2017. február 15., szerda

Still Suntouch milky gel | hajvilágosítás fokozatosan


A mai napon igazi nyárias fincsiséget hoztam el nektek, hiszen február közepén mi is lehetne ennél jobb téma? A hetekben elkapott az érzés, hogy az erős napsütés által leszívott hajamra vágyok, és mi sem lett volna erre jobb, mint a L'Oreal Sunkiss Jelly? El is bandukoltam a boltba, és már épp lekaptam a polcról a kívánt árnyalatot, amikor megláttam, hogy bizony idő közben a Still is kijött ilyesmivel. A Still sok mindenben jobbnak tűnt. Árban, összetevőben, mennyiségben, sőt még állatkísérlet mentes is, ami valakinél szempont lehet. Főleg árban volt nyomós, hogy végül a Still-t választottam. Nézzük is mit tud. :)






A Still makadám diót és aloe verát is tartalmaz, mentes ammóniától, alkoholtól, parabéntől, parfümtől és szilikontól. Plusz valakinek jó lehet, hogy amíg a Still három árnyalatot is világosít, addig a L'Oreal csak kettőt.

Sajnos a márkát nem tudom hol lehet beszerezni Magyarországon, de olyan pöpec magyar leírás van rajta, hogy tuti bevitték. Én úgy tippelnék, hogy a kevésbé népszerű boltokban, drogériákban kellene szétnézni hozzá első sorban.

Egyébként egy bájos képen összevágtam a magyar leírást nagy felbontásban, ezen a linken érhetitek el.
Nagyon jó leírása van, mindent meg lehet tudni róla. Mire használd, mire ne, hogyan, miért kerüld, miért jó... Illetve azt is kihangsúlyozza, hogy ez egy elég tartós megoldás, amivel lehet vitába szállnék, de erről később.
Mivel a L'Oreal dobozán nem találtam hasznos leírást, pláne nem magyarul, így szerintem ezek a tippek ott is hasznosak lehetnek.


A csomagolás semmi extra, a dobozra rátettek egy valószínűleg természetesen szőke, vagy rendes festékkel festett szőke lányt reklámfogásnak, továbbá az is rákerült, hogy milyen árnyalatú hajból mit tud kihozni, ami szerintem hasznos.
Maga a tubus jól zár, 120ml terméket tartalmaz, ami 6 hónapig őrzi meg a szavatosságát.
Az illata nagyon jó, viszont amikor szárítod (télen feltételezem hajszárítóval jobb ötlet ezt megoldani, mint napozással) akkor kegyetlen büdös. Viszont utána enyhe fodrászat illatod lesz.



Mint tudjuk az ilyen termékek hidrogén-peroxidot tartalmaznak. Nem kell megijedni, nem fog leégni a hajad, viszont tutira megérzi, hogy rákented. Így már eleve egy agresszívabban ható hajpakolással karöltve vettem meg. Erre a célra a szintén Still Hair Food csokis-mézes hajpakolást választottam keratinnal. Száraz és sérült hajra való, első sorban festésnek, erős UV sugárzásnak és egyéb drasztikusabb dolognak kitett hajra való. Kezelések után a haj protein tartalmát segít visszaállítani, így mostanában inkább ezt használtam a szokásos helyett.

Továbbá az Olival avokádós hajolaját használtam minden egyes nap a kúra alatt. Normál esetben a hajamnak nehéz ez a hajolaj napi használatra, most viszont csak úgy beszippantotta, de durvább változás nem volt ennek hála. Szerintem alap, hogyha komolyabban igénybe veszed a hajad, akkor napi szinten törődsz vele, és akkor nem lesz gond. Ettől független nem szárította ki annyira a hajamat a hajvilágosító, mint számítottam rá, feltételezem ez a hozzáadott olajoknak is köszönhető.
Lényeg ami lényeg: figyelj oda, és nem kell félned tőle.


Az első képen az alap állatot állapotot láthatjátok.
A másodikon az első használat utáni eredményt, azonnal erősen kivilágosította. Ám de itt ugrik a majom a vízbe. A hajamat nem nagyon érdekelte a véleményem, és 24 óra után fogta magát, és vissza besötétedett... :D Éppen ezért, a harmadik képen, azaz a második használatkor nem történt túl sok változás.
Főleg a hajvégeimet fogta meg, ami jelen pillanatban széjjel van töredezve, ugyanis épp frissítő hajvágásra vár a kicsike. Szándékosan csináltam egyébként ezt a procedúrát hajvég frissítés előtt, így a kritikus pontoktól azonnal meg tudok szabadulni.

A kúra egyébként öt lépésből áll, én úgy gondolom, hogy kettő után már elértem a kívánt eredményt, ennél világosabbat max nyáron próbálnék meg csinálni.

Tekintettel arra, hogy a makacs, formázhatatlan hajamat még a hidrogén-peroxid se tudja meghatni, kíváncsi leszek, hogy meddig fogja bírni tartósság ügyileg.


Maga a Still márka az utóbbi 2-3 évemet végig kísérte, a hajpakolásaik és a fésűik uralják a hajápolásomat. Ez a kis cucc is nagyon szimpatikus, most gondolkodok rajta, hogy a kifogyóban lévő samponomat is ettől a márkától fogom pótolni.

