2017. március 7., kedd

Kedvenc külföldi videósok


Helló lányok!
Gondoltam ma folytatom az eddig is általatok nagyon imádott sorozatot, a kedvenc blogok/csatornák bemutatását. Ma külföldi videósokat hoztam nektek. Nekem ezt nem volt feladat összeszedni, hiszen nagyon kevés angol nyelvű csatornát nézek, több okból is kifolyólag. Az egyik, hogy 90%-a nyávog, vagy hiperaktív, a másik, hogy nem igazán tudok jól angolul, pár dolog maradt meg a régi szép időkből, szóval szempont, hogy minél egyszerűbb szóhasználattal beszéljen.




Denitsa (Denica) egy bulgár lány, akit azonnal a szívembe zártam. Egyszerűen annyira cuki. :D Ráadásul megáll a kés a levegőben, amikor sminkel. Nagyon ott van! Ő az egyetlen külföldi, akinek még a Q&A videóit is megnézem, bár ő java részt csak sminkes videókat készít.



Ő ha nem tévedek egy szlovák hölgy, a videóiban nem igazán beszél, és nála is inkább a sminkeken van a hangsúly, más jellegű videója nem nagyon van. Professzionális sminkes. Minden munkáját nagyon-nagyon szeretem.



Nagyon sok dolgot lestem el tőle a sminkelés terén, rengeteg sminket készít, plusz egyéb hasznos videói is vannak a témában. Őt is inkább annak tudom ajánlani, akit főleg a sminkelés érdekel.



Megérkeztünk hát a vlogger kategóriába. Határozottan ő a legszínesebb. Beszélgetős témák, sminkek, Bullet Journal és egyéb témájú videói is vannak, A tetkós videói annyira nem aktuálisak nálam, de valakinek az is érdekes lehet, illetve vlogok is vannak nála dögivel. Abszolút a legszínesebb mind közül, és persze ami a legfontosabb, már egy alap angol tudással is érthető.



Vlogok, sminkek, edzős videók, tippek, minimalista életmód, és teljesen monochrom. Nekem nagyon bejön. A legigényesebb csatorna, amivel valaha találkoztam, nem tudok betelni a videóival! Arról nem is beszélve, hogy mennyire inspiráló személyisége van. Mindenképp lessetek rá!

2 megjegyzés:

  1. Sok mindenkit nem ismertem, de örülök, hogy írtál róluk. Annyira unom már a legtöbb videóst, és a maszkszerű sminkjüket.
    Rachel Austot viszont nagyon szeretem, takarítás közben szoktam nézni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem is bírom egyáltalán azokat a vakolós videósokat. Ezek közül talán csak Denitsa sminkel erősebben, de azért ő még pont belefér a dologba, főleg, hogy teljesen természetes a videóiban. :)

      Törlés