2017. január 13., péntek

Sephora leárazások | haul, teszt és beszámoló


Aki követ Facebook-on illetve Instagramon, már láthatta, hogy vásároltam a Sephorában pár dolgot. Ahogy azt is tudhatjátok, hogy már nem egyszer voltam ott csak simán kirándulni, szétnézni. Pont ezek a kis kirándulások alkalmával fedeztem fel magamnak dolgokat, illetve bloggerektől/vloggerektől is szereztem infókat, miket érdemes vásárolgatni arrafelé. Kívánságlistán volt egy kis Sephora haul, és hát mikor jobb ezt megejteni, mint amikor vége a karácsonynak és egy csomó cucc amúgy is kivonul az újítások miatt. 30-50-70%-os akciókról beszélünk. Nézzük is miket vettem. :) Kicsit beszélni is szeretnék arról, hogy milyen élmény ott a vásárlás.





Aki esetleg nem tudja (mivel nem követi a Facebook oldalam, enye-benye) ahol én lakok ott van Sephora és nincs is messze tőlem, így azért nem volt nehéz ezt a vásárlást kivitelezni. Egy lyukasórámon buttogtam el a legnagyobb hóesésben, hiszen a 30-50-70% nem tréfa dolog egy sminkmániásnak. Az egyetlen konkrét célom a Sephora Cream Lip Stain 13-as árnyalata volt, egy kedvenc bloggerem egy videóban viselte (+egy Dose of Colors az ombre hatás érdekében), ajánlotta is benne, és nagyon megtetszett. Mivel a nőci bőre sokkal sötétebb, biztos voltam benne, hogy rajtam nem fog olyan brutál jól mutatni, de a szép árnyalat az szép árnyalat.

Elég sokan voltak bent érdekes módon, főleg kamasz fiúk, és mind a sminkeket nézegették. Jó taktika, vegyél sok drága sminkcuccot és csábítsd el szíved hölgyét. Ügyes. Picit tolongás is volt, egy agresszív nőcinek kb. mindig ott volt átjárása, ahol én nézelődtem, és minduntalan nagyon bunkón kérte meg, hogy menjek arrébb. Elég szűkös a hely, ráadásul még a pultok oldalát is telepakolták új polcokkal és kivonuló termékekkel, így nehézkes volt a kényelmes közlekedés. A végére bevallom én is ideges voltam kicsit, mert egyre nagyobb lett a tömeg, egyre szűkösebb a sor, és amikor kérdésem lett volna az egy szem ott dolgozó hölgyhöz, akkor alig tudtam elérni. Ő töltötte be egymaga a sminkes/eladó/biztonsági őr szerepét.

Szerencsére sikerült elkapni egy pillanatra, illetve rövid beszélgetést is sikerült folytatnom már a fizetésnél. A pultnál vettem észre egy Sleek teszter palettát, és először le sem esett, majd észrevettem, hogy kőkemény három paletta is van ott, és rögtön rá is kérdeztem a dologra. Sajnos még mindig nem tudják pontosan mikor jön a teljes pult, de érkezik. Ám mivel látta az érdeklődésemet rögtön be is avatott, hogy január/február végéig egy kerek egész pult Urban Decay érkezik. :) Aminek külön örülök, hogy minden kérdésemre kedvesen és maximális szakértelemmel válaszolt, sőt, még azt sem kérdezte meg, hogy orosz vagyok-e (a magyar még soha nem jutott senkinek se eszébe :D), bár láttam az arcán, hogy észrevette, hogy nem vagyunk egy nemzet. Nálam ez fontos, mert bizony emiatt már volt pár kellemetlen vásárlási élményem.

A kiszolgálás maximálisan jó volt a körülményekhez viszonyítva, valószínűleg más lett volna, ha több időt tud rám szánni az eladó hölgy. Akárhogy is, profi kezekben voltam, boldogan fogok még egyszer vásárolni ott.

Egyébként sok minden volt leakciózva, voltak Essence áron is. Bizony ám. Viszont kb. semmi sem tetszett, és csak azért, mert ilyen jó áron volt még nem akartam venni valamit.


