2017. február 28., kedd

Aktuális kedvencek


Hát hellóka! :)
Hosszasan gondolkodtam rajta, hogy vajon ez a bejegyzés típus hogyan lenne jobb? Videó vagy írott formában? Bár nagyon bejött a múltkori videó is, most valahogy nem éreztem, hogy a mostani kedvenceimről különösebben szeretnék beszélni, ráadásul ahogy észreveszem, míg olvasni imádom az ilyen posztokat, a videókat kb. sosem nézem meg, csak egy-két kivétellel. Szóval végül úgy gondoltam, hogy maradjunk a poszt verziónál. Ti mit gondoltok? Na de nézzük is a kedvenceket előbb!




Jelen pillanatban február végéhez közeledünk, és az utóbbi heteim a vizsgaidőszak körül lengtek, aminek tegnap vége is lett, megkezdődött a hatodik szemeszter, hipp hipp hurrá.

1. Jojo Moyes - Páros, páratlan
Amióta egyetemre járok nem igazán szokott kedvem lenni olvasni, hiszen lényegében mindig ezt csinálom. Inkább más módját próbálom keresni a kikapcsolódásnak, csak ne kelljen egy szövegen gondolkodni.
Persze azért mindig vásárolok könyveket, és apránként olvasgatok. Most épp erre esett a választásom, és ez a nő nagyon tud írni! Igaz ez csak a második könyvem tőle, de imádom. Amikor már azt hinnéd, hogy egy újabb sablonos sztori, hirtelen jön valami váratlan, éles kanyar...

2. Filofax
Már írtam egy bejegyzést a dolog miértjéről (ide kattintva olvashatjátok el), és jelentem, imádom!
Én már akkor Bullett Journal-t vezettem, amikor ennek a dolognak még neve sem volt. Igaz csak most kaptam rá ennek a mostanában igen népszerűvé vált kreatívabb kivitelezésére. Nagyon jó ötlet volt ötvözni a filofaxolást és a bujo-t. Ez lett az egyik kedvenc pihentető tevékenységem. Még tervezek írni a témában, ha titeket is érdekel. Videóban még nem gondolkodok, de ki tudja.

3. New Yorker rosegold karóra
Apa lepett meg ezzel a szépséggel. Mindig is imádtam a karórákat, de sajnos a mobilok világával kissé haszontalanná vált. Konkrétan most már csak kiegészítőnek használom, meg hát jól jön, amikor olyan teremben írjuk a vizsgát, ahol nincs óra. Ráadásul mindig vágytam egy fém csatos órára, de a csuklóm elég vékony, a kezem is elég kecses (ohh!), és igazán nehéz olyat találni, ami jó, vagy be tud venni eleget az órás belőle. Ennek a mérete tökéletes, igaz nem a legszorosabb, de nem is kell annak lennie szerintem.

4. Borotalco Pure dezodor
Régóta keresem a tökéletes, minden mentes dezodort. Lakó Nikinek hála végre találtam valami igazán jót. Az izzadás gátló hatása igaz csak néhány órát tart, de ez nem akkora baj, hiszen az egyik legalapvetőbb, természetes méregtelenítő területünk a hónalj - ha ennek így van bármi értelme -, szóval ennyi kell. Plusz tényleg olyan jó tisztaság illata van, ami visszafogja a kellemetlen szagokat, de még bőven jól kombinálható parfümökkel.

5. Sephora Cream Lip Stain 13
Pár hónapja még a barna rúzsok abszolút kerülendőek voltak részemről, ma meg már a legnagyobb kedvenceim, ez a Sephora darab a fő-fő. Már olvashattatok róla a blogon a 38-assal és egy palettával karöltve itt. A 38 szintén kedvenc, de a vizsgaidőszakra való tekintettel a 13 csak többször előkerült.

6. Aura Absolute Matte folyékony rúzs 618 Dream Team
Elhiszem, hogy az Aura imádom a könyökötökön jön ki, de nem tehetek róla. Ez a szerencse rúzsom, és hát vizsgaidőszak volt, na. Igaz már egy ideje nem hoz szerencsét, de attól még bitang jól áll nekem. :D Bánatomra, mintha ki akarna fogyni. Rengetegszer említettem, szerintem már videóban is viseltem, nem is tudom mit linkeljek. Ja igen, ez volt az első poszt róla, láthatjátok rajtam is. 

7. Hedera Vita ajakvaj
100% natúr kozmetikum, ráadásul hosszú idő után az első olyan ajakbalzsam, ami csinál is valamit, és nem a Pavloderm babakrém. Igaz mindkettő lanolint tartalmaz, valószínűleg itt ugrik a majom a vízbe. Csak ez ugye nem hagy fehér réteget az ajkakon, és jobb is rá rúzsozni, így végre tudok mit nap közben is használni. A belenyúlós csomagolás nem zavar, de lehet csak mert épp nem nagy a körmöm.
Azóta már a többi illatot/ízt is beszereztem, és most látom, hogy az online shop-ban nem csak olcsóbb, de még van egy csomó fajta. Próbáltam utána nézni, de nem sok esélyt látok arra, hogy Magyarországon elérhető lenne a márka.

Nektek volt valami kiemelkedő mostanában?

8 megjegyzés:

  1. Mindig sokkal szívesebben olvasok, mint videót nézek, szóval én örülök, ha több az írott bejegyzés. :) Bár a pénztárcám nagyon fogja bánni, ha még sokat olvasok nálad ezekről az Aura rúzsokról...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most egy darabig nem tervezek olyan posztot, amibe véletlenül is beletudnak csusszanni. Azért még ajánlom! :D♥

      Törlés
  2. Nagyon jó bejegyzés lett. A New Yorkeres óra miatt irigy vagyok ám :) Használd egészséggel:) Nem avattam mostanság semmit sem kedvenccé. De ha úgy lesz, majd írok róluk.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Tavasszal tutira pár dolgot fel fogsz fedezni magadnak, ez ennek az időszaka, úgyhogy várom a posztot. ;)

      Törlés
  3. Én is hasonló gondokkal küzdök órák terén, most az anyukámét hordom. Nagyon szép darabbal lepett meg az apukád, használd egészséggel!:)
    A dezodort mindenképp ki fogom próbálni, egyszerűen lehetetlenség normális mindenmentes darabot kifogni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Nekem anyáé túl nagy, neki vastagabb csuklója van. Én inkább a táskáit és a cipőt szoktam hordani. Nem gondoltam volna, hogy más is szokta így. :D
      Mindenképp próbáld ki, hátha majd ez működik. Ennél jobb hasonló áron már nem hiszen, hogy van.

      Törlés
  4. Örülök, hogy tetszik a deo �� Az alumíniummentes dezodor úgysem az izzadást gátolja, mint a többi, hanem semlegesíti az illatokat. Elvileg így nem tömíti el a pórusokat, ezáltal egészsegesebb �� Engem sokszor mentett meg, mert a Kikoban még ezerrel megy a fűtés, szóval sokszor kellett bizonyítania. Remélem sosem vonják ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is merem agyon dicsérni, mert abban a pillanatban, hogy kijelentem, hogy ezentúl csak ezt akarom használni, azonnal kivonnák. :D

      Törlés