2017. június 2., péntek

Aktuális kedvencek, csalódások, és tesztelés alatt


Hellóka lányok!
Mint ahogy a címből is látszik, ez a bejegyzés három témát is fog magába foglalni, de most egész egyszerűen ilyen mindent egyszerre durr bele hangulatban vagyok. Meg van, amiről szívesen írnék, de nem szánnék külön posztot rá, így ezt találtam a legjobb formának az információ közléshez, remélem nem fogjátok bánni. Na de nézzük is mik kerültek hozzám az elmúlt időszakban, illetve hogyan is váltak be.





Kedvencek


Nagyon sok otthonka kedvencem is lett, meg próbáltam is újdonságokat, viszont mindenről lesz szó ejtve előbb, vagy utóbb, de ami nem várhat, az a Denk Mit szőnyegtisztító habja.
Mivel nincs szupika szőnyegtisztító gépem, így nálam fontos, hogy egy szőnyegtisztító kézzel is használható legyen, és még működjön, mert mint tudjuk, az ilyen vegyszerek nem mindig működnek kenyérgőzzel. Volt már egy ilyen folyékony, vízbe keverős dolgom, ami semmilyen szutykot nem szedett ki a szőnyegből, ráadásul 2,5 napig száradt a szőnyeg, úgyhogy hagytam a fenébe, és ilyen gyors szőnyegtisztítót választottam ezúttal.

A Vanish-nek néztem hasonló, fújós gyors tisztítóját, de mellette harmada áron vettem észre ezt a darabot, és csodálatos! Mindent kiszedett, és nap végére már teljesen meg is száradt a szőnyeg!
A legkritikusabb, az a rúzs volt, ugyanis egy hegyezős kiszerelésű vörös rúzs hegyezés után lepottyantott egy forgácsot, amit nem vettem észre, és sikeresen szétvittem az egész lakásban.


A rúzs, semmivel sem jön ki.

Erre ez nem kiszedte?! Alig hittem el mit látok.
A foltra fújjuk, ahol felhabzik, és nedves szivaccsal kell beledolgozni konkrétan a szőnyegbe, és kicsit átsúrolni. Ebben a videóban láthatjátok is működés közben.

Én nagyon elégedett vagyok vele, bár az adagolása kényelmetlen és logikátlanul van megoldva. Jam, és kb. 700 Ft.


Sokat sírtam már nektek a testápoló problémáról, és végül a Mixa Regenerating Surgras testápoló váltott meg, ami érzékeny és extra száraz bőrre való. A márkát mindig kerültem, mert a legelső termék, amit próbáltam tőlük egy arckrém volt, ami pattanásokat okozott, és hát nem egy olcsó márka (bár tekintve, hogy gyógyszertári márka hivatalosan, akkor viszont pont, hogy nagyon olcsó). Ez a testápoló 400ml és olyan 2000 Ft, de nagyon megéri! Végre nem viszket semennyire sem a bőröm, csak akkor, amikor ellustálkodom a használatát. Az utolsó helyen található parfüm, de ez őszintén szólva nem zavar.

Tudom, hogy volt már szó a Balea hővédőjéről, de már nem emlékszek pontosan milyen formában. Lehet szintén kedvences bejegyzésben, minden esetre nekem nagyon bevált. Nem szárad a hajam még vasalás folyamán sem, pedig ha huzamosabb ideig terhelem a hajamat, akkor bizony, hogy nem 2-3 havonta kell vágni, hanem havonta. Az utóbbi időben sokat vasaltam a hajam, és már három hónapja nem vágtam, de még mindig ugyanúgy néz ki. A hajvasalóm csak 210 fokon melegít, a hővédő pedig 220-ig véd. Szerintem ennél konkrétabban már nem lehet letesztelni egy ilyen terméket, úgyhogy kedvenc! És nincs 1000 Ft.

