk állni. Nem is merek most már mást tenni... :D

      A másik Tang-et egyébként lepasszolom szerintem sógornőmnek, és kiprovokálom, hogy használja is picit (nem sminkel csak alkalmakkor). Kíváncsi leszek ő mit vesz észre.

      Törlés
  6. Hát ez elèg kiábrándító. Én is nézegetem már egy ideje a márkát és pont a szuper pigmentáltságokra figyeltem fel, de rendelésre még sosem adtam a fejem. Szóval nekem jól jött a poszt, már nem is érzek akkora késztetèst :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, bocsika! :D Amúgy a metál monók elméletileg jobbak. Épp néztem, hogy a Makeup Geek szemfestékek nem sokkal drágábbak a Beauty Bay-en. :) Szerintem legközelebb inkább azokból veszek, de előbb fogyjon ami van itthon, aztán gondolkodok. :)

      Törlés
  7. Sajnálom a nem túl pozitív tapasztalatod. Én se dobtam el az agyam a márkától, egy ultra-metallic szemfestékem van, ami swatchon elképesztően gyönyörű, de a szemhéjon egyszerűen nem tudom sehogy sem felépíteni olyan metálosra akárhogy próbálkozom. Ez óriási csalódás volt.
    A lippie stixek egész jók, illetve a szájfények is, de semmi extra, nem értem a hype-ot. Igazából az 5 dollárt megérik, de annyit és nem többet, én végeztem is velük.
    A Makeup Geek tényleg ezerszer jobban megéri, bár Beauty Bayen drágultak ők is sajnos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahol azért megnyugtató, hogy nem vagyok egyedül, pedig már bűnnek éreztem, hogy értetlenül állok a hype előtt. Pedig azóta is kifejezetten keresem azokat, akiknek szintén nem jöttek be a termékeik, és bizony találtam is nem keveset.
      Kár, hogy drágultak, én is gondolkodtam amúgy, amikor ránéztem, hogy de ez nem kevesebb volt még múltkor?! Nem baj, talán onnan a legegyszerűbb beszerezni, főleg ha mást is nézeget az ember. Úgysem költök én már sok pénzt piperére, alig sminkelem a szemem, csak rúzsozok, mert egyszerűen se kedvem se ihletem.

      Törlés
  8. Én olyat is olvastam már, hogy némelyik ebay-es hasonmás jobban működik és jobb minőségű, mint az eredeti termék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem vagyok a híve az ebay-es kopiknak, de az a gond, hogy ezúttal elhiszem, hogy az jobban megéri. :D

      Törlés