2017. április 4., kedd

L'Oreal Infallible Pro Last ajakrúzs


Rúzsimádóként könnyen elcsábulok kb. akármire ajakfronton, persze azért igyekszek az ésszerűség határán belül maradni. Néha persze azért eszetlenkedek is, aminek általában a nem bevált rúzsok az eredményei. A L'Oreal folyékony ajakrúzs több vélemény meghallgatása után került a kosaramba, de bárcsak aludtam volna rá bár még egyet. Nagyon vegyes érzéseim vannak a rúzzsal kapcsolatban, úgyhogy azt hiszem kezdődhet is a tesztbejegyzés. :)






A rúzs kialakítása hosszúkás, maga a szín egy kis tubusban van, az ecset másik végén pedig egy fehér, áttetsző ajakápoló kapott helyet. Az ajakápoló hivatott kicsit enyhíteni a huzamosabb folyékony rúzs viselés kellemetlen húzódásain, szárításán, vagy csak fényessé is tehessük vele az ajakfestést - bár ez nem teljesen matt rúzs amúgy sem.
Nagyon kis kompakt kiszerelés, sokkal praktikusabb, mint mondjuk a Maxfactor hasonló elven működő rúzsa, hiszen ott a szín és az ajakápoló két külön termék, amit egy kartondobozban kapsz készhez.

Bár próbálok óvatosan bánni az ajakápolóval, szörnyen gyorsan fogy, gyorsabban, mint maga a rúzs, ami annyira nem jó dolog, hiszen ha ajakápoló nélkül valaki nem szereti hordani ezt a rúzst, akkor mit csinál, ha elfogy a balzsam?

Egyébként nekem nem tetszik a balzsammal viselés, ugyanis én inkább matt rúzs párti vagyok, mindemellett akármilyen vékonyan viszem fel, nagyon nehéz, kényelmetlen.
Ennél már sokkal szimpatikusabb áttetsző ajakceruzával használni.


109 Blossoming Berry


Szörnyen lassan szárad, hosszú ideig ragad, és a ragacsos érzés nem is szűnik meg teljesen. Ennek ellenére tartós, evést-ivást bírja, eddig 5-6 óra volt a max, amit viseltem, meg hát kicsit tovább is, mivel leszedni olyan egyszerűen nem lehet.

Eleinte nagyon szép hatása van, ám pár óra elteltével összeáll temperás kinézetűvé, az ajkak is húzódnak alatta, amire jó lenne a balzsam, de mivel nekem az nem jött be, így ezt a dolgot elég hatékonyan tudom áttetsző ajakceruzával orvosolni.

Sajnos mivel leszedni nem tudom anélkül, hogy ne szedjem fel az ajkaim körüli alapozást, így általában olyan napokon használom, amikor csak néhány órát vagyok távol, és ez idő alatt nem kell javítani. Bár java részt nem színesen nyúlok hozzá. Jelen pillanatban a szülői házban van, csinálja a "nem szeretem, de használható" kategóriájú rúzsaim tömegét, és inkább otthon használom, hétköznapra nekem nem elég, ha egy rúzs hosszan tartó, komfortosnak is kell lennie.

Az ecsete elég fura, "papucs" szerű, elegendő festéket vesz fel, de a gyakorlatlanok azért inkább húzzák le a doboz száján, mivel nem igazán javítható. Egy-két alkalom után már könnyebb használni ezt a típust.


Az érzéseim vegyesek, az ilyen teszteket szeretem legkevésbé írni, amikor nem tudom hosszas próbaidőszak után sem kimondani a konkrét véleményemet.

Az ára, ami a Krémmánia alapján 3590 Ft, szerintem sok. Én 20% akcióval vettem, nektek is azt tudom ajánlani, hogy olvassatok még el néhány véleményt, ugyanis nagyon eltérőek, illetve várjátok ki az akciós napokat.

6 megjegyzés:

  1. Szeretnék egy matt rúzst végre a kollekciómba. Ezek a fajták szimpatikusak, habár az áruk elég húzós. Minden estre, alszok még párat a beszerzésre. Köszi a posztot, hasznos volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy hasznosnak találtad, remélem olvashatok majd nálad posztot, ha végre megvan az igazi. :)

      Törlés
  2. Kár, hogy nem vált be annyira, pedig nagyon jól áll ez a szín! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sajnálom, de van két másik hasonló színem, majd azokkal megvigasztalom magam, bár ez tényleg olyan jó kis vibráló. :)

      Törlés
  3. Fura ez a koncepció a L'Oréalnál: ahelyett, hogy összeraknának egy megfelelő formulát, gyakorlatilag elismerik, hogy a rúzs önmagában béna, ezért pakolnak mellé egy ajakápolót is. Nem lesznek álmatlan éjszakáim e termék miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ezt nagyon jól megfogalmaztad, bárcsak én mondtam volna ki. :D

      Törlés