2016. december 6., kedd

Nyx Lingerie folyékony rúzsok | Bedtime Flirt, Exotic


Ma két csodáról olvashattok, mégpedig a Nyx Lingerie matt folyékony rúzs kollekciójának két szép példányáról. Régen sosem voltam oda a nude rúzsokért, úgy gondoltam, hogy egy alig látszó valami miatt nem fogom a szüneteimet ellenőrizgetéssel tölteni, így nálam a rúzs valahol a vörösnél kezdődött. Aztán mostanában egyre nyitottabb vagyok a nude árnyalatokra is, ám nem a kis elbújósokért rajongok, sokkal inkább célom, hogyha nude, akkor is süsse ki az emberek szemét, hogy húdedögös rúzs van rajtam. Nos, ezek a konkrét Nyx rúzsok erre pont jók.






Kialakítás teljesen egyszerű, hosszúkás, szájfény szerű csomagolást kapott, ami átlátszó, ezt mindenképp jobban tudom értékelni, mint a nem átlátszó termékeket, szeretem tudni, hogy hol tartok épp a fogyasztásban. Az egész masszív, tutira nem fog szétjönni vagy eltörni.

Egy ilyen rúzs 4ml terméket tartalmaz, kb. 3000 Ft-ért, 12 árnyalatban elérhető.


Az applikátoruktól először megijedtem, hosszú és vékony. Na mondom ezzel se lehet normálisan dolgozni. Erre de. Még ennyire pontos és könnyen használható applikátorral még nem volt dolgom. Egy kicsit van csak megdöntve, mindkét oldala vesz fel festéket, így ha elfogy, akkor nem kell rögtön a tubusba nyúlni, elég fordítani egyet az ecseten.


Nagyon tetszik, hogy 12 színből aztán mindenki megtalálja a tökéleteset. Én 100%-ig tudtam, hogy az Exotic jönni fog velem haza a sötétebb színek közül, ugyanis ez tökéletesen hordható, míg a többi nekem kicsit sok, nem állna jól. A világosabb nude-nak a Push up árnyalatot szántam, de a boltban az arcbőrömnél világosabbnak láttam, így választottam inkább a Bedtime Flirt színt, mivel az volt a másik, amin még gondolkodtam.


Kicsit lassabban száradnak. Felkenés után azonnal mattak, de lerobbanthatatlanná csak 5-10 perc után válnak, így felkenés után érdemes várni, de utána szabad enni, inni, csókolózni...
Egyébként tökéletesen csókállóak, ami még a csókálló rúzsokra se igaz, és nem ám csak egy óvatos szájra puszira gondolok. ;) Egy szenvedélyes éjszakát lehet nem bírnának ki (arra minek is rúzs? :D), de ha elmentek szórakozni, akkor bátran válasszátok ezt, teljesen megbízható.
A rekord, amit nálam frissítés nélkül kibírt, az öt óra ebéddel és nassolással együtt.

Egyébként egy profi sminkessel is összehozott a sors, aki az összes árnyalatot megvette a kollekcióból, és imádja, mindig ezeket használja a vendégeken is, akik nagyon elégedettek. Ez azért is jó, mivel hát ha sminkeshez megy az ember, akkor valószínűleg annak a sminknek nem csak szépnek kell lennie, de MINDENT ki is kell bírnia, gondolok itt esküvőkre, eljegyzésekre, nagyobb eseményekre.
A hölgy a Nyx-től teljesen független sminkes, így ha nekem nem is, neki nyugodtan elhihetitek, hogy ezek a rúzsok tényleg nagyon tartósak.

Enyhén habosabb állaga van, nem is tudom mihez hasonlítani. Különösebb illata nincs. Mivel teljesen rászárad az ajkakra, nehéz eltávolítani, illetve sokakat kellemetlenül száríthat.


mentes


Exotic


Bedtime Flirt


Nektek hogy tetszik? Próbáltátok már?

6 megjegyzés:

  1. Szépek! Most már nem csak a matt ajakkrémekre folyik a nyálam...kár, hogy kivitték a Müllerből, nem tudom, mikor jutok el a márkaboltba..
    :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sose bánd, annál nagyobb élmény lesz ha végre a kezedben lesznek. :)

      Törlés
  2. Nekem a Honeymoon van meg, direkt valami furábbat szerettem volna. Sajnos rajtam nem olyan tartós, 3 kanál levestől vége is lesz.. Viszont annyira minimálisan szárít, és olyan jó minőségű, hogy veszek még egyet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, én a napokban viseltem az Exotic-ot és egy kiadós zsíros menzázás után még kb négy órát fent volt az ugyanaz a kenés és semmi baja nem volt. :O

      Törlés
  3. Mindkettő árnyalat tetszik! Nagyon jól áll neked az Exotic!

    VálaszTörlés