2017. január 18., szerda

Depot móka


Sziasztok lányok!
Ma egy olyan témával jövök, amit előttem már azért pár ezer bloggerina átrágott, és ma már teljesen hétköznapi dolognak számít egy sminkmániás életében, hogy bizony néha ezt a "depot" dolgot megcsinálja, ha fontosnak találja persze. Gondoltam azért én is megemlítem, mert mindig is tetszett, de folyton elcsesztem a dolgot, szétromboltam a púdereket - meg még most is -, de egyszerűen annyira hasznos dolognak tartom, hogy legyen ezen a blogon is nyoma.






Black Fairy említette, hogy ezek a női betéttárolók milyen jó potenciális szemhéjpúder tárolók. Kb. soha nem vettem olyan betétet, amihez jár ilyen doboz, mert most komolyan, ebbe mi fér bele?! :D Ha hosszabb napom van, tuti nem lesz 1-2 darab betét elég, ha rövidebb akkor meg minek még egy bádogdobozt is cipelni. Senki nem fog belenézni a táskámba és elpirulni, ha meglát valami intimet. Ha meg mégis átnézni a portás, akkor se tudom miért kell szégyellnem magam, mert ez tabu? Szóval na, túl van magyarázva, haszontalannak tartom ezeket a kutikat. :D
Hazudok, vettem ilyet még hosszú évekkel ezelőtt, onnan tudom, hogy nem tudom semmire sem használni, végül gyógyszeres doboz lett belőle, jelenleg pedig szappantartó.

Amúgy az OSS-t cukorkás bádogdobozba depot-oltam.

Két Meis palettát szántam belegyömöszölni ebbe a betéttárolóba, ezeket a palettákat a decemberi haul videómban láthattátok, már akkor is volt pár csúnya szavam a csomagolásra. Jól néz ki, majdnem szabályos négyzet, matt, fényes Meis felirat. Viszont a minősége szörnyen gagyi, illetve előbb törik le a körmöd, mint hogy kinyisd. Egy hullámcsatot is széttörtem nekik hála.

Persze összerakni azt összetudták. Béna vagyok, de két szemhéjpúder bánta, mire rájöttem hogy lamináltak a paletták, és először az egészet kellene az alap tokból kipattintani, és úgy felolvasztani, mert így bizony, hogy soha nem jönnek ki szépen. Annyira jók ezek a paletták, minden cseppjük kincs, így a végére gyönyörűen, pillanatok alatt sikerült kiműteni a festékeket. A segítségemre egy... ilyen izé volt, ami skalper, de tudom, hogy magyarul más neve van. Megköszönném, ha valaki leírná, mi is a pontos megnevezése. A panok hátuljára mágnest ragasztottam, aminek az egyik fele már alapból öntapadós, csodás találmány!
Utólag a törött illetve gyengült darabokat alkohollal megnyomkodtam anélkül, hogy porrá aprítottam volna, mert azok sosem hosszú életűek utána, így viszont tökéletesek maradtak, csak épp csúnyák.


Hogy miért jó a depot?
  • Gagyi, randa csomagolás, kedved sincs hozzáérni, mert tényleg randa, vagy attól félsz, hogy ránézel és darabokra esik.
  • Megtörtént a baj, ránéztél és széttört. Tárolása innentől se az adott palettára, se a többi termékre nem higiénikus, se nem kényelmes. Mindent összeporol, ha neszeszerben tárolod a cuccaid, akkor gatyamadzag nélkül főleg esélytelen.
  • Elhasználtál már egy csomó festéket a palettából, a maradékot valószínűleg soha nem is fogod elhasználni, de még mindig van benne 1-2 szín, ami miatt tartogatod. Nálam ez történt az OSS-el kapcsolatban.
  • Hatalmas csomagolásban mini monó lapul, és ebből van egy 30-40 darab. Egyszerűen nem tudod őket hogyan tárolni.
  • Nem elég, hogy van 40 monód, nem is használod, kényelmesebb neked elővenni egy olyan palettát, amiben van satírozó, mélyítő, highlighter, és egyéb szín is, hogy minél kevesebb pakolászással minél gyorsabban, kerek egész szemsminket készíthess. Depot-nak hála a monóidból saját, személyre szabott palettákat is készíthetsz, amiket szívesen veszel elő.
  • stb.




Szívem szerint mindent depot-olnék az utóbbi időben. Jelenleg két saját palettám van, nekik hála rengeteg helyet, szutykot, és körömhasigató csomagolástól megszabadultam.
Depot-ra fel!
Küldjetek nyugodtan képeket is Facebook-on, Instagramon, ha ti is csináltatok! :)

10 megjegyzés:

  1. Hát mennyire édesen mutatnak ebben a fémdobozban! :-D Már-már nekem is kedvem támadna ilyesmihez, de nem, nem akarom újra átélni, hogy úgysem sikerül. Az eleve mágneses palettába szánt monókon esetleg elgondolkozom, de amúgy is palettapárti lyány vagyok :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig tényleg sok mindenre jó megoldás, bár tény, hogy rizikós. :) Nekem is tetszenek ezek ezek a palettás monók, de őszintén szólva drágállom őket. Vagy csak nem vagyok még elég elhivatott sminkmániás. :D

      Törlés
  2. Hogy én erre eddig nem gondoltam és otthon kallódik egy csomó szemhéjpúderem, amit tökéletesen összelehtne így gyűjteni :O Ez a bejegyzés most olyan nekem, mint egy útmutatás, egy fény, egy isteni sugallat :D Most már csak valami fémdobozt kell leakasztanom valahonnan, meg mágnest, ha hazaértem. Köszönöm ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt de jó hallani!♥
      Amúgy az eBay-en lehet venni olcsó Z paletta utánzatokat, az talán egyszerűbb megoldás, de minőségre elég rosszak és bűn rondák. Érdekes és jó tudni, de szerintem a fémdoboz jobb, tartósabb és olcsóbban is be lehet szerezni. :)

      Törlés
  3. A sleek Au Naturalt depotoltam tavaly és jelentem sikeresen! :D Egyébként én is ebayről vettem z-pali utánzatokat, de semmi gondom velük, alapból mágnesesek és rondának sem tartom őket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor te szerencsésen jártál azokkal az utánzatokkal. :D Én nem merem bevállalni, többektől hallottam, hogy elég csúnya és gagyi, néhány képet is láttam.

      Törlés
  4. Muhaha...terjeszkednek a betéttárolók! :P
    Köszi az említést! :)

    Ha lenne időm az enyéim már tele lennének, annyi törött dobozos szemfesték monom van. :/
    És nem szívesen használom őket, mert félek, hogy még jobban tönkreteszem a csomagolást, szerintem a nyári projekt lesz nálam a sminkmentés. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :* Remélem majd mutatsz képeket. Nagyon rákaptam a témára. :D

      Törlés
  5. :D:D Eddig eszembe sem jutott, hogy betétes dobozba depotoljam a cuccaim. Zseniális ötlet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Black Fairy-t illeti a dicséret. Tényleg zseniális, és annyira jól néz ki. :D

      Törlés