2017. január 11., szerda

Goodies | Kedvenc termékeim 2016-ban


Sziasztok lányok!
Hát én eléggé úgy gondoltam 2016 végén, hogy úgysem tudnék annyi terméket összegyűjteni, ami elég lenne egy egész posztra, hiszen honnan is emlékeznénk mi volt hónapokkal ezelőtt, miket használtunk. Szerintem folyamatosan változó, hiszen legtöbben szeretünk kísérletezni. Végül csak összejött egy kisebb lista a kedvenceimről, és ezek java tutira itt lesz velem 2017-ben is.




Sminkek terén abszolút az év márkája az Aura volt, ettől a márkától majdnem mindent idehozhatnék, amit az idén próbáltam vagy használtam, mivel nagy százalékban elégedett vagyok a termékeikkel.
Itt is vannak két Aura rúzs példának. A 617 Dream Team már régóta megvan, így őt lényegében éves kedvencnek lehet mondani, főleg vizsgaidőszakban használom, ez a szerencserúzsom. A másik kissé kakukktojás, de tök jó nyomatékosítja, hogy érdemes kipróbálni ezeket a folyékony rúzsokat, ő lenne a 612 Matte Mess. Kicsit gyengébb a minősége, jobban szárít, hajlamos foltosodni, inkább a világosabb árnyalatok a jók.

Az Aura alapozó csomagolás ügyben több sebből vérzik, maga az alapozó sem a legtökéletesebb, sőt! Viszont 2000 forint környékén ennél jobban nem igazán találtam még - vagy túl sötét a színe, így neki is itt a helye, mert olyan amilyen, velem volt és marad is.


2015-2016 szilveszteri buliján fedeztem fel az Aura műszempilláit illetve ragasztóját magamnak. Akkor este a 01-es volt rajtam, amit azóta már többször is újravettem. A sima tusvonalas smink legszebb kiegészítője a 02-es, amiből szintén többet is elhasználtam, illetve a tőle nem annyira különböző, mégis picit más a 10-es, amit az utóbbi időben 3-4 alkalommal egymás után feltettem (és csak annyira csúnyult meg, mint a képen látszik, szóval helyes karbantartás mellett nagyon jól is bírják). Sima buli, szilveszteri parti... nagyon jó natúrabb és füstösebb sminkhez is. A tincses műszempilla is nagyon jó, de túl sokáig tart a felhelyezése, így ezt nem igazán használom, de ha kócos végeredményt szeretnék, akkor ezt használom.

Még évekkel ezelőtt vettem meg életem első műszempilláját, ahhoz DUO ragasztót vásároltam, ami annyira szörnyű volt, hogy nem is szerettem meg a szempillák használatát, ám az Aura darabja teljesen más, nem csoda, hogy ma már minden alkalmat megfogok, hogy szempillát tehessek, ugyanis egyszerűen tényleg mesés! Az őrülten bőgős próbát is kiállta, ahogy az extra hosszú viselési időt is kibírja. Ha ráérzünk, hogy mennyit kell hagyni száradni felhelyezés előtt, hogy nekünk kényelmes legyen, akkor a tényleg pillanatok alatt letudjuk ezt a hosszú procedúrát. (meg ugye nem árt gyakorolni sem)


A sok inci finci paletta mellett, amit összevásárolgattam 2016 folyamán, meg még azelőtt is, a legnagyobb kedvencem mégis ez az Essence All About Chocolates volt, amit sajnos már kivontak. Biztos nektek is van olyan palettátok, aminek a színei nem különösebben erősek, viszont jól vannak összeválogatva, könnyű velük bánni, így ha siettek, vagy csak egy kis egészséges pluszra vágytok akkor ahhoz nyúltok, és seperc alatt egy jó kis sminket tudtok vele készíteni. Na ez pont olyan, két színnek már az alját is elértem.

A másik kedvencem, immáron negyedik éve a Sleek OSS palettája. Zömét már elhasználtam, a csomagolása is törött volt, úgyhogy amiket úgy gondoltam, hogy nem hiánypótlóak vagy sosem használom, azokat benne hagytam és kidobtam, a többit depot-oltam. Ok. a fekete nem hiánypótló, de az OSS feketéje a legerősebb. Annak az alját már depot után értem el. Ha most készültök megvenni életetek első Sleek palettáját, ezt tudom ajánlani vakon akárkinek.

Az Essence Maximum Definition szempillaspirál is idekerül, az év nagy részében őt használtam, illetve az év végén felfedezett Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic spiráljával párosítva nagyon szédületes végeredményt nyújt.

Smink fronton az idei év felfedezettje pont, hogy nem smink termék, ez a Nivea Men After shave balzsamja, amit nagyon jó primerként használni, és az illata egy idő után elillan, de én egyszerűen annyira imádom, hogy az sem zavarna, ha megmaradna. Szeretem a pasis illatokat egyébként.
Az alapozót tartósabbá és szebbé, természetesebbé teszi. Meg simán több, mint fél évig elég napi használat mellett is.


Hajápolás fronton mindörökké a Still Popart hajpakolásai lesznek a kedvenceim, tutira nem fogok váltani soha, max márkán belül kísérletezek majd. Egyszerűen annyira jó! Sokat hozzátett a hajnövesztési projektemhez, nagyon jól ápol, a hajam akármennyit megtud enni belőle. Most a mézes-tejes verzióval kísérletezem, viszont közel 10 doboz ricinusos-kamillás nem semmi, neki itt a helye! Persze nem egy év alatt használtam el ennyit, szóval szintén több éves kapcsolatunk van.


