2017. június 9., péntek

Made in Korea | MBeauty fátyolmaszkok


Annyira sikerült rákapnom erre a koreai arcmaszk témára, hogy heti 2-3 alkalommal is képes vagyok feltenni. Bár a legutóbbi, azaz legelső kísérletem, amiről ide kattintva olvashattok, nem volt túl sikeres, nem adtam fel, és hát bizony be kell ismernem, valóban találni jókat. Ez a teszt egy... hát kb minden egyes boltban fellelhető MBeauty márka két maszkjáról fog szólni.





A csomagolást tekintve abszolút nem törekedtek arra, hogy gusztusos legyen, de annyira nem is bánom ezt az egyszerűséget. Minden fontosabb infó fel van tüntetve a felül, és hátul is megkapjuk a fontos infókat, INCI-t, és egy nyuszis logót is.


Az első utam az Aloe Vera megnevezésűhöz vezetett. Ismét a szerb leíráshoz fordulok, lévén nem tudok jól angolul:

Nyugtatja a bőrt: különleges, egyedi maszk hatékony összetevőkkel, mint aloe vera, teafa eksztra, szalicil sav és kamilla. Nyugtatja és tisztítja a irritált bőrt.

Kinyitva a csomagot elég érdekes látvány fogadott, ugyanis tocsogott a maszk az átitatott termékkel, a zacskó aljában nem is maradt semmi, illetve szó szerint folyt minden felé feltéve is. A helyén maradt felhelyezés után, a kivágások picit kisebbek voltak, de még tök jól elvoltam velük.
A maszk anyaga érdekes volt, nem a megszokott papír, valóban egy nagyon puha szövet volt.

Eltávolítás után még volt enyhe ragacsos érzése a fennmaradt szérumnak, kellett neki jó sok idő, mire beszívódott, utána annyira hidratált és jókedvű maradt a bőröm, hogy kimaradt az esti ápoló osztag, és még reggel is teljesen rendben volt, a bőröm majd kicsattant.

Nagyon elégedett vagyok vele.




A következő a ráncok elleni küzdelemben szándékozik részt venni, méghozzá a Collagen megnevezésű maszkról van szó.

Leírás:
Ráncok és foltok kialakulását gátolja, a bőrt feszessé teszi: különleges, egyedi maszk hatékony összetevőkkel, mint folyékony kollagén, koenzim Q10, adenzoin, szójabab eksztra a bőr feszességéért és elasztikusságáért, egészséges és lágy külsőért.

Nem igazán vettem észre a maszk pozitív hatásaiból semmit. Feltéve elég frusztráló érzés volt, nagyon zavart, nem nagyon akart fent maradni sem.
Ami a tápláltságot illeti nem vettem észre semmit, csak simán rettenetesen ragadt a bőröm még másnap reggel is, többet ért volna az egészet lemosni és kész.

Sajnos ennél többet nem tudok róla mondani, nem jött be.





Őszintén szólva egyiket sem tervezem újravenni, bár az Aloe verás valóban jó. Hogy miért?
A következő ilyen posztban kiderül. ;)

4 megjegyzés:

  1. :D :D :D Ezeknek a maszkoknak bizony muszáj tocsogni, ha azzal reklámozzák, hogy egy egész üveg szérumot beleborítottak a tasakba! :D Ilyen marketinget még nem láttam, nagyon ügyes! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy az a dolguk, hogy át legyenek itatva, de ez akkor is indokolatlan mennyiség volt. :D Vagy ha már erővel azt akarják, hogy minden ússzon, akkor hagyjanak benne terméket a dekoltázsnak is. :D Persze nem panaszkodom, hála égnek, hogy nem spórolnak. :)

      Törlés
    2. Hidd el, nem is rajtad nevettem, ne haragudj, ha úgy tűnt, kifigurázlak. Szerintem a maszk anyaga lehet olyan, hogy nem tartja jól a felvett folyadékot. Ez lehet, hogy fel is tűnt a fejlesztőknek, de nem a maszk anyagán változtattak, hanem ráírták, hogy benne van egy egész üveg szérum. Ez szinte biztos, hogy nem igaz, de milyen jól le lehet vele szerelni a reklamációt.

      Törlés
    3. Jaj dehogy értettem félre. :D Az anyag valóban nagyon pamutos volt, gondolom azért szívott fel mindent.

      Törlés