2017. március 3., péntek

Életképek #3


Óhelló! :)
Épp idejét láttam már egy életképes posztnak, hiszen vége a vizsgaidőszaknak, lezárult egy fejezet, bár is egy szemeszter, és itt is a következő, amiről még fogalmam sincs mit gondoljak, majd a nyári vizsgaidőszakban kiderül. Mennyi minden történt az előző ilyen poszt óta! Először is vége lett a karácsonynak. Ez a legjobb az egészben, hiszen ez az ünnep kb. mindenről szól, csak a lényegről nem. Még a szeretet ünnepe szövegek is annyira műk, hogy legbelül azt érzed, hogy honnen', a pénzköltésről, az ajándékokról, és a kölcsönről szól! És tudjátok mi van karácsony után? Két hét hóesés, és tavasz! Jessz!







Még rögtön január legelején kipróbáltam veletek insta sztoriban az első szmuszimat, amiről azóta poszt is készült, és azóta is hűségesen próbálgattam a turmixokat, de az ananász-banán legyőzhetetlen. Az egészséges életmód váltásom egyébként majdnem csak addig tartott, amíg meg nem láttam a vizsgarendet, de jelentem, teljesítettem a lehetetlent, túl éltem, hogy egymás hegyén-hátán voltak a megmérettetések.



Ez idő alatt egyetlen egyszer voltam otthon, ami igazából a szerb karácsony hete volt, utána végig a nagyvárosban voltam, és érdekes módon az eddigi éveimmel ellentétben nem is hiányzott, hogy hazautazzak. Persze hiányzott a család, meg a macska, meg talán még a kutya is, de valahogy maga a környezet, és a napi rutin már nem. Azért hálásabb lettem volna, ha a honvágyam sokkal előbb szűnik meg, sok ideget megspóroltam volna magamnak is és a környezetemnek is.
Most, ha épp nem aludtam, tanultam, vagy betegeskedtem, akkor csak simán heverésztem, arcmaszkot tettem fel, vagy a bloggal foglalkoztam. Igen, a bejegyzések számát tekintve ez nem sok ilyen idő volt. Mivel inkább csak feküdtem...




Idő közben átalakítottam a komódom tetejét sokkal hangulatosabbra, kiválogattam pár dolgot, amit szeretnék mostanában mindenképp elhasználni, elég sokat haladtam is egyébként, keveset szelektáltam is a régi cuccok közül. Amúgy is, ha öt év nem volt elég elhasználni egy ajakbalzsamot, akkor most hova...?






Ami a vizsgaidőszakot illeti, elégedett lehetek magammal, még ha nehéz is, mivel nem minden alakult úgy, ahogy terveztem, de nem is baj. Problémák nincsenek, csak kihívások!

Puszi!

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hihi.^^ Ráadásul nincs áttéve fekete fehérbe. :)

      Törlés
  2. Szmuszi! És szép-szép képek *-* Egyébként miattad már én is szmuszizom és mindig néznek kettőt a barátaim, hogy már megint miről beszélsz asszony? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig is rossz hatással voltam az emberekre. :D

      Törlés
  3. Nálunk a barátom él-hal a banánturmixért, de az bizony nem szmuszi, hanem szinte már puding: 3-4 banán kb. fél deci tejjel. :D
    Nekem a naplemente fényeinél készült fotók tetszenek a legjobban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lájkolom az ízlését, így én is kipróbálom. :D

      Törlés
  4. Jaj, hogy én hogy szeretem a Dukat tejet! #katymegfogtaalényeget.
    Amúgy a naplementés kép, a komód teteje és a szemsmink a kedvencem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan?! Az az abszolút kedvenc tejem. :D
      Örülök, hogy tetszenek!♥

      Törlés