Két rúzst is vettem a Cream Lip Stain vonalból. Az egyik az áhított 13-as szín, a másik a megújult vonalból a 38. A fentebb említett blogger azt is mondta, hogy ezek a rúzsok megújulnak. Nekem csak az jött le, hogy minden megmarad, csak új árnyalatok érkeznek, amik érdekes módon pár száz forintnyi értékkel drágábbak is. Elsőre arra gondoltam, hogy a formula változott. Hát nagyon minimális különbség van, és nem feltétlen jó a változás, de erről majd lentebb. Ezeket egyébként eredeti áron vettem. Kb. 3000-3500 forint közül mozog az ára egy ilyen rúzsnak.

A másik a hirtelen ötletből vásárolt Colorful eye shadow filter paletta Overcast filter változata. Erre volt... fú... 30% vagy 50%, nem emlékszek pontosan az eredeti árra, akciósan volt 4500-5000 forint.
Sajnos a kivonuló palettákhoz nem volt teszter, és nem szabadott felbontani még a sminkes nőcivel sem, hogy bár a hiteles színeket láthassam, így a csomagolás hátulján lévő színminták alapján választottam, illetve a másik két verziója nem kivonuló, így volt hozzájuk teszter, és nem voltak rosszak.


A paletták érdekessége, hogy fotó filterek inspirálták, és természetesen a legsötétebb verziót választottam ki - nem csak azért, mert akciós volt, hanem mert ezek az én színeim. A külső dobozt nem tartottam fontosnak lefotózni, de egyébként ugyanaz a fotó látható mindkettőn, ami visszatükrözi a belső tartalmat, avagy milyen filter is inspirálta. Érdekes, hogy az egész olyan, mint egy képkeret. Mintha a kép egy üveg alatt tartózkodna, és egy vékony fekete keret veszi körül. Jópofa, elvégre mégis fotós téma az inspiráció.

Nagyon masszív, és annyira jól záródik, hogy már kellemetlenül érzem magam, csak hullámcsattal tudom kinyitni. Előbb törik le a körmöm, mint hogy kinyissam. Nem akarom elszólni magam, de kb. csak az igényes csomagolásban jön vissza az ára. Az eredeti semmiképp sem éri meg.
Puszi a faltól falig tükörért, és hogy nem vették el a helyet felesleges applikátorokkal.


A hátulján találunk egy kis leírást a palettáról és a színeket a neveikkel. Nem szín hűek ezek a minták. Minden más hasznos infót is kapunk. A kis panok 0,88 grammosak, a nagyok pedig 2,13.


Bár nem ezekre a színekre számítottam, szerintem gyönyörűek. A két nagyobb a kedvencem. Itt sajnos nem látni, valahogy nem adja vissza ez a kép a helyes színt, a kezemre húzott mintákon találjátok majd a helyesen őket.
Az elrendezés amúgy tetszik, vannak benne matt és fényes árnyalatok is. Sajnos egy tisztes satírozó szín sincs benne, de transzfer alkalmas árnyalat dögivel. Minden szín kicsit keményebb állagú, és szörnyen gyengén pigmentáltak. Én teljesen arra számítottam, hogy hozzá se merek majd érni olyan ütős lesz ez a paletta. Ennyi pénzért nem veszünk hétköznapi palettát. Kaptam egyébként egy hozzászólást instán, hogy a teszter jó volt, majd maga a paletta nála sem működik.

A kézre húzott mintákat többször át kellett húznom. Szemre felkenve pedig nehéz velük bánni a keménység miatt, foltosodnak is nem kicsit, nehéz satírozni, plusz még nem is volt alkalmam a jól bevált ecseteimmel használni. Jelenleg egy Jessup ecsetkészlet van nálam, és a szemrevalók nekem nagyon nem működnek, így ezt a foltosodás dolgot nem biztos, hogy nem lehet megoldani.


A nagyobbak közül a fényes, #happydays nevű árnyalatot itt sem sikerült tökéletesen lekapni. Létezik olyan, hogy rózsa-bronz? Ha igen, akkor ez az. Nagyon nehéz lefotózni, igazán rejtélyes kis szín, oda meg vissza vagyok érte.


Térjünk rá picit a rúzsokra. A csomagolás szintén masszív, de selymes érintésű műanyag, úgy a kupak úgy a kis tartály, élmény kézbe venni. Érdekes, hogy amikor tekered ki, akkor egy kis nyomást érzel, majd egy tekerés múlva jön a biztonsági kattanás hangja. Mintha a lecsavarodás ellen védő pöcök duplán lenne, mint megszokott, és a második sokkal erősebb. Betekerésnél nem lehet észrevenni, kitekerésnél viszont igen. Így ha véletlen valahogy mégis meglazulna a kupak a táskában, nem tud teljesen lejönni, és megfájdítani a fejed.

