2016. december 13., kedd

Revlon Colorstay alapozó kombinált, zsíros bőrre | Sand Beige


Aki nézi a videóimat, már hallhatta, hogy leakartam váltani a jól bevált Aura alapozómat csomagolásbeli problémák miatt, és mivel a legtöbb jót a Revlon Colorstay alapozókról hallottam, így nem féltem kipróbálni. A mese itt majdnem véget is ért. Már kb. két hónapja tesztelem, és bizony, hogy az érzéseim nagyon vegyesek, és olyan tapasztalatokat tudok nektek mesélni, amiket még máshol nem láttam, így jogos a kérdés: a hiba kiben van? Na de vesézzük is ki.






A csomagolás tetszik, masszív üveg, a kupak jól zár, és van mellé egy tökéletesen működő pumpás adagoló. Az egész nagyon igényes.

Mivel kombinált arcbőröm van, ezért nem is volt kérdés, hogy a két Colorstay vonalból melyiket is választom ki. Két tesztvideót is megnéztem olyan emberektől, akiknek tudom, hogy hasonló a bőrtípusuk, és 100%-ik megbízok bennük.

Az enyém a 180-as Sand Beige, ami pont annyival sötétebb az arcomnál, amennyivel kell, hiszen alapozót nem az arcunkhoz, hanem a nyakunkhoz választunk, és ha az egyel világosabbat használnám, akkor úgy néznék ki vele, mintha a fejem egy rám nem illő kugli lenne.


Ami a tartósságát illeti tökéletesen működik a termék. A fedése szépen építhető, már nagyon kevés mennyiségből is lehet egy hétköznapi, frissítő réteget képezni, de közepesig szépen építhető, legalábbis szerintem ez közepesnek számít, hiszen ha van pattanásom, ez bizony nem nagyon kezeli a dolgot, még csak rámondani sem lehet, hogy jó hát annyira nem feltűnő, lehet hagyni a korrektort.

Általában vizes szivaccsal viszem fel, illetve ugyanazzal fixálom is, legtöbbször az Essence All About Matt, vagy az annál is erősebb, Aura Shine Killer porpúdert használom.
Abszolút nem fényesedik át, mindegy meddig vagyok oda, mennyire stresszes vagy sietős napom van. Biztosra veszem, hogy nem az én bőröm a legkritikusabb zsírosodás szempontjából, de szerintem az extrém esetek is tehetnek vele egy próbát, engem meggyőzött.

Primer nélkül még sosem próbáltam, sőt annyira rákaptam, hogy már nem is vagyok hajlandó anélkül alapozni, mivel mindegy milyen alapozó, primer nélkül bizony a száraz részeket sokkal durvábbnak mutatja be, mint amilyenek valójában, nem beszélve a ráncokról, így kis mellék ajánlóként, aki szintén ilyen problémákkal küzd, az kezdjen el bátran kísérletezni primerekkel!


A baj ott kezdődik, hogy hajlamos foltosodásra. Néha nem csinálja, néha igen, néha csak közelről csúnya, néha meg azt is megbánom, hogy nekiálltam sminkelni. Ebből adódóan a később felkerülő bronzosító és highlighter is előnytelenné válik, az arc optikailag öregebbé, betegebbé változik át, pedig mint a képen is látszik, átlag ember nem tudja, mennyi álmatlan, étvágytalan időszak van mögöttem. Kb. 40 év, és még nem is vagyok annyi. Ne fokozzuk még jobban egy foltos alapozással.

Többször átgondoltam, mi lehet a baj. Egyenetlenül eldolgozott primer, pocsék szivacs (több szivacsom volt egy időben, és miután egy szétrepedt, és elkezdem csak a megmaradt darabot használni, akkor tűnt fel igazán, hogy gyakran ilyen lesz a végeredmény, de voltak kivételek). Aztán megint megszűnt a probléma...

A foltosodást ne úgy értsétek, hogy nem dolgoztam el, és úgy száradt meg, hanem miután eldolgoztam, és meggyőződtem arról, hogy tökéletes-e, akkor pár perc múlva összeáll.

Minden terméktípusra van egy limitem, hogy mennyit vagyok hajlandó kiadni érte maximum. Hát ez az alapozó bőven túllépte a legfelsőbb határt, és nem vagyok benne biztos, hogy igazán megérte. Semmi kedvem azt lesni, hogy most épp milyen lábbal kelt fel a termék, és ma randa leszek-e, vagy szépet sikerül alkotnom. Rengeteg terméket próbáltam életemben, nem is emlékszek már mindenre, de az biztos, hogy ennyire szeszélyes alapozóm még nem volt. Komolyan, még a Nyx Matt But Not Flat alapozóján is túltesz ezzel a hisztériával.

Azt már eldöntöttem, hogy elhasználom boldogan, de nem szeretném újravásárolni.
Nekem nem ér annyit ezen az áron, hogy kísérletezzek, hogy melyik primerrel lehet használni, meg milyen eszközzel, mert nem titok, utálok ecsettel alapozni, csak a szivacsban bízok, és ha azzal ennyire óvatoskodni kell, hogy jó legyen, akkor nekem nem kell.

6 megjegyzés:

  1. Nekem még a nem pumpás verzió van, és nem szeretem, pont emiatt, hogy az első pár alkalommal tök szép volt, utána meg elromlott, vagy én nem tudom :D Pedig mások annyira odavannak érte, azt hittem, hogy majd jaj de jó lesz nálam is :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán a pumpás nem romlik meg változik el, legalábbis nálam ok, de ezért a pénzért én bizony nem szeretem. :D

      Törlés
  2. Nekem is rossz alapozó időszakom van, velem az Avon extralasting játszik öregedőset, és csak azért se akar eldolgozódnit (akármit próbálok nem tudok vele mit csinálni, fedni se fed normálisan, és nem tudom, hogy a primer, vagy az alapozó hibás, mert még a primert is mostanában kezdtem próbálgatni - Rimmel)...még a nem létező ráncaimat is kiemeli - az idő előtti (sajnos létező) szemráncaimról nem is beszélve - a bőröm száraz, élettelen lesz, pár óra múlva befoltosodik, és úgy nézek ki, mintha koszos lenne a fejem...Én elneveztem magamnak kerámia hatásnak...tényleg úgy néz ki, mint a festetlen kerámia...és nem, nem tartós.

    És őszintén szólva...engem ez a bejegyzés meggyőzött, hogy nem akarom kipróbálni ezt a terméket...szemeztem vele a Müllerben, de inkább nem...Hiányozni úgyse hiányzik, van elég kipróbálásra váró itthon. Csak tudod a kíváncsiság...xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég nehéz jó alapozót találni, és ezt mindenki úgy istenítette, őszintén szólva nekem ez úgy nem igazán jött be... érdemes kipróbálni, hátha, de nekem úgy akkor sem.

      Törlés
    2. Szerintem keverd egy másik alapozóval, hátha jobb lesz az eredmény. Én az egyel világosabbat rendeltem meg netről (mivel itt nem kapható), túl világos lett, keverem egy másik alapozóval és nem foltosodik. Nedves RT szivaccsal használom.

      Törlés
    3. Nemigazán van most olyan alapozóm, amivel jól tudna együtt működni, de azért apránként elhasználom. Köszi a tippet! :)

      Törlés