Nagyon megosztó termék a Balea hamvasító samponja, de nekem nagyon bejött. Tény, hogy nem annyira erős, de én nem szürke meg hupilila hajat akartam, hanem egyszerűen csak megváltoztatni a frizurám narancsos tónusát egy tompább világos barnára, és már az első használat után ezt nyújtotta, és azóta is boldogan használom. A hajtövekbe sosem kenem, egyrészt mert ott eredeti a hajszínem, nincs mit vele csinálni, másrészt alkoholt tartalmaz, meg úgy egyáltalán, ha csak nem egy normális hajfestékről van szó, színmódosító terméket nem szívesen kennék a fejbőrömre.
A csomagoláson ki van hangsúlyozva, hogy természetes szőke hajon nem működik, illetve mivel tényleg gyengébb pigment tartalmú, ezért nem teljesen besárgult hajon kell alkalmazni, hanem még frissen festve, szőkítve! Amúgy olyan 2-3 percig szoktam a hajamat masszírozni vele, és utána öblíteni.

A Dove márkával mint tudjátok, nem vagyok jóban, van erről a teóriám, de ebbe ne menjünk bele. Lényeg, hogy ez a körte dolog bökte a csőrömet, és félretettem az ésszerű gondolkodást meg a tudatos vásárlást, és annak ellenére, hogy sosem jöttek be a Dove deók igazán, most megvettem. Jelentem, nem csak az illatát imádom, hanem működik is! Annak ellenére mondjuk, hogy van benne alumínium só, a mentes kis Borotalco-mat nem múlja felül, de lazább napokra megfelel. Na meg persze a ruhákat is megfogja, de erre már készültem, úgyhogy csak világos felsőkhöz használom.
Szerintem még újra is venném, ha elfogy.


Amióta anyu kijelentette, hogy neki az Avon Perceive Oasis parfüm nem jön be, és vigyem ha nekem tetszik, én imádom ezt a parfümöt! Tartós, kellemesen édes, mégsem émelyítő az illata, nyárra is simán lehet használni. Mindenképp egy friss, virágos illat, nagyon magaménak érzem.

Az Olival Smilja aranyolaja sok-sok finom növényi tápanyaggal hivatott a bőrt táplálni, és az esti rutinom kihagyhatatlan darabja. Régóta küzdöttem az arcbőröm táplálatlanságával, szárazságával, nem tudtam mit tehetnék, ez a termék egycsapásra megmentett. Amióta használom nem volt a bőröm száraz, és sokkal teltebb, frissebb, kevésbé fáradt. 100% természetes és állatkísérlet mentes is mindenek tetejében.

A legutóbbi kedvenceim közt szerepelt a Rimmel Lasting Finish 25h alapozó a legvilágosabb árnyalatban, ám magára a fotóra elfelejtettem rátenni, így gondoltam ismét bekerül egy ilyen bejegyzésbe. Amúgy is kiérdemelte, mivel tartós, nem oxidálódik, szép és természetes, a fedése pont megfelel az én bőrömnek és hosszútávú használata mellett sem vettem észre, hogy bármi bajt is okozott volna. Legjobb alapozó ever!

Már láthattatok tesztbejegyzést a NYX Wonder Pencil-ről, amit ide kattintva olvashattok el. Univerzális ceruza, pár alternatív használati módot fel is soroltam nektek egy csomó egyéb fontos infóval együtt, mindenképp olvassátok el, ha érdekel titeket. Én leginkább a szám kontúrozására használom.

Nektek már nem ismeretlen a Carmex tubusos ajakápolója, viszont én csak most futottam bele először. Ha nem tévedek most jött be hozzánk, de ha eddig volt is, nem tudhattam, valahogy sosem érdekelnek az ajakápolók, nem szoktam megállni a pult előtt, most is a DM Srbija app-jában az akciós termékeket böngészve láttam meg. Az első két összetevője a petrolatum és a lanolin, ezek nélkül én már bele sem kezdek az ajakápoló vásárlásba, ha mély hidratálásra vágytok, akkor ezek kellenek. Viszont az első, ami szembe jött az a kellemetlen műanyag szag és íz, továbbá a mentol is elég durva. Viszont néhány használat után valahogy megszűntek ezek a problémák, vagy csak megszoktam őket, de jelen pillanatban kötelező darab a táskámban, ha épp nincs kedvem rúzsozni, akkor mindenképp ezt veszem elő, ráadásul elég erős fénye van, mintha csak egy szájfény lenne.



