2016. december 23., péntek

Kedvenc rúzsaim mostanában


Épp egy újabb kedvences videón gondolkodtam, amikor jó sok rúzs jött szembe velem, és hát gondoltam ezzel nem szeretném növelni a videó hosszát, így külön bejegyzésben mutatom be őket nektek. Ezeket főleg így az őszi-téli időszakban használgatom, de biztos lesz olyan is, amit majd tavasszal is szívesen előveszek. 2015 őszén volt utoljára ilyen bejegyzés, épp ideje a frissítésnek.





Mostanában nagyon durván ki van száradva a szám, így legszívesebben krémes és hidratáló formulájú rúzsokat veszek elő legtöbbször, ami tőlem bizony nagy szó, mert amúgy a brutál matt az én nagy kedvencem, de mivel azok mostanság az életet is kiszívják az ajkaimból, így nem tudom őket többször egymás után felkenni.

Nem kimondottan téli rúzs a Catrice Ultimate 370 In a Rosegarden, de elég jól szinten tartja az ajkakat, és könnyű kezelni, csak huss és már mehetek is tovább a dolgomra, a visszafogott színe miatt nem igényel különösebb előkészületet. A tartóssága nem különösebben kiemelkedő, az evést sem bírja túlzottan, de mivel nem időigényes a használata, akár a mobilom képernyőjében is újra tudom kenni, ezért szívesen előveszem.

Hasonlóan jól hidratáló, de a Catrice-el ellentétben sokkal tartósabb a Kiko Smart kollekció Rosewood árnyalata. Ez már téliesebb, tompa rózsás nude, elég jól bírja az evést is, bár legalább is vállalhatóan kopik, és szintén könnyű kezelni, nem időigényes a felkenése.

A Golden Rose Velvet Matte 12-es rúzsa szerelem, tompa, fakó vörös, a legjobb választás akármilyen alakomra. Mivel ez már egy matt rúzs, ezért hajlamosabb a szárításra, de mivel nem szívja ki az életet az ajkakból, ezért egy hosszabb nap végén is ugyanolyan egyenletes marad a szám felülete, nem fog csúnyán mutatni, és persze elég jó tartós is, szépen kopik, de vele már elég sokat kell foglalkozni, hogy tökéletesen mutasson, ceruzát is igényel a kontúr miatt. Kb. Essence árban van, Pink Pandán tudjátok beszerezni, esetleg ott előfordulhat, hogy drágább, de amúgy szuper, és nyüzsög Mac hasonmásokban, ha eszembe jut melyik pl. a Diva testvére, akkor jelzem. :)



Nem maradhatnak ki a buliból a Llums rúzsaim is, amiket csak és kizárólag Szerbiában, a Lilly drogériákban találhattok meg, de mivel tudom, hogy a határ közelében lakó emberkék szeretnek a szabadkai piacra átjárni, ezért nekik bátran ajánlom, hogyha a központba is benéznek, akkor lessék meg a Lilly-t!

Főleg a 01-es Lace Ribbon árnyalatot szeretem a Lip Loving vonalból, nem is gondoltam volna, hogy így megszeretek valaha is egy barna rúzst. Nagyon szépen mutat bármilyen hétköznapi sminkhez, de már önmagában is feldobja a bulit, a fogakat nem sárgítja tovább.

A másik kedvenc, amit már több videóban is láthattatok rajtam, a 03-as Spirited, amit a Matt kollekcióban találtok. Egyszerűen tökéletes ez a bogyószín, és olyan hatása van, mintha az a saját ajakszínem lenne, nem üti ki az emberek szemét.

Mindkettő nagyon tartós, szépen kopnak, jól bírják az evést és az ivást is. Bár két külön kollekció, semmi különbség nincs a finish-ben, de ez biztos színfüggő is. Meg a Lip Loving olcsóbb.