Év elején fogalmam sem volt, hova tovább, amikor a folyamatos bőrirritációmat édesanyám javaslatára úgy kezeltem, hogy mindent kidobáltam a fürdőszobából, és csak sima kecsketejes szappanokkal töltöttem meg. Azóta már nem is hiányolom a több féle fürdős kencét, csak és kizárólag kecsketejes szappanok kerülhetnek szóba, leginkább az Eco Product mézes szappana győzött meg, de nagyon szerettem a kukorica grízes verziót is, talán még a Q10-eset is kipróbálom az idén.

Az arcápolásom szinte mindig állandó, a legjobban a Multiactiv Naturals uborkás és zöld teás könnyű hidratálója volt a kedvencem, amit a bőröm kevesell mostanában, így tutira ugyan ebben a Naturals vonalban maradva kipróbálom a málnás, erősebben hidratáló verzióját is. Remélem nyárra visszatérhetek hozzá, hiszen nagyon jól, vagyis inkább pont kellően hidratál, és felfrissít.

Ki sem maradhat a buliból a Pavloderm babakréme, kezeim és ajkaim megmentője télen-nyáron! Ezek a pontjaim nagyon kritikusak sajnos, egy finom kis kézkrém, vagy egy Baby Lips itt semmit sem segít. Testes, zsíros. Este, vagy csak ha simán otthon vagyok és semmit sem csinálok, akkor felkenem, mert ez gyerekek... plusz arra is jó, hogy a kihullott hajszálaimat könnyebben összetudjam szedni. #valakimanagyonjópofa


Néhány nyaklánc is idekerült, hiszen ezek a legkomfortosabb ékszerek. Nem húzza a fülem, nem nyomja a kezem írás közben, konkrétan észre sem szoktam venni, hogy ott vannak, és a nagyobb darabok bármilyen egyszerű szettet feldobnak. Sajnos a kínai darabok nem bírják a gyűrődést, az egyebek pedig nagyon drágák, így szelektálnom is kellett az év végén, de 2017-et is végig kísérik, ez már biztos. :)

Nektek mik voltak az éves kedvenceitek?

13 megjegyzés:

  1. Már hónapok óta tervezgetem, hogy az ajánlásodra leadok egy Aura rendelést, még nem jutottam el odáig, de ami késik..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már nekem is megjött a kedvem az Aura termékekhez, annyi jót olvastam róluk :D

      Törlés
    2. Téged is csak biztatni tudlak. :D

      Törlés
  2. Tegnap rendeltem egy Aura rúzst, a 602-es Ring a bellt. Kíváncsian várom milyen lesz, mert sok jót olvastam róla Krémmánián is. Egyébként a Te régebbi teszted alapján kerestem rá, miután a google feldobta a bejegyzést. Pedig ezer éve olvaslak, de akkor még nem foglalkoztatott a folyékony rúzs téma, csak mostanában kattantam rá, ha már annyira dícsérik, nekem is kell egy mindenképpen :D NYX-et akartam, de hogy írtad ez bőven van olyan jó, inkább erre esett a választásom. :)
    Kitti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fúú, most nagyon izgatottá tettél! Remélem majd jelentkezel neked hogy vált be. :) Az volt az első árnyalat egyébként amit kinéztem, csak aztán valóságban sokkal világosabbnak láttam. Pedig azóta is mindig megnézem, ha arra járok. Annyira szép. :)

      Törlés
    2. Végre használatba vettem, és azt kell mondjam, tényleg szuper termék! A színét imádom, bár majd inkább tavaszra, nyárra lesz jobb, ha kibírom addig :D Még ki kell tapasztalnom milyen mennyiségben a legideálisabb felvinni, de nagy kedvencem lesz, az biztos :)
      Annyira nem világos élőben sem, pont jó színe van. Nem is túl rikító, de nagyon szép rózsaszínes, kicsit korallos beütéssel (legalábbis én ilyet is bele látok :D ) Hétköznapra szuper lesz. :) Szóval kösziii, mert ezt Neked köszönhetően rendeltem meg :)

      Törlés
    3. Ennek nagyon örülök!♥♥♥

      Törlés
  3. Megkérdezhetem, mi ez a szépséges antik kötet, amin a nyakláncokat meg az Aura termékeket fotóztad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó hát az a blogos füzetem. :) Nagyon jól néz ki, belül is olyanok a lapok, mintha tényleg egy régi könyv lenne. Vannak nagyon régi könyveim is egyébként, de ennyire régi, mint amiről ezt a noteszt másolták sajnos nincs. :)

      Törlés
    2. Hát egy ilyen nekem is kell, ha nem írok bele semmit, akkor is!

      Törlés
    3. Megértem, még kézbe venni is nagyon szeretem. :) Sajnos nem tudom hol lehet kapni, de ha írószer boltban jársz, mindenképp nézz szét a határidő naplók és csinosabb noteszek közt, előbb utóbb talán szembe jön. Nálunk anno mindenhol lehet kapni, ma már csak egyes írószer boltokban.
      Meg mintha egyszer ebay-en is láttam volna hasonlót!

      Törlés
  4. Akkor ebay-en csekkolom, mert papír-írószer boltban még nem láttam ilyet.

    VálaszTörlés