Csalódások


A legutóbbi haul videókban összefuthattatok a legtöbbel. A Multiactiv Natural vonala csodálatos, már évek óta imádom őket, és amikor kijött ez a 3in1 arcpakolás (hidratálás, frissítés, fizikai radírozás), akkor egyszerűen kellett, az összetevői sem rosszak - amatőr szemmel minden szép ami nem alkohol vagy parfüm... :D -, és hát a haul videóban is már kétségeim voltak, de visszagondolva csak nagyon próbáltam szeretni ezt a terméket, de őszinte leszek magammal: nem való semmire.
Nem hidratál, nem frissít, de még csak nem is radíroz. Mindig is imádtam a fizikai radírokat, mert nekem egyszerűen olyan tisztaság érzés, de ettől a terméktől semmi tisztaság vagy frissesség érzetem nincs, így gyorsan likvidáltam az arcápolásomból. A nem bevált arcradírokat borotválkozás előtt szoktam használni a lábaimra és a kezeimre, erre meg pofátlanul jól működik, és nagyon bevált. Szörnyű. :D

A Balea szőrtelenítő kétkomponenses krémjéről és gyantacsíkjáról is volt szó egy haul videóban, és már ott is mondtam, hogy nem jók, nem csinálnak semmit. Ez az összes észrevételem velük. Felesleges bőrgyötrés csak, amire képesek. Kuka mindkettő.


Ha jól emlékszek még csak instasztoriban szidtam ezeket a Jessup ecseteket, de itt az ideje a blogon is elmondani őket mindennek. Rendeltem egy 15-ös ecsetkészletet, amiből majdnem az összes arcra való ecset, illetve a rúzsecset bevált, de a többi kész katasztrófa. Főleg ezt a három pufit hoznám fel, főleg, hogy csak ezek miatt választottam ki ezt az ecsetkészletet. Csak pacsmagolnak, nem lehet velük a szemfestékeket eldolgozni, mindig foltos a szemsminkem. Rám lehet fogni, hogy béna vagyok, de akkor a többi olcsó, kínai ecsettel hogy tudok sminkelni?

A nyélről meg szót sem. A foglalat leesik, a festés pereg... és én még olyan vagyok, aki vigyáz az ecseteire.



Tesztelés alatt


Mostanában rászoktam arra, hogy olyan termékekről is beszéljek úgy videóban, úgy a blogban, amiről eddig nem - pedig ugyanúgy a szépségápolás, sőt egészségápolás része -, így bemutatom nektek a Dontodent Total Power öblögetőjét. Régen használtam már DM saját márkás öblögetőjét, pedig emlékszek anno milyen elégedett voltam egy régebbi kiadással. Nem mart, friss érzetet adott. Szóval itt volt az ideje visszatérni hozzájuk, ráadásul látom, hogy megújult a csomagolásuk. Nos őszintén szólva, ez a darab nagyon rossz ízű, és abszolút nem ad friss leheletet, de cserébe a tisztaság és tökéletesség érzete is megvan, meg ami nagyon fontos, hogy nem marja a számat. Kíváncsi leszek mi lesz a véleményem a doboz aljára érve, elfogytak videóban mindenképpen benne lesz. Nagyjából 400Ft.

