2017. május 29., hétfő

Divat, ami nekem bejön, de másnak talán nem


Az antihaul posztokban, illetve videókban is szoktam egyes divatok iránt a nemtetszésemet kifejezni, pedig van pár 'tömeg divat', amit én is szeretek, és hiszem azt, hogy sokan mások is, de azért gondoltam megmutatom, hogy mik azok a dolgok - abból is hármat-, amiket még én is szeretek. Bár átnézve a listát elég basic lett így is. Hát, ha hivatalosan létezik olyan, hogy basic stílusú ember, akkor én olyan vagyok.





Már kislányként is imádtam a farmerkabátokat, de a 90-es évek végén, 2000-es évek elején még a farmer kabát elég túlméretezett volt a kisebb méretű emberkékre, amit én már akkor sem szerettem. Gyereknek még soványabb voltam, és még nehezebb volt passzos darabokat találni, mint most. Egy időre meg is szűnt ez a divat, és bár próbálkoztam én attól hordani én anya régi farmerkabátjait, be kellett vallanom, hogy nem érzem jól magam bennük.

Most viszont előjött újra a farmerkabát láz, és már sokkal passzosabb, karcsúsítottabb fazonokat is kapni, rögtön tudtam, hogy nekem kell. Víettem is egy világoskék fazont és egy feketét is. Imádom őket! Ráadásul sokkal puhább az anyaguk, mint a régi típusnak, 100%-ig kényelmes.


POMPOOOOM!!! Talán a legmegosztóbb a kedvenceim közül a pompom imádat, ami igazából mindenhol megtalálható. Nekem csak táskán tetszik, cipőn vagy ruhán nekem olyan komolytalan, és hát ismertek, nekem még a humorom is merev. :D Táskán viszont meg kell zabálni. Arról nem is beszélve, hogy tök jó stresszoldó nyomkodni - ha bármilyen szőrös dolog statikussá válik, és megnyomkodod, az felér egy tábla csokival -, és hát volt már, hogy kínomban, na meg órára várva annyira belemelegedtem a játékba, hogy arra lettem figyelmes, hogy professzorok röhögve állnak előttem és néznek rám. :D
Hatalmas plüss mániám is van, szóval nem volt kérdés, hogy ezekre a szőrös gombócokra is rákattanok.


Hátizsák, abból is a közepes méretű, fekete műbőr darabok tetszenek. Ezt igazából most vettem csak magamnak, mivel már amúgy volt egy virágos hátizsákom, és azt sem használtam - indokolatlanul nagy az én igényeimnek, ráadásul nagyon gyenge pántokkal - szóval nem voltam benne biztos, hogy kihasználnám, aztán úgy döntöttem, hogy beadom a derekam, és veszek egyet. Bár nem találtam olyat, amit szeretnék, nagyon megszerettem a meglelt darabot is, és lazább outfitekhez szívesen hordom, és csak és kizárólag azokhoz. Tudom, hogy ma már divat keverni a laza és elegáns darabokat, és bizonyos szintig nekem is tetszik, de egyszerűen nem vagyok képes magassarkúhoz meg blézerhez hátizsákot húzni, mindegy mennyire csajos a kialakítása. Persze ha más csinálja nem érdekel, mivel semmi közöm hozzá, de én ragaszkodok hozzá, hogy lazább outfitekhez hordjam.

Nektek mik tetszenek a jelenlegi divatból?

