2017. május 15., hétfő

Made in Korea | Purederm fátyolmaszkok


Sokan próbáltak már koreai márkák kipróbálására inspirálni, viszont nem jött össze túl sokáig, és most is úgy gondolom, hogy nem érné meg nekem a komplett arcápolásomat erre építeni, feleslegesnek gondolom, de ezt ki-ki döntse el magának, sőt, talán egyszer teljesen másképp fogom ezt gondolni, de egyenlőre így vagyok vele. Viszont van pár dolog, amiből úgy gondolom, hogy talán mégis érdemes kipróbálni ilyesmit is, és az első, amibe belevágtam, azok az arcmaszkok. Három márkától vásároltam koreai arcmaszkokat - nálunk néhány bolt (pl. DM és Sephora) most már koreai termékeket is forgalmaz, így nem kellett sokat várni, míg ideérnek a termékek. Először a Purederm fátyolmaszkjairól akarok írni.






Nem vagyok az összetevők, és a bőrápolók nagy ásza, meg úgy egyáltalán nagyon új vagyok a témában, így eget rengető, tanulságos szöveggel nem tudok szolgálni - ha nagyon mélyen akarok olvasni a témában, ami egy úttal érthető és élvezhető is, akkor én Habos Kakaó blogot szoktam olvasni, illetve néha Oh My Brush-t is -, így tőlem csak ilyen amatőr, első benyomásos jellegű bejegyzést olvashattok.

Ezeket a maszkok a DM-ben szereztem be, kb. 600-700 Ft értékben, ami egy maszkért kicsit durva, még egy fátyolmaszkért is, viszont internetes kutatás alapján koreai alapon elég reális. Megjegyzem, hogy másik két márkának darabja 300-450.

A csomagolásuk ilyen befőttes üveg szerű, szokásos "gusztusossá tevő" kép rajtuk, és egy nagy csomó szöveg érthető és kevésbé érthető nyelven. Nagyon dizájnos, bár őszintén szólva engem bosszant. :D


Az első választásom az Age Defying Collagen mask volt, hiszen az ilyesmit nem lehet időben elkezdeni, pláne, hogy 2-3 éve már a nevető ráncaim mellett egyebek is kezdtek megjelenni, így relatív fiatalon nem átallok idősebbeknek való termékeket is használni, hiszen az okosok azt mondják, hogy a ránctalanító termékek inkább megelőzésre valók, mint probléma megoldásra, tehát nem akkor kell elkezdeni, amikor már ténylegesen ráncosak vagyunk.


A hátulján található szerb leírás alapján:
A maszk kollagént, E vitamint, zöld teát, trópusi gyümölcsöket tartalmaz, amikkel hidratál, megnyugtatja a ráncosodó, öregedés jeleit mutató bőrt. Az arc fiatalabb és frissebb lesz.
Tiszta, száraz arcra tegyük fel a maszkot, és 15 perc múlva távolítsuk el.


Nem tartalmaz parfümöt, alkoholt sem, így érzékeny arcúak is boldogan használhatják. Az illatosítást legtöbbször arra használják, hogy a többi összetevő illatát elnyomják, mert a natúr termékek néhánya míg szimplán csak büdös, addig a kemikáliák kórház szagúak. Ennek a maszknak az esetében az alap összetevők sem rendelkeztek semmilyen illattal, abszolút nem volt kellemetlen.

A maszk nos... nem barbárkodtam, sőt, nagyon figyeltem, mégis ketté szakadt a kezemben. Viszont cserébe a fel aplikálás után a helyén maradt és úgy hűsített, hogy úúúúú! Kicsit fáradt és stresszes voltam, úgyhogy ez nagyon jót tett.

Fél órát fent hagytam az arcomon, ez idő alatt nem száradt ki. Miután levettem egy kissé ragacsos anyag maradt az arcomon, amit én általában úgy hagyok, vagy kicsit átmasszírozom vele az arcomat, lemosni nem kell, hiszen az tápanyag, rosszat nem tesz. Kb. fél óra alatt szívódott be teljesen, nem igazán maradt utána semmilyen pozitív hatás, legalább is a felszíne az átlagos formáját vette fel.

A csomagolásban nem maradt 'felesleges' termék, pedig azt mindig szeretem a nyakamon és a mellkasomon, meg ha annyi van, akkor még a kezemen is szétoszlatni.


