2017. február 8., szerda

She Gel-like'n ultra stay lakkok | 290, 300


Kb minden egyes körmös poszt után megfogadom, hogy ezen a blogon többé manikűr nem fog szerepelni. Hááát most nem is igazán a manikűr a lényeg - ezen a téren amúgy is minimalista vagyok -, hanem sokkal inkább maguknak a lakkoknak a minősége. Az utóbbi időben jártam a DM-ben, és már nagyon régóta nézegettem a She megújult lakkjait. Magával a márkával eléggé hadilábon állok, a régi lakkjaival pedig semmilyen tapasztalatom sincs, viszont ahány embernél meglátom őket, minduntalan dicsérik, még egy nagy családanyától is csak jót hallottam róluk, márpedig ha egy olyan nő, aki dolgozik, háztartást vezet, két gyereket és egy férjet nevel, azt mondja, hogy ezek a lakkok nála egy hétig működnek, akkor rajtam már tán csak kibírnak kettőnél több napot. Hehe, megdöntötte a rekordot, harmadik nap végén pattant csak le. Álom lakkok... :D





Rögtön két árnyalat is landolt a kosaramban, az egyik a 290-es sötét mályva árnyalat, a másik a 300-as különleges barnás mélybordó. Teszt ez utóbbival készült, és nagyon fura, de sokkal világosabbnak tűnik képeken, míg a másiknak tökéletesen eltaláltam a színét, bizony ott is, ahol mindketten rajta vannak a képen. Azért tudok valamit szerintem. A 300-as a második napos fotónál hasonlít legjobban a valóságra.

A csomagolás nagyon tetszetős, négyzetes keresztmetszetet kapott a tartály, a kupak pedig szintén négyzetes, lekerekített sarkokkal, nagyon kényelmes! Plusz ez a fémes hatás... Nagyon kis dekoratív, szívesen kitenném akár a fésülködő asztalomra is dekorációnak. Persze nincs fésülködő asztalom, de attól még micsoda jópofa ötlet.

Az ecset kicsit nagyobb, de nem bumszli. Szépen kontrollálható, még én is alig kenem vele össze magam. Persze amúgy sem vagyok annyira béna, de gyakran megesik, hogy kicsúszok a körömágybőrömre is.

Elég gyorsan szárad, ami az idő múlásával biztosan lassulni fog, plusz mivel ezek a zselés vonalból származnak, biztosan problémásak lesznek később, hiszen ezek amúgy is sűrűbbek, mint az átlag.


1. nap


2. nap


3. nap


3. nap vége

Szépen látszik, hogy három napig takarítás, mosogatás, és persze tisztálkodás mellett nagyon szép maradt végig. A harmadik nap végére viszont elég jól megkopott a fényes felülete, illetve az első lepattanás is megjelent.
Nekem már ez is valami, mert bár nincs semmi különösebb baja a körmeim felületének, plusz az előkészületeket is komolyan veszem, használok alap+fedő lakkot is, egyszerűen nem tud semmi fennmaradni tovább. Legtöbbször úgy szoktam orvosolni, hogy a lepattanásokat visszafestem, ha nagyon tompul kap egy plusz réteg fedőt. Hacsak nem szokok rá, hogy a házimunkát gumikesztyűben végezzem, addig ez így is fog maradni.


Végezetül itt egy kép a 290-es árnyalatról is, hogy ne maradjatok fotó nélkül. Hát azt kell észrevenni, hogy a festés csúnya, de szín hű lett a kép, úgyhogy nem engedem elveszni semmi pénzért sem. Blogger problémák, kérlek.

Ti próbáltatok már a megújult She lakkok közül valamit? Nekem igazából csak a zselés kiadás tetszik, a többinek se a színük se a finisük nem vonz, de összességében szerintem tök jól sikerült ez az újítás.

