2016. december 27., kedd

Kedvenc posztjaitok 2016-ban.


...és elérkeztünk az idei év utolsó posztjához, ami nem lesz más, mint egy ilyen idei év népszerű posztjai válogató, top 10-es lista (vagyis 12, pardon!). Ilyen már tavaly is volt, és nem volt épp eget rengető számú oldalmegtekintés, de nem érdekel, ugyanis én már akkor is élveztem az összeállítást, jó volt nézni, hogy mi történt velem az egész év folyamán. Úgyhogy ja, lehet én jobban élvezem, de hát tudom nektek is szeretettel ajánlani, főleg azok, akik még újak a blogon, és esetleg nem láttak mindent, hiszen nekik így megtudom mutatni, hogy mások mit szerettek nagyon. :) Az idén nagyon kis kreatívan nem összegezni fogom, hanem hónapokra bontom le. Bár lehet jobb lenne sima összegzés, de... na kipróbáljuk így is, illetve a teszt, haul és elfogytak posztokat nem fogom számolni, mivel azok mindig nagyon népszerűek.





Január

Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni. Ahogy én végigfutottam fogalmam sincs, hogy mi lehetett ebben a hónap legnépszerűbb posztja... :D Legalább ez egy jó jel ahhoz, hogy merjek még ilyet csinálni, ezek szerint van rá igény. 


Február

Ennek a posztnak inkább a lelki fröccs részét szerethettétek, ott arról írtam, hogy ne félj magad megmutatni, csak mert az első randi, és hasonlók. Maga a smink sem lenne rossz, de ez a műszempilla... hogy tudtam ilyen bénán felhelyezni?! :D


Március

Az eBay posztok mindig menők, hát ez nem a látogató vadászat miatt készült. Kb. semennyire sem volt kedvem ezt összehozni, inkább csak kísérleti alapon készítettem el, de ennek ellenére szép számmal rákattintottatok. Másnál is úgy érzem, hogy ezek igen népszerűek, ezek szerint csak engem nem érdekelnek... :D Szeretek eBay-ről rendelgetni, de valahogy mindig 1-2 termék van, amit kinézek, és azt is olyan sokáig húzom, mire végre tényleg megrendelem... úgyhogy végül is nem lettem függő.


Április

A sorozatos posztok is nyerőek voltak, már amit kitettem ugye. Amennyire imádom a sorozatokat, kb. annyira keveset nézek, illetve legtöbbször csak simán új évadot kezdek, és nem keresek új sorozatok után. A Szulejmán nem hiszem, hogy ide illik, őszintén nincs kedvem olyan politikán vitázni, ami 500 éve volt, márpedig eddig az a tapasztalat, hogy a történelmi török sorozatok sokaknál vitatárgy. A Trónok harca és Vikingek dinamikus duó se hiszem, hogy érdekes lehet. Azért igyekszek ezt a rovatot is frissíteni. :) Érdekelne, hogy maradjon-e ez a gyűjtős rendszer, vagy a egy-egy sorozatnak saját posztja legyen? Mit gondoltok?


Május

Most kicsit visszakaptam a hitem, hogy a sminkek igenis népszerűek, hiszen ez már a második a listában. :) Na lehet azért, mert ebben a posztban is volