2016. december 20., kedd

Nyx Roll-on Shimmer | Nude, Walnut


Ha valami kence kell, főleg ha sürgősen, akkor szinte biztos, hogy egy olyan helyet keresek fel, ahol kapható NYX, hiszen ez a márka eddig minden bajomra megoldást nyújtott, és szerencsére nem is annyira nehezen beszerezhető. Most épp buliba mentünk, és hát mivel az én cuccaim szét vannak osztva a két lakhely miatt, így sajnos nem volt nálam jó minőségű csillámos szemfesték, és erre persze buli előtti nap kell rájönni, és rohanni a boltba. Hát lányok, nem nyúltam mellé!




Nagyon nem szeretem, amikor a csillámos szemfestékről a csillámok aláhullanak egy idő után, így mindenképp belegondoltam, hogy miután találtam megfelelő csillámos pigmentet a célra, akkor egy jó szemhéjalapot is nézek rögvest, hiszen a Color Tattoo-k itt már nem működnek. A Nyx-nek van is egy glitter primer nevű dolga, amit abban a pillanatban nagyon drágálltam, de kipróbáltam és nagyon tetszett, igazából sima szemhéjalapozó, csak az átlagosnál sokkal ragacsosabb és erősebb, enyhe fénnyel, nem kizárt, hogy egyszer még beszerzem, szerintem sima szemfestékkel is jól tudna dolgozni, főleg ha erős tartósság kell. Lehet most hülyeséget mondtam, de ki fogom próbálni tuti.

Végül a She szemhéjalapozóját vettem meg melléjük, ami sajnos nem annyira ragacsos, mint ahogy azt beállították, de ennek ellenére tökéletes volt a csapatmunka.

A nagy mesedélután és egyéb körítés után azt hiszem kezdjünk bele a fontosabb infókba:


Átnéztem az összes kapható pigmentet, a vadonatújak is szuperek, és gyönyörűek, de drágának találtam, így maradt végül a Roll-on shimmer, már régóta kiakartam őket próbálni. Első próbára szerelem volt a Nude árnyalat, rögtön tudtam, hogy ez lesz az igazi a buliba, de időközben a Walnut is megtetszett, rögtön beugrott pár sminkötlet vele.


Ahogy a neve is mondja a kis cuccnak, az adagolója görgős megoldású, ami meglepő, de tökéletesen használható szemen! Ha csak enyhe csillogást szeretnénk, akkor érdemes először a kezünkön legörgetni egy kisebb mennyiséget, és onnan pakolászni ecsettel, viszont ha intenzív színt akarunk, akkor mindenképp direkt a szemen kell görgetni.
Nem kell hozzá nagy erő, nagyon könnyedén fordul át a kis golyó, és szépen adagolja a terméket. Én úgy csináltam, hogy egy nagyobb felületre vittem fel nagyjából, és utólag dolgoztam szét egy kis fejű lapos ecsettel be a szemzugba és a szélekre, így megkaptam a kívánt formát, mert hát annyira pontosan mégsem lehet használni, így a legpraktikusabb.

A csomagolás masszív, a kupak jól zár, nem kell félni, hogy az egész kidől, ha esetleg valaki neszeszerben tartja a sminkcuccait, nem pedig egyéb tárolókban. 


Ezeknek van rendes színűk, de olvastam, hogy némelyik nagyon enyhe színt ad, inkább csak csillog. Nagyon szépen, szikrázóan csillognak, ami sajnos nem került lencsevégre, mert egyszerűen lehetetlen úgy visszaadni. Könnyebb dolgom lett volna, ha lett volna időm lefotózni a velük készült sminket, de ami késik nem múlik, ugyanis agyon fogom őket ezután használni.

Féltem, hogy a csillámok előbb utóbb aláhullanak, de szerencsére amikor hazaértünk pár órával később, még sehol sem csillogott az arcom, szépen csücsültek a helyükön, úgyhogy számomra bizonyítottak.


Annyira elégedett vagyok, hogy idővel tutira beszerzem az Onyx árnyalatot is.
Sajnálom, hogy nincs valami jó kis sötétkékben is... :)

2 megjegyzés:

  1. Számomra olyan fura, hogy ilyenek még léteznek :) amikor kiskamasz koromban elkezdtem sminkelni, akkor voltak divatban, javarészt szintén csillámos verziók. Használtam is párat, egyet csak néhány éve szanáltam ki, egy kékes-zöldes, igazi vízihullás szín volt, szerettem :D
    ...és mikor ilyeneket mondok, nagyon vénnek érzem magam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor én ilyet nem láttam, viszont görgősben voltak gyümölcsös szájfényeim. Imádtam őket. Ha találnék megint már csak azért is vennék, mert tiszta retró. :D

      Törlés