9 megjegyzés:

  1. Szépek! Én a 310-est vettem meg és kicsit csalódás volt, mert hamar kezdett kopni - de szerintem ez csak azért van, mert nem a megszokott és jó fedőlakkom használtam hozzá. Nagyon hasonlít a 300-asra. http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2016/11/notd-megujultak-she-lakkok.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow, tényleg nagyon hasonló. A boltban fel sem tűnt ez az árnyalat. Rögtön a 300-ast szúrtam ki magamnak.

      Törlés
  2. A She-től szerintem kb. 10 éve vásároltam utoljára, egy szemhéjpúder duót. Valahogy sosem fog meg az állványuk. De ezek a körömlakkok tényleg szépek, és ígéretes a tartósságuk. Meg a géles finist is szeretem.
    Nagyon szép formájúak a körmeid, és a bőröd színéhez is annyira illik ez a barnás mélybordó. Én mostanában sokat szenvedek a szétszáradt körömágybőrrel, kézkrémezés mellett is. Van valami tuti tipped ehhez? Te mivel ápolod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Én egy nagyon zsíros babapopsi krémet használok, Pavloderm a neve. Szerb termék, sajnos nem tudom mi a magyar megfelelője. Én anno amikor ezt felfedeztem, akkor gyógyszertárba mentem be, hogy mit ajánlanak nagyon száraz ajkakra, és ezt kaptam. A kezemre is ezt használom, de mivel extrém lassan szívódik be, így csak esténként, vagy amikor több időre le akarok dőlni. Amióta ezt használom azóta ritkán kell krémeznem nap közben. Talán ha te is bemész egy gyógyszertárba és kérsz egy jó zsíros popsikrémet, akkor tudnak valamit ajánlani a patikusok. :)
      Kamilla és körömvirágot is tartalmaz, nincs benne parabén és allergén anyagok.

      Törlés
    2. Köszönöm a tippet! Látom, ez egy paraffinos, lanolinos krém, szerintem fogok találni hasonlót.

      Törlés
  3. Én is akkor figyeltem fel rájuk igazán, amikor megváltozott a csomagolásuk, bár az előző szériából is van pár lakk. Nálam mindig elég jól bírják, az olcsóbb lakkok is sokszor. Most egy Astor fedőlakkot használok, illetve a Miss Sporty gyorsszárító fedőlakkját. Ha nagyon vigyázni akarok egy manikűrre, akár egymás fölé is rákenem. a 2 fedőlakkot. :) Visszatérve a She-re, szerintem szépek a színek és vannak közöttük elég különlegesek is. Talán a design váltáson a többi termék is átesik, mert szerintem eddig a kutya nem nézett rá erre a márkára, pedig lehet, h van termékük, ami tök jó lenne, ki tudja?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg jót tett nekik a dizájn váltás. Még az ajakcuccaik is tetszenek, de ahogy próbálgattam sajnos annyira nem lehetnek jók, pl. ezek a rúzs/ajakbalzsam ceruzák, kicsit drágának találom őket, de akciósan szerintem venni fogok belőlük.
      Kíváncsi leszek a többi újításukra is. Úgy nézem eléggé apránként váltsák a termékeiket, nem egyszerre. :)

      Törlés
  4. Szépek ezek a színek! Végre újra van időm élni, így ma beugrottam a dm-be, ahol megakadt ezeken a lakkokon a szemem. Eddig nem is vettem észre őket. Örülök, hogy írtál róluk, mert lakkra nem nagyon szeretek nagyobb összeget költeni, viszont olcsó és gagyi lakkokat sem szeretek vásárolni. :D Mostmár nyugodt szívvel nézhetek körül. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kifelejtettem a posztból, de amúgy két rétegben tökéletesen fednek, szóval tényleg megéri. Őszintén szólva visszakézből jobb, mint az Essence, ami színskálában erősebb, de annyit nem ér, hogy minden nap fessem a körmöm. A She-re szavazok mostantól, ha olcsó lakkról van szó. Meg a Catrice is jól működik nálam, tartósabb, mint a She, csak ahhoz buszoznom kell, mert kb. 40 perc sétára van a legközelebbi lelőhely. :D

      Törlés