2017. március 23., csütörtök

Outfit | Sangria


Hát helló lányok! Az utóbbi időszakban nem igazán volt mit mondanom, illetve kedvem sem volt bármit is mondani, így a csatorna és a blog is csak pangott, de gondoltam ideje lenne lassan kitenni ezt az outfit bejegyzést, ami egyébként az első a blogon, és biztos nem is az utolsó, de gyanús, hogy rendszer sem lesz belőle. Az egészet egyedül vettem fel állvánnyal, amikor a Hashtag Sunglasses bejegyzést készítettem, és tök jót szórakoztam. Igazából nem számítottam rá, hogy ebből lesz is valami, aztán a végén annyi jó kép lett, hogy nem győztem kiválogatni mi is kerüljön ide.
Remélem tetszeni fog nektek. :)




Bőrkabát, harisnya, sál: kínai
Ruha: New Yorker
Csizma: Alpina
Táska: David Jones
Szemüveg: Hashtag Sunglasses
Rúzs: Elixir Makeup Matte Lipgloss - 399 Sangria

 






6 megjegyzés:

  1. Szuper képek, csinos outfit! Legyen több ilyen bejegyzés. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinos vagy, és szuper képek.:)

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek, csinos is vagy, és a képek is szuperek, várom a továbbiakat :-) A táskád pedig továbbra is nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Ez a táska isteni, nem csak a legszebb darabom, de meglepő módon kényelmes is. :)

      Törlés