2017. március 15., szerda

Hashtag.Sunglasses


Helló lányok!
Kb. egy hónapja keresett fel a Hashtag.Sunglasses, hogy szívesen működnének velem együtt a blogger programjukban, ami igazából annyiból áll, hogy néhány fotót megosztok a termékükről az instagramon és linkelem őket. Ezen felül már nincs is más dolgom, de gondoltam a véleményemet szeretném leírni velük kapcsolatban kicsit tüzetesebben, hiszen semmi esetre sem szeretnélek titeket egy kuponkóddal elrendezni, minden tapasztalatomat meg szeretném veletek osztani velük kapcsolatban.





A legelső, ami szembe jött, hogy a webshop letisztult, átlátható és könnyen kezelhető, nincs teletömve mindenféle kiegészítő elemmel, ami megnehezítené a tájékozódást illetve rontana a vásárlás élményén. Nekem ezzel bajom szokott lenni, így nálam ez fontos szempont.

A választék hatalmas. Klasszikus fazonoktól kezdve őrültebbekig. Férfiaknak és nőknek is vannak szemüvegeik, továbbá nem csak napszemüvegeket, hanem a mostanában divattá vált áttetsző üveges szemüvegek is szintén elérhetőek.
Kb. 39-50$ közt mozog az áruk, ami teljes korrekt, hiszen a legtöbb tartalmaz UVA/UVB fényvédőt, és az anyaguk sem egy gagyi dolog, és hát a napszemüvegnek nem az a feladata, hogy menő legyen. Persze az is, de eredetileg a szemünk védelmét szolgálja, amihez az UVA/UVB védelem elengedhetetlen, és az ilyen típusok mindig is ezen az áron voltak.

Nem szabad elmenni amellett, hogy Free Shipping van náluk!

Jam, és amerikai cégről van szó.

Én két modellt választottam. Az egyik egy pilóta szemüveg volt, hogy a biztonsági zónámon belül maradjak, míg a másik szintén egy pilóta alapú, csak két oldalán "fülecskék" találhatóak. Ez utóbbit azért választottam, mert egy, hogy kell valami új, kettő, hogy ha nem is áll jól, autós szemüveg még mindig lehet belőle!

A legtöbb szemüveg több színben elérhető, oldalt minden infót megtaláltok róluk, többek közt a dimenziókat, így a már meglévő szemüvegeteket lemérve, ez alapján már könnyebb választani, és elképzelni, hogy vajon jól fog-e állni.

Egyszerű kartondobozban érkeztek, puki fóliába voltak tekerve, és külön-külön lezárható műanyag zacskókban voltak, és némi selyem-papír szerű (csak annál sokkal puhább) anyagba is bele voltak burkolva.
Nem volt rajtuk karcolás, se semmi, és tényleg semmilyen postaköltséget nem kellett fizetni, a vámon sem állították meg szerencsére.


#Bieber, 39$
Az eredetileg kinézett "új fazon" nem ez volt, viszont végül csak ennél maradtam.
A kerete fém, míg a szárak műanyagok, és fémből egy apró lábikójuk is van, nagyon aranyos, mindenképp lessétek meg a linken található képeket, én sajnos nem tudok szemüveget fotózni, így csak rajtam láthatjátok. Bocsi. :D
Én a Gray+Gray színt választottam, ami lényegében teljesen fekete szemüveg. Minőségre hibátlan, nem kell attól félni, hogy a lencse kiesik.


Vele már nem annyira vagyok elégedett, több pontból is elvérzett. Valószínűleg már eleve hibás darabot kaptam, ugyanis az egyik szára ferde, ami nem a szállítás hibája, fémes szakemberként látom, hogy egész egyszerűen hibásan gyártották le, amit voltak bátrak így is kiadni az eladásba. Ha ebay-ről lenne, meg sem szólalnék, de egy komoly cég ezt nem teheti meg.
Viselés közben bár kicsit furcsa érzés, szerencsére nem szembetűnő a hibája, hordható.
A másik bajom, hogy én kifejezetten tükörlencséset akartam, és az oldalon is ez van feltüntetve, ám ez a lencse egy sima fekete átmenetes lencse. Mivel sok hasonló darab van a kínálatukban, lehet keveredés történt. Szerintem ezt sem teheti meg egy cég, akik komolyan akarnak együtt dolgozni emberekkel, illetve eladni termékeket.
Gold+Gray változatban rendeltem. Ezt vártam legjobban, és kissé csalódott vagyok.


Na de mit mondjunk a szállításról?
A csomag feladását követően van egy táblázat, hogy egyes országokba mikor érkezik meg, nekem személy szerint 15 napot ígértek, és valóban, két hét múlva már itt is volt a csomag.
Ami viszont kicsit kiábrándító lehet, hogy a feldolgozás is eddig tartott. A rendelés leadása után 14 nappal kaptam az üzenetet, hogy feladták a csomagot. Ez valószínűleg annak köszönhető, hogy száz meg ezer emberrel kötöttek insta-kollaborációt, és hát mivel mindenki csinálja is a fotókat a Hashtag.Sunglasses számára, ezért valószínűleg az egyéb vásárlók is megszaladtak. El tudom képzelni, hogy pár hónap múlva csökken a tömeg, de addig is jó sokat kell várni.

Viszont a szemüvegek tényleg épségben ideértek, a kapcsolattartó nagyon jó fej volt, és azon felül, hogy az egyik szemüveg hibás, mindkettő jól kihasználható darab, érzik rajtuk, hogy minőségesek.

Az ilyen hibás darabok esetén lehet reklamálni, szóval nem ebben kell tönkremenni, de mivel felvéve tényleg észre sem venni, egy szavam sincs, túl teszem magam rajta.
A negatív dolgokat is igyekeztem leírni, ezek után mindenki döntse el, hogy mi az, ami még belefér.
Az én részemről merem őket ajánlani.

10%-os kuponkód:
NewShades4You

Oldal:
Hashtag Sunglasses

4 megjegyzés:

  1. Tetszik az új dizájn, és a fotók pedig gyönyörűek az aranyesős meg borostyános háttérrel! :)
    Hogy érdemben is hozzászóljak a poszthoz: engem nem győzőtt meg a cég, mert ferde szárú napszemüveget a fast fashion üzletekben is tudok túrni, ha épp arra vágyom. :D És ha nem vagyok olyan szerencsés a vámmal, mint te, akkor nagyon meg tud szaladni a szemüvegek ára. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Csak a háttér változott, a betűk nem tudom hogyan lehetnek mások, nálam maradt. :D

      Pont ezért írtam le mindent, rosszul érezném magam, ha tényleg csak egy insta fotóval letudtam volna a dolgokat. Így mindenki el tudja magának dönteni. :)
      Negyven dolcsiért mondjuk gáz tényleg. Akcióban tényleg nem venni észre a dolgot. Nem hinném, hogy ebből rendszert akarnának csinálni, na de na. Azért jó, hogy erről tudjanak az emberek. Első a hitelesség.

      Az amerikai rendeléseknél ez mindig benne van a pakliban, tekintve mennyien rendelgetnel onnan, valakinek ez nem akkora gond. :)

      Törlés
    2. Igen, nekem nagyon tetszett így a poszt!

      Törlés
  2. (Vagy mégsem új a blog kinézete? Összezavarodtam. De ez a poszt más betűtípussal és tördeléssel töltött be nekem, mint egyébként.)

    VálaszTörlés