Abszolút nincsenek elárasztva infóval, egy laikus pl. arra sem jönne rá, hogy a kupakon lévő betűk hogyan alkotnak egy értelmes szót. A tubus rövidke és karcsú, 5ml termék lapul benne. Nagyon bejön ez a szuper letisztultság, ám sajnos az árnyalatok nevei nem találhatóak meg miután leszedtük a védőfóliát (amihez minimum 4 körmünket kell feláldoznunk, meg egy kisollót, nem semmi azért). A 13-as szín valamilyen Mauve, míg a 38-as Sweet Raspberry


Amit a bolt rovására írok, hogy nem tetszik az elrendezése a pultoknak. A legtöbb teszteren, pl ennél a terméktípusnál sincs feltüntetve, hogy melyik színt nézegessük, és mivel furcsa cikk-cakkos elrendezésük van a termékeknek, és természetesen a hasonlóak vannak egymás mellett, így könnyen elronthatjuk a választást.

A 13-ast vakon vettem az említett videó alapján (most már belinkelem, tuti valakit érdekel: katt) vettem, míg a 38-ast nem is akartam, csak véletlen ezt vettem el a kiszemelt helyett. Jobban is jártam, mivel ezer meg kétezer éve kerestem egy ilyen típusú lilát. A sors is így akarta, hogy ő kerüljön hozzám.


A festék állaga egy mese. Mindkettőre vonatkozik, hogy könnyed, enyhén habos, finom illat, egyszerű felvitel, az applikátor mérete közepes, tökéletesen lehet vele dolgozni, nem igényel plusz gyakorlást vagy bosszúságot.
Szuper tartósak, 6-7 órán át vannak fent hibátlanul evéssel és ivással (azért nem vonatkozik arra, amikor valaki barbár módjára megeszik egy csülköt). Nem hagynak nyomot sehol sem, és esküszöm az én számat hidratálják. Na ezt adjátok össze! Ki látott már olyat, hogy fogás mentesre szárad, mégsem lesz kopogós és még hidratál is?!

Ami különbözik, az az evés. Míg a 13-as simán kibírta a menzázást, addig a 38-as úgy kopott meg, hogy én ilyet még nem láttam. Alul semmi gond, felül pedig csak középen. Viszont így letesztelhettem, hogy mennyire korrigálható anélkül, hogy az egészet le kelljen szedni, hogy egyenletes végeredményt kapjunk. Jelentem, működik! Óvatosan felvittem a festéket a hiányzó részekre, óvatosan egybedolgoztam a hibátlan területekkel és egy foltmentes, egyenletes végeredményt kaptam.


38


13 + némi visszafogott pacsmagolás a palettával

Én nem vagyok otthon a témában, de amennyire tudom a Sephora saját márkás termékei nem high end kategóriásak, legalább is én így olvastam, de ahogy olvastam a szintet azért megütik. A paletta nem győzött meg, viszont máris vannak újabb kívánságlistás színek ezekből a rúzsokból a füzetemben. Mindig ezt érzem, ha valami új folyékony rúzst próbálok ki, de ezúttal komolyan nem akarok többé más folyékony rúzst venni.

Ti voltatok már Sephora-ban? Mik a tapasztalataitok?

6 megjegyzés:

  1. Na jó, mostmár tényleg kérünk Sephorát Magyarországra is :D

    VálaszTörlés
  2. A Raspberry irtó jól áll, a helyedben mindig valami hasonló színt viselnék.

    Csatlakozom egyébként Kamihoz: néhány Sephorának én is örülnék itthon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó ettől nem kell félni, szinte csak ilyeneket hordok. :D Az idén fedeztem fel a nude rúzsokat, de a lilák és vörösek sosem csúsznak le a trónról. :)

      Törlés
  3. nagyon szépek a rúzsok, és szuperül is állnak neked. :)
    Tényleg jöhetne ide is Sephora :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Egyre több cég megy be Magyarországra, talán egyszer a Sephora is.

      Törlés