Eléggé meg van keménykedve a talpamon a bőr, de hiába kísérleteztem, egyszerűen semmi sem működött, de mivel nem zavart annyira, ezért nem is folytattam tovább a lábápolást. Most viszont az uramnak egyszer szembetűnt, hogy nem csak kemény, de elég száraz és csúnya is, pedig ilyet sosem vesz észre. Mivel ha ő valamit szóvá tesz, akkor tényleg nagy a baj, és hát őszintén szólva, mondjuk télen, amikor nagyon érzékenyek vagyunk, képes fájni és égni is egy nem megfelelően tartott tappancs, ez nálam is jelen van.
Már egyszer a sokak által imádott Balea Ureás lábkrémével befürödtem, de végül mégiscsak megvettem ezt a miamadzagokból álló darabját. Inka dió olaj és Kupuasu vaj. Nem is érdekel mik ezek, fő, hogy nagyon jól működik meglepő módon!
Rögtön, hogy megvettem, beáztattam a lábam, levakartam a fémreszelős szintén Balea reszelőmmel a kényes részeket, bekentem a patámat és végül a leírás ajánlására puha zoknit húztam rá éjszakára. Másnap reggelre nem azt mondom, hogy puha tappancsaim lettek, de érezhetően jobb volt. Azóta mindennap használom, és egyre inkább kíváncsi vagyok mi lesz a vége, de az első benyomásaim nagyon jók!
Egyébként a reszelő régi, ezt már régen is imádtam. Most megrendeltem egy Scholl elemes reszelő hamisítványt ebay-ről, de egyenlőre ez a favorit.

Mondhatni ez a két lábápolási termék félig már kedvenc is. A lábkrém olyan 600-700Ft, a reszelő viszont régi, nem emlékszek az árára, de tuti olyan 400Ft körül van.

Mivel fentebb már meséltem egy kis fizikai radírról, itt az ideje bemutatnom nektek a Balea Enzimes Pilingjét, ami papaya kivonattal hámlaszti a bőrt. Mivel ezt a terméket problémásabb kiismerni, így róla majd később, de tesztre mindenképp számítsatok! :)

Hát nem spóroltam ki a betűket ebből a posztból, remélem azért élveztétek! :)

6 megjegyzés:

  1. Én is olyan hővédőt akarok, de most vettem hajsimítós cuccot...mindenesetre kedvet kaptam hozzá, szóval majd figyelek a boltban. :D

    Amúgy a Rimmel alapozó 010-es kapható ott? Nálunk nincs én meg mindig véletlen a sötétebbet veszem, és szerintem nyáron se fogok hozzábarnulni az enyemhez ...Bár úgyis el akarok használni néhány bontottat, de minde ilyen bejegyzésnél egyre jobban piszkálja a fantáziámat...:D

    A carmex meg jó cucc, csak a ragacsossága miatt nem hajbarát.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk is a 103-as a legvilágosabb. Ennél világosabbal nem találkoztam. :)

      Törlés
  2. Jó ötlet az a Denk mit szőnyegtisztító. Pont gondolkodtam ilyesmi termék vásárlásán, itt ugyanis szemceruza probléma áll fenn. Szóval ránézek. Köszi, hogy ilyen dolgokat is megemlítesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tudtam tippet adni, remélem nálad is működni fog! :)

      Törlés
  3. Ha az arcodra nagyon nem válik be a Balea peeling, szerintem megérne egy próbát a sarkadon, talpadon. A koreai peelingemet használgatom erre a célra is, és szerintem nem rossz.
    Nekem is tetszik a poszt koncepciója, életszerű és hasznos.
    Amúgy nem tudom, mással is előfordul-e, hogy kifejezetten egy sajátmárkás tisztítószerért megy a DM-be/Rossmannba, aztán sminkekkel, fátyolmaszkokkal felpakolva tér haza, és esetleg még el is felejtkezik a tisztítószerről... (True strory. :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akár hiszed akár nem, utána akartam nézni, hogy hasonló összetevői vannak e a láb peelingekkel, és ki akartam próbálni. :D Köszi, hogy megerősítettél benne, hogy lehet használni rá. :D

      Ez velem is elő szokott fordulni, bár sminkeket egyre ritkábban veszek, de cserébe minden mást. :D

      Örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés