2017. április 7., péntek

Antihaul #2


Áúú jeee! :D Ezek az antihaul bejegyzések/videók hatalmas kedvenceimmé váltak az utóbbi időben, nagyon jól kiadja a belső feszkót, amit egyes termékek, hóbortok okoznak. Fura lehet, hogy valakit ilyesmi bosszant, de hát aki imád sminkelni és öltözködni, az bizony észrevesz ilyen dolgokat is. Sok mindent össze szedhetnék, mint pl. a most divatossá vált tyúketetős bőr papucs, de most csak három terméktípust emelek ki. Nem célom senkit sem megbántani, vagy leszólni az ízlését, csak kicsit most a saját szemszögemet akarom bemutatni.




Bársony ruhák - szexi, nőies, csábító, titokzatos... DE a hölgyek java... hát kitöröltem inkább az előző hasonlatomat, lényegében sajnos keveseknek előnyös. A legtöbb embernek szörnyen előnytelen viselet, hiszen minden husit ötször nagyobbnak mutat. Bár nem vagyok duci, azért csont soványnak sem lehet nevezni, és én ezt nem szívesen hangsúlyoznám, még megkérdeznék, hogy mikorra jön a pici. A bársony imádat nálam megmarad a cipőknél és a táskáknál, ott is inkább a matt verzió mutat rajtam jól.

NYX Lingerie ajakrúzs új árnyalatok - nem az egész új vonalat tenném ide, hiszen kettő azért tetszik. Az egyik a 20-as. Nos, van hasonlóm, több is. A másik a 24. Ehhez hasonlóm is van. A többi árnyalat is szuper, extrém, hjaj de szép, de sajnos nem nekem. A bőrömmel sem passzolnak, és a személyiségem sem elég extrém ezekhez.

Choker - hát izé. :D Ha csak nem egy rocker/goth/metálos hölgy viseli, nekem nagyon visszatetsző. A legapróbb darabok nagyon kis szépek, de a többi nekem fura. Tudjátok van az a poén, amit mindig bekommentelnek chokert viselő lányoknak, hogy ez anno a prostik viselete volt. Hát én eddig egyszer láttam élőben ilyet egy lányon, egy vastag, púderrózsaszín, bársony darabot, és annyira nem állt jól neki, hogy prostis beszólás újra értelmet nyert. Nem csak ezzel, de más divattal is van így, hogy ha nem áll jól, ne erőltesd, csak azért, mert most sláger. Van akinek nagyon jól áll ez a divat, valaki meg tényleg jobban járna, ha inkább hanyagolná. Egyrészről én is jobban járok, ha hanyagolom, másrészről meg egyáltalán nem találom szépnek, így nekem mindenképp kimarad.


Még egyszer szeretném kihangsúlyozni, hogy senkit sem szeretnék megbántani, ezért is írtam át a szöveget vagy százszor, hogy biztos le legyen benne bántó dolog.
Mindenkinek más az ízlése, és más áll jól neki, nekem ezek a dolgok hanyagolandók. :)

Ti hogy vagytok ezekkel a témákkal?
Antihaul listát is írhattok bátran. :)

12 megjegyzés:

  1. Úúú, nekem nagyon bejönnek az új Lip Lingerie színek, de mondjuk ilyesmiket is hordok általában :d A chokerektől meg falnak megyek, főleg ezektől a vastag bársony verzióktól, olyanok, mint a nyakörvek, komolyan...a rövid nyakláncokat szeretem, de ez már a túlzás kategória szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A te bőrödhöz mennének is, bár rajtad a neon barbi színen kívül minden jól állna. :D
      A legjobb, hogy amikor felsőt kerestem, akkor alig találtam valamilyent, mert mindben volt ez a "beépített" bársony choker...

      Törlés
  2. Mindig is röhögtem az olyan embereken akik beálltak a sorba és semmi egyéniség nem volt bennük. Ha valami nagyon divatos én már csakazért sem veszem meg.:D Mindig úgy öltözködöm ami a személyiségemnek és az alkatomnak megfelelő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a legjobb hozzáállás. :) Nálam úgy szokott lenni, ha meg is tetszik valami, az már csak azután szokott lenni, hogy lecsengett, és már nem látom minden egyes embernél. :)

      Törlés
  3. Én sem szeretem a chokereket, a húgom annál inkább. Bár, neki jól is áll, és szerintem tudja viselni. Az én alkatomhoz nem való. A bársony fényes ruhák, jajj, fura, de ezeket csak most látom a posztodban, de nekem sem tetszik. Anyu fiatalkori gardróbjában volt egy ilyen anyagú blúz, meg cicanaci, de csak amolyan itthon hordós. Nem rossz ez az antihaul típusú bejegyzés sorozat.
    Egyetértek, nem kell megvenni mindent, ami divat, csak ami neked tetszik. :) Apropó, rojtos táska mániában szenvedek jelenleg, az is felkerül a következő antihaul listádra? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rojtos táska nem kerül fel, mert nekem is volt. :D Épp kiszelektáltam, mert már nem hordtam, de amúgy nekem is tetszik, főleg az olyan, amin csak egy kis "bojt" van. Bár most erről leszoktam, most a pom pom hódít nálam. :D

      Emlékszek nekem is volt egy lila és egy menta is, kb. 5-6 éves lehettem, imádtam őket, meg nekem is volt otthonka mackó kiadásban kamasz koromban, de azt hiszem ez nagyon nem nekem való. Nem is tudom hova venném fel, egy ilyen ruha majdnem mindenhova túlzás, esküvőre meg ne mááár... :D

      Törlés
  4. Amikor kislány voltam, anyukám varratott nekem sötétkék bársonyból ünnepi ruhát, madeira csipkés gallérral. Királylánynak éreztem magam benne. Nekem ezért a kislányos cukisággal kapcsolódik össze ez az anyag, meg a barokkos pompával. Nem tudom elképzelni hétköznapi viseletként. (Igen, a képen látható ruhát teljesen figyelmen kívül hagytam, se nem cuki, se nem barokkos. :D )
    A chokerek sem hoznak lázba, nekem nem túl hosszú a nyakam, minek rövidítsem meg még jobban optikailag? A szubkultúrás felvetést annyival árnyalnám, hogy amennyire tudom, a szegecsek terjedése is hasonló volt (szado-mazo --> punkok --> boldog-boldogtalan), szóval a divat ilyen, viseljük, ami tetszik. Ja, és az ókori Rómában a prostituáltak haja volt szőke, azért ez is izgalmas! :)
    A NYX pedig közölhet akármilyen gyönyörű sajtófotókat, hitetlen Tamás vagyok: amíg nem lesz vidéken is üzletük, mindenből teszterrel és megtapogatható, kipróbálható termékekkel, addig hidegen hagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahahaha, nekem is volt olyan királylányos! Imádtam. :D Sőt, jut eszembe, az egyik kedvenc mackó pulcsim is fekete bársony, de az matt. Meg agyon van mosva, és még anyám turis szerzeménye volt évekkel ezelőtt, csak én elszedtem tőle. Azt hiszem egy mackónak otthonra még bele is fér, de igaz, ez a ruha a képen nagyon nem cuki. :D

      Érdekes amúgy ez a római prostis tény, ezt nem is tudtam. :) Bár ne reklámozzuk, mert ha ezt is elkezdik nyomatni a videók alatt, akkor a YouTube fele kiszalad a világból. :D

      Kár, hogy nincs NYX vidéken. Amúgy képzeld nálunk sincs, de bár úgyis az időm nagy részében a nagyvárosban vagyok, nyárra teli vagyok tapasztalattal, és rendelhető. Bár egy webshop-ot csinálhatnának.

      Törlés
  5. Na pont ma szereztem be még pár chokert a meglévő egy mellé :D 6 db volt 400 Ft, nem hagyhattam ott :D Nekem tetszik is, meg szerintem jól is áll. Persze nem fogja a mindennapos öltözködésem részét képezni, de néha, lazább napokon miért ne. Csak divatból nem szoktam semmit sem követni, ha nem érzem magaménak, vagy szarul áll.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szintén dicséretes gondolkodás mód. :) Ha neked tetszik és jól áll, akkor hajrá! Megjegyzem ma is láttam egy choker-es nőcit, és nagyon jól áll neki (kb. 1cm vastag, fekete vászon kis csilingelő bigyóval, de amúgy is olyan cicás volt a hölgy, szóval még szexi is volt neki). Nekem továbbra sem jön be, bár én meg statement nyakláncokat szeretem, valakit meg az taszít már messziről. :D

      Törlés
  6. Azért szépek ezek a NYX darabok, csak nem rajtam. No meg, mit szólnának az irodában, ha szürke szájjal libennék be, amikor a piros is kiverte a biztosítékot? :D

    VálaszTörlés