A Maybelline ColorDrama rúzsceruzájának Keep it Classy árnyalata is itt van, amit már félig elhasználtam, nagyon szeretem. Krémes rúzs, könnyen kenhető, nem igényel túl sok időt a használata, abszolút nem szárít, enyhén szaténfényű, amit én mostanában nagyon szeretek.

Sokan panaszkodnak a hegyezős kiszerelésre. Hát egyrészt pont ettől lesz mindig hegyes, nem fog eltompulni, így a termék végén is ugyanolyan nyugodt szívvel kerülhetjük a plusz ceruzázást, meg nekem a legnagyobb melegben is könnyű kihegyezni, nem törik, nem olvad, nem is értem másnál miért nem viselkedik így. Essence hegyezőket használok, ha valaki töréssel szenved, annak tudom ajánlani, mivel abszolút nem törnek, és olcsóak is.


Azért a brutál tartós, folyékony részleg sem maradhat ki. A Nyx Lingerie darabokról már volt teszt nemrégiben, így róluk nem is írnék annyit. Azt azért jelezném, hogy amikor megvettem, kb. két hétig csak őket használtam, és csúnya lett a vége, szóval heti 2-3 alkalomnál többször ne használjátok. :D

Az Aura Absolute Matte rúzsai a szívem csücskei, hát ez a 612-es Matte Mess árnyalat annyira nem, mivel hajlamos foltosodásra, és jobban is szárít, mint a többi darab, azért én szívesen használom, mert egyszerűen tökéletes ez a szín! A jelenlegi legsötétebb rúzsom, igazi téli árnyalat, így minden küzdelmet megér. Én inkább a világosabb árnyalatokat ajánlom tőlük, a Makeup Plaza webshop-ban tudjátok őket beszerezni.



Nektek mik a kedvenceitek mostanában?

5 megjegyzés:

  1. A Keep it classy szintén kedvenc itt is. :)

    Rimmeltől a Diva Red, nem annyira tartós, de hidratál és szépen kopik. Avon absolute ajakrúzs Tender mauve árnyalata a 'my lips but better' kinézetért és az essence On the catwalk árnyalata a természetesen pirosas ajkakért...A Maxfactor folyékony rúzsok 108-as és 110-es árnyalata -egyik piros, másik bordó - illetve bar a Sleek matte me-vel nem vagyok maradéktalanul elégedett az egyik leggyonyorubb színem az Old Hollywood, szóval elég gyakran előkerül...

    Az ősz nagyjából ugyanez, kiegészítve a Rimmel Sloane's plum, Kate matt 107,111 illetve a revlon matt piros ajakceruzarúzs akármijével. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hazudtoltad meg magad, tőled el is vártam ennyi pirosas színt! :D♥

      Törlés
    2. Ugye? :P <3

      A biztonsági piros! :D
      Ha új formulát akarok kipróbálni, biztosan pirosat választok - vagyis, ha van olyan piros árnyalat, ami illik a bőrtónusomhoz...így ha a szín tetszik, a formula kevésbé, akkor is szívesen fogok érte nyúlni, és nem akarom az első használat után lepasszolni, hanem még próbálkozok vele...:D

      Mint a Sleek paint poutja - olyan lehetetlen állaga van, hogy tíz percembe telik, és a fél fürdőszobába, hogy szépen fel tudjam vinni (aztán külön öt perc összetakarítani és levakarni a karomról, meg mindenhonnan ahova jutott az anyagból)...De annyira gyönyörű színe van, és tartós, hogyha van plusz negyedórám, tuti azért nyúlok. :D

      Törlés
  2. Uhh, a NYX Lingeriek csodásak (meg a többi szín is, de nagyon rá vagyok kattanva a NYX-re) ! Mondjuk én mindig a Garnier kétfázisú micellás vízzel mosom le, és attól olyan puhák lesznek az ajkaim, mintha nem is folyékony rúzst használtam volna. Próbáld ki, életmentő! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben csak az hibádzik, hogy nem is használok sminklemosót. :D Szerintem sima babaolajjal fogom megpróbálni.

      Törlés