2017. május 8., hétfő

Gyors és sokoldalú | NYX Wonder pencil


Egyszer kölcsön kaptam egy példányt ebből a ceruzából, és hát azonnal meggyőzött, így hosszú idő után végre magamnak is beszereztem. Röviden és tömören ez lenne ennek a terméknek a története. Ajakra és szemre is használható, persze a lista nem ennyire rövid. Nézzük is hát részletesen mit is tud ez a ceruza, illetve a relatív magas árát megéri-e?






Ez egy egyszerű hegyezős ceruza, a csomagolása tükrözi magát a színt. Három árnyalatban is kapható: egy extrém világosban, ami leginkább egyes területek kiemelésére alkalmas, a Medium árnyalatban, amit én is választottam, hiszen korrigálásra ez a legalkalmasabb, és nekem erre volt szükségem, plusz van egy nagyon sötét és sárgás darab a sötétebb bőrű lányoknak. Lehetne még bővíteni a színskálát, de a legtöbben megtalálhatják a megfelelő színt.


Na de mire is lehet használni ezt a terméket:

  • vízvonal
  • szemöldökcsont kiemelésére illetve szemöldök vonal korrigálására
  • szemzug kiemelésére
  • szemhéjalap
  • szemsmink szélének korrigálása (pl. cicás kialakítás/tusvonal esetén)
  • ajakfestés korrigálása
  • ajakkontúr
  • segítségével könnyedén alakíthatjuk az ajakformánkat szimentrikusabbá
  • apróbb bőrhibák elrejtése



Én kimondottan az ajakfestés korrigálására szánom, hiszen egyszerűbb nap közben egy ilyen ceruzát magunknál tartani, mint korrektort és ecsetet az esetleges hibák javítására, amikor épp frissítsük a rúzsunkat - hiszen még a legprecízebb ecsettel is néha megszalad -, de akár a lekopott korrektort is tudja pótolni.
Fontosnak gondolom az ajkak krémes bőrszínnel való kontúrozását, hiszen egyes rúzsok kifejezetten ennek segítségével tudják az ajkainkat igazán széppé varázsolni, mintha tényleg egy profi dolgozott volna rajtunk.

Vízvonalra nem használok ceruzát, így ezt sem teszteltem le.


A színe enyhén sárgás és világos, a legtöbb bőrtónussal szépen együttműködik. A fedése elég erős, persze egy erősebb rúzs esetében építés szükséges, de egyébként tökéletes, és a széleket is könnyű eldolgozni, szóval abszolút tökéletes!

Az állaga puha, jól kenhető. Tartóssága hibátlan, ahova kentem, nap végén is ott volt. 

A lenti fotókon láthatjátok a működését egy igen vad helyzetben: sötét lila folyékony rúzst (Aura Absolute Matte 612 Matte Mess) kentem szándékosan túl az ajkaim vonalán, és persze a száradást is megvártam. A következő képen pedig már a korrigált alakot láthatjátok.



Mit szóltok? Ti próbáltátok már, esetleg kívánságlistán van? :)

10 megjegyzés:

  1. Nagyon meggyőző a két fotó. Nálam a cicás tusvonalnál lenne dolga leginkább. :)
    Egyébként az ennyire multifunkciósnak szánt termékekkel kapcsolatban néha szkeptikus vagyok, pedig sokszor lehet találkozni olyan sminktermékkel is, amelynek csak egy feladata lenne, de azt sem tölti be. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ha tényleg úgy érzed, hogy lenne helye nálad, akkor mindenképp írd fel a kívánságlistádra, tényleg szuper kis ceruza! Bár ahogy halad a Nyx bolt terjeszkedése Magyarországon... érthetetlen, hiszen lenne rá igény szerintem.

      Törlés
  2. Hű *.* hasznos kis cuccnak látszik. Főleg szemsminknél, mindig lemosóba mártott fülpulcival csalok, de ahogy szárad a ceruza/tus/festék, egy idő után max lemorzsolja, amitől én meg idegbajt kapok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na hát annál ez biztos kényelmesebb, legalábbis nekem egyszerűbb. :D

      Törlés
  3. Uristen, azonnal szereznem kell egy ilyet. :)
    Köszönöm, ez számomra most egy hasznos bejegyzés volt :)

    VálaszTörlés
  4. Jajj ez olyan jó cucc!
    Nekem is van, nagyjából mindenhova kenem, viszont annyira drága és olyan picike.. Hogyha elfogy tuti a Paris Berlin darabot veszem meg inkább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van most már a Catrice-nek is most már, ha jól tudom, de jobb híján szerintem én maradok a NYX-nél. :)

      Törlés
  5. Egy, már kivont Essence terméket használok erre a célra, és nagyon szeretem :) Igaz, én vízvonalra is szoktam használni, hogyha pin-up stílusú sminket mázolok, olyan nagyon szépen nagyítja a tekintetét olyan "játékbabásra".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem tudom melyikre gondolsz. Nagyon jók ezek az univerzális nude ceruzák. :)

      Törlés