2017. március 10., péntek

Hétköznapi luxus | Pupa Milano Red Queen Highlighter


Sziasztok lányok!
Néhány órán belül születésnapot ünneplek, és gondoltam, ha már ilyen jól megy sorom, a blogra is a jelenlegi legszebb, legkülönlegesebb termékemet szeretném bemutatni nektek, amit igazából pont amiatt szerettem meg, ami miatt teljesen el kellene ítélnem, bár mi tagadás, először kicsit csalódott voltam. Ez nem más, mint a Pupa Milano ünnepi highlightere.







Már a papír doboz is egy igazi kis ékszer, de maga a benne lapuló csomagolás tényleg egy királynőhöz illő dolog. Aki nézi a videóimat, illetve a vlogomat/vlogjaimat, az tudja, hogy én abszolút nem vagyok egy finom hölgyemény, de ha a sminktermékeimről van szó, akkor bizony szeretem elővenni a kényesebbik oldalam, és bizony ez a darab nagyon hozzám illik.

A kompakt masszív műanyag, elegáns, igényes. Az ujjlenyomatokat gyűjti, de személy szerint túl élem, amennyit szeretem takarítani a sminkjeimet.



Nem fogok hazudni, ahogy a legtöbb embert, engem is a 3D nyomott minta fogott meg leginkább. A kidolgozás finom, részletes, bűn beleérni. Meg is jegyezném, hogy két napig csak nézegettem, illetve azóta is csak a sarkát piszkálom az ecsettel, még véletlenül sem akarom kikoptatni. Amúgy már elég régóta használom, majd minden nap amióta megvan, de az említett sarok alig kopott valamit. 8g terméket kapunk ebben a kis ékszertartóban.


Na és itt ugrik a majom a vízbe, amikor is túl kell tennünk magunkat a termék igényességén és eleganciáján, és meg kell nézni, mit tud élőben. Semmit.

Az állaga puha, kellemes, nem porol, könnyű vele bánni. Itt még nincs is gond, a baj ott kezdődik, hogy pakolom, pakolom, pakolom... már két perce kenegetem a legjobb, legütősebb highlighter ecsetemmel, és nem csinál egyszerűen semmit. Aztán persze jön az uram, és jól megdorgál, hogy mit műveltem megint magammal. Hát jó neki, én egyszerűen alig látom felvitel után ezt a terméket. A negyede ennyibe kerülő highlightereimhez alig merek hozzáérni ehhez képest.
Szóval ha a szomszéd szeret kukkolni, és a világító highlightereddel akarod kisütni a szemét, akkor ne ezt válaszd.

Arról nem is beszélve, hogy mennyire nem tartós, mindegy mekkora alapozási előkészülettel és maximális napközbeni odafigyeléssel vagyok felé.


Pont ez tette lehetővé, hogy hétköznap is bátran merjem hordani (bár a tartóssága továbbra is megbocsáthatatlan), és a legnagyobb sietésben is merjek hozzá nyúlni, mivel úgysem tudom elrontani. Tényleg csak enyhe fátyolos fényt ad az arcnak. Ennyi pénzért őszintén szólva ez siralmas. Szerencsére akciósan vettem, de még ezt sem hiszem, hogy megérte. Magyarországon valószínűleg olcsóbban lehet beszerezni, úgy oké, de a szerbiaiak várják ki, míg még akciósabb lesz.

Színügyileg is tökéletes hétköznapi arany highlighter, amit a világos bőrűek is bátran használhatnak akár télen is, mert mintha kicsit ezüstösebb fénye lenne.





Kíváncsiságból összehasonlítottam az Aura Golden Spice highlighterével, ami egy tipikus arany highlighter, ami leginkább nyáron használható, és akkor is inkább bronzosító topperként - már ami a fehér bőrűeket illeti.
Szépen látszik, hogy az Aura míg direkt egy óarany, addig a Pupa egy szolidabb, ezüstösebb arany szín.

Magyarországon beszerezhető a Pupa üzletekben, Szerbiában pedig a Jasmin drogériákban, illetve a Jasmin webshopban (jelenleg is tart még a -25% ha nem tévedek).

Mivel nekem a sminkelés hobbim, és egy-egy "gyűjtői" darabra hajlandó vagyok többet is kiadni, így rendben van, de ha a hasznos oldalát akarja valaki élvezni, az inkább válasszon olcsóbb árkategóriás terméket.

Ti próbáltátok? Mi a véleményetek róla?

8 megjegyzés:

  1. Isten éltessen sokáig!
    Azt hiszem, ha csak fotózási kelléknek válik be ez a highlighter, lényegében akkor is megérte az árát: nagyon elegáns és kifinomult hangulatot áraszt minden képed, amelyen szerepel! :)
    Az Aura ezek szerint nagyon tud valamit, ha pigmentációról van szó: nekem egy pirosítóm van tőlük, és mindig figyelnem kell, hogy csak alig érjek hozzá az ecsettel, meg nagyon finoman vigyem föl, különben sok lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Őszintén szólva még sosem volt pirosítóm az Aurától, már csak azért sem, mert nem vagyok az a pirosítós, de a highlightereikkel tutira kell vigyázni. :D Nem is mertem megvenni a két másikat ebből a vonalból, mert még tényleg megvakul valaki a fejemtől. :D

      Törlés
  2. A legboldogabbat! ♥♥♥

    Igen elszomorító, hogy ennyire semmike az a highlighter, bár legalább gyönyörű és a képeken tényleg élmény nézni *-* Pupa termékeket egyébként még sosem próbáltam, viszont úgy néz ki, hogy jövőhéten valamikor leadok egy rendelést a MUP-on Aura termékekre is. Megfertőzöl mindenkit velük :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööööm! :)♥

      A Pupával semmit sem vesztettél, én eddig csak két sikerterméküket próbáltam (ezen kívül még a matt folyékony rúzst) és szörnyű. :D A rúzst el is adom valószínűleg, szerintem balszerencsét hoz. De tényleg. Háromszor viseltem videó felvétel közben, és mind a háromszor mehetett a videó a süllyesztőbe. Félek tőle lassan.

      Törlés
  3. Boldog születésnapot! :))
    Annyira szép ez a highlighter, az üzletben egy csomószor megtapiztam. Szerintem ugyanaz, mint a tavalyi kollekciós, bár ezek szerint a formuláján változtattak.
    Nem szeretem annyira a Pupát, nem túl hozzáértőek a legtöbb esetben az eladók, és nagyon felvitték az árakat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ♥
      Nem is tudom, hogy egy márkaboltban/komolyabb sminkes boltban hogyan engedik meg maguknak, hogy egy laikus eladónőt alkalmazzanak. Pár ilyenbe már én is belefutottam, gáz. :D

      Törlés
  4. Kár érte, mert tényleg gyönyörű.

    VálaszTörlés