Ha véletlen meglelitek a márkát Magyarországon, akkor tudom ajánlani, hogy próbáljatok ki valamit tőlük. Tekintettel arra, hogy mennyire olcsóak, max nem válik be.
Esetleg ha valakinek van infója arról, honnan lehet beszerezni, kérem jelezze, hogy ki tudjam ezzel is bővíteni ezt a bejegyzést. :)

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudjon kedves István, hogy töröltem a kommentjét, de ez nem az a blog, ahová akárki reklámot tehet.
      A stílusról meg ne mondjak semmit, ehhez azért pofa kellett.

      Törlés
  2. Én most a Balea szőkítő sprét vettem meg - miután figyelmeztettek, hogy nagyon sötét, extrémen világosított, és vékony szálú hajra ne vegyük meg...Nem bírok megszabadulni a hajszínezőtől, és nem tudom átkenni, mert ledobja (két szőkítés, három hetente hajfestés és világos türkiz maradt a hajam nyártól)...Plusz abban reménykedem, hogy így a szőkítés előtti nem hajvégeim nem fognak besötétszőkülni...Az én hajam is nagyon makacs, minden festéket ledob, amikor először voltam feketére festve, egyben lekopott az egész, a vöröshöz meg szintén szőkíteni kellett első pár alkalommal, hogy megmaradjon...És azonkívül, hogy öli a hajfestéket, iszonyatosan gyorsan is nő - ez most extra világos hajnál nem túl előnyös, ugyanis mindenki azt hiszi, hogy eredetileg szőke vagyok, de három hét után majdnem centis fekete lenövésem van, és ha tovább halogatom a hajfestést, akkor be se fogja a hajtövemet eléggé a festék (vagyis szőke lesz, csak sötétebb marad). És azt mondják, hogy a vékony szálú haj nem erős - én már évek óta kopasz lennék, ha gyenge lenne a hajam, amennyi mindennek kiteszem szerencsétlent...Ha a saját hajam lennék, és lenne öntudatom, szerintem leugranék a fejemről és elmenekülnék.

    Egyébként ezt a márkát nem ismerem, soha nem találkoztam még vele...illetve mivel én szeretem az erőteljes változásokat az ilyen "enyhén színező" hatású termékek nem nekem valók...egyrészt, mert az én hajamon meg se látszanának (sötétvörös hajszínezővel próbáltam anno hajfestést tolni mindenkinek tartós volt, nekem nem fogta be a hajamat, de még vörös fénye se lett az eredeti hajszínemnek, csak az eleve vörösre festett résznek lett szebb színe). Másrészt, ha véletlenül látszanának is, elég gyakran mosok hajat, így egy hétnél tovább biztosan nem tartanának...És végül: szeretem a látványos megoldásokat...ha szőke akarok lenni, világos szőke leszek, nem természetes szőke, ha fekete, akkor fekete, nem pedig sötétbarna (ami amúgy szintén nem fogná be a hajamat, mikor a feketét növesztettem le, próbáltunk barnás-vöröses tőfestést).

    Egyébként ha letakarom a középső képet, akkor látványos a változás az első és harmadik között. :D
    (A középső és a harmadik és a középső és az első viszont nagyon közel áll egymáshoz.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na kedves blogger nem küldte el a választom...
      Röviden annyi volt, hogy miért nem növeszted le, és fested be hennával? Egészségesebb és ragaszkodóbb, mint a sima hajfesték, igaz annyira nem is látványos, de talán nem dobná le annyira gyorsan a hajad. :) Amúgy gondoltál már arra, hogy egy fotós hajtörténelem posztot írj? Annyira érdekelne. :)

      Ebben amúgy nincs színező anyag, csak simán leszívja a végeket. A poszt után megvadultam, és végig csináltam a kúrát három árnyalatig, nagyon tetszik a végeredmény. Lehet majd később kiegészítem a posztot. :)

      Törlés
    2. Hennán is gondolkodtam...de alapjáraton a zöld hajra hajtok - ami szőkítés nélkül lehetetlen. Plusz ott nincsenek olyan árnyalatok, amik tetszenek...Én hatalmas Kallos glow rajongó vagyok, ők gyártották le a vörös színt, amit magaménak éreztem, és a szőkémet is, hasonló árnyalatot más márkáknál se láttam, hennáknál se igazán.

      Amúgy gondolkodtam rajta, de sok hajszínemről nincs kép, illetve sok hajszínemről csak az arcom nélkül van kép, mert nem szeretem, ha fotóznak, de az új hajszíneket többnyire megmutattam legjobb barátnőmnek (a fejem nélkül). Mondjuk a szín látszik nélkülem is, de majd nyáron szétnézek, hátha lelek a színekhez fejet is. :)
      Meg még vár néhány fekete, fehér, piros, zöld, babarózsaszín tartós hajszínező rám, és nem akarok addig vörös lenni, amíg ki nem szórakoztam magam a színes hajakkal, mert hogy többet nem szőkíttetek, az biztos.

      Amúgy a "frissítés" a posztra jól hangzik...Illetve ha a nyári hajadhoz hasonló az eredmény, esetleg egy "nyári haj" vs "nyárias haj" kép is lehetne...Kíváncsi vagyok, hogy "segítség" nélkül milyenre fakul a hajad. :)

      Törlés