A második választásom a Red Ginseng Essence Mask volt, ami revitalizál, azaz kicsit feleleveníti a bőrt. Mivel sokszor látom fáradtnak és kedvetlennek a bőrömet, ezért úgy gondoltam, hogy ez bizony egy nagyon jó választás lesz hosszú napok végére. Hát te jó ég...


Mielőtt csúnyát mondok nézzük át itt is a leírást:
Koreai ginzenget, kollagént és E vitamint tartalmaz, ezzel megújítja a fáradt bőrt, hidratáltja, és táplálja. Meggátolja a ráncok kialakulását és a pórusok terjedését (?!).


Ebben van parfüm. Hát most vagy az volt a céljuk, hogy a termék ROHADTUL BÜDÖS legyen, vagy nem jött össze az eredeti szag elnyomása. Elviselhetetlen volt, két nap múlva is érezhető volt a fürdőszobában.

Rossz volt viselni, mert nem csak, hogy fel akartam fordulni kínomban, de még az arcomon sem akart rajta maradni egy istenért.

Eltávolítás után öt percre semmilyen táplált hatás nem volt a bőrömön, meg másmilyen se (bár ez utóbbi hála égnek, még az kell, hogy pattanásos legyek, amikor olyan szép vagyok). A legjobb, hogy másnap is olyan büdös voltam, hogy nem mertem egész nap senkihez sem odamenni az egyetemen. Lemosni sem tudtam mivel ezt a szagot.

Nem is tudom mihez hasonlít, pedig valahonnan nagyon ismerős. Valami eső utáni kertben gaztalanítás, de konkrétan nem tudom megmondani.


Nos, a tapasztalatom az volt, hogy az egyik nem jó, a másik meg köhm... kaki.

Mivel jó drágák is, ezért semmiképp sem ajánlom őket megvételre, ha esetleg valahol belefuttok! Ezeken kívül másik koreai maszkokat is próbáltam, amik fényévekkel jobbak - róluk még készül a bejegyzés.

Nektek van jól bevált koreai arcmaszkotok? A Purederm maszkokat próbáltátok esetleg?

7 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, Oh My Brush Vikinél olvastam, hogy az ő ginzenges kréme is elég büdös, sajnos ez nem egy rózsaillatú összetevő. Amúgy abszolút működik a gyomlálásos hasonlatod, én is ezt a szagot éreztem, amikor egy időben gyakran ittam ginzengteát.
    Az említést nagyon-nagyon köszönöm, jólesik ilyen kedves kontextusban olvasni a blogról. :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3

      Hát ha egy csoda lenne, akkor sem kellene ez a szag miatt. Nem baj, több időm marad a fincsi gránátalmás maszkokra. :)

      Törlés
  2. Nem tudom, próbáltad-e a Balea argán olajos maszkját (a Vital termékcsaládban van), nálam eddig az a dobogós, bár parfüm van benne. A Missha fátyolmaszkjai is tetszenek, a gyöngyös szorosan a Balea sarkában liheg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Vitált tömegesen használom elfelé, most kicsit háttérbe szorult a koreai maszkos tesztelés miatt, viszont olcsó, drogériás szinten az a leghatékonyabb szerintem.
      Néztem a Missha maszkokat is, meg a BB krémet is, eddig még nem sikerült döntenem, szerintem a gránátalmás lesz, azt a bőröm szereti. :)

      Törlés
    2. Szerintem is ez a legjobb. Nálam veri a Garnier maszkokat (és khmm alkohol sincs benne...).
      A gránátalmással is szemeztem, de mindent nem lehet egyszerre megvenni, remélem, beválik neked. A BB krémből mintát próbáltam, tényleg beleolvad a bőrbe és nagyon enyhe a fedése, de neked valószínűleg elég lesz, szép bőröd van.

      Törlés
  3. Szia! :) Ezekkel a termékekkel már énis szemeztem, de akkor úgy látom, hogy nem érdemes megvennem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nem nagyon szeretem kimondani valamire, hogy rossz, mert másnak még tetszhet, de ezek tényleg katasztrofálisak. :D

      Ezeken kívül még MBeauty és Pure Radiance maszkokat próbáltam, azok jók. :)

      Törlés