11 megjegyzés:

  1. A pompomok nem hatnak meg (bár a mesét szerettem ^_^), de a farmerkabát és a hátizsák az én ruhatáramban is helyet kapott. Hozzám az a stílus áll közel, hogy az egyszerűbb darabok mellett legyen valami icipici csavar, izgalom az öltözékemben, illetve most már szeretnék arra figyelni, hogy az egyszerűség ne a fast fashion vonal néha elég rossz minőségű kínálatát jelentse. Ez elméletben nagyon szép, csak gyakorlatban nem tudom, hogy fogom kivitelezni, eleve nem könnyű ugyanis megtalálni a tökéletes fazonokat, és erre jön még a várható, magasabb költség.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem lesz ezzel kapcsolatban is poszt nálad! :) Érdekelne mit hogyan szeretsz variálni. :)

      Törlés
    2. Ó, de kedves ez az érdeklődés, nagyon aranyos vagy! :) Alakulgat a következő kapszulanaplós bejegyzés, most valószínűleg az lesz a középpontban, miket szeretnék beszerezni. Egyébként nekem egy szép, különleges fülbevaló az, ami nem maradhat el sosem az öltözékemből, és szeretem a különlegesebb cipőket.

      Törlés
  2. Én is odavagyok a farmerkabátokért, tizenpár-évesen kaptam egyet (hozzáillő nadrággal) és azóta is azt hordom - mostanra már igazán retró lett. Gondolkodok egy újabb darab vásárlásán, de olyan drágán árulják őket! A színes kis pompon-ok is tetszenek, amiket lehet a táskára aggatni - 25 éves fejjel sem gáz.
    Nálam még a ballonkabát és a blézer is szerepelne egy ilyen listán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kínaiban vagy turiban nézted őket? Valamivel talán olcsóbbak, de úgyis lesznek leárazások, hátha akkor találsz barátságos áron. :) A blézer nálam is fent lehetne a listán, kettőm is van, de valahogy sosem érek oda, hogy hordjam is őket.

      Törlés
  3. Én is basic stílusú ember vagyok :) Általában a kiegészítőkkel szeretek egy kis izgalmat behozni a megjelenésembe. Egy különlegesebb fülbevaló, táska, cipő, sál vagy épp bármi nagyon izgalmas csavart tud hozni egy farmer-póló kombinációban is. Ill. elkezdtem ruhákat és szoknyákat viselni Pedig nagyon ritkán, szinte csak alkalmakkor viseltem eddig ilyesmit, de beszereztem egy csomó lazább, streetstylehoz passzoló szoknyát, és ruhát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is inkább kiegészítőben megyek rá a különlegességre, viszont az utóbbi időben azt sem variálom. Van egy kedvenc gyűrűm, és nem sok minden illik hozzá. :D Szoknyákra nekem is jó lenne némi inspiráció, nagyon tetszenek, de nem érzem jól magam bennük. Van az a hosszú trikó póló szerű ruha, de sehol sem találok rendeset. Pedig azt tuti hordanám.

      Törlés
    2. Én tavaly egy ilyesmit vettem http://www2.hm.com/hu_hu/productpage.0528765002.html#Fehér/csíkos, nem tudom, hogy ugyanaz-e mint itt a képen, mert az enyém lazább, nem tapadós fazon. Farmerkabát, kézzel festett tornacipő (az egyik barátnőm készítette nekem ^_^), nagy szélű kalap, piros körmök, tusvonal. Kedvenc. Szerbiában egyébként opció a H&M?

      Törlés
    3. Igen, néztem is egy ehhez hasonlót, csak tiszta feketében. Sajnos nem volt csak XS vagy M, és hát az M-et megpróbáltam, de mellben nem volt jó, így nem vettem. Azóta sem érkeztem, mert sajna nem esik utamba. Viszont köszi, hogy eszembe juttattad, lehet bemegyek a központba valamelyik nap. :)

      Törlés
  4. A farmer kabátért bolondulok és most tavasszal szereztem be az első hátizsákomat is, pedig pár évvel ezelőtt rosszul voltam a hátizsákoktól! :D Egyébként én még mindig a szakadt farmer korszakomat élem, és ha nem tudom mit vegyek fel, tuti ,hogy az mellett döntök. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes régebben én is falnak mentem a hátizsákoktól. :D Érdekes belegondolni mennyit változik az ízlésünk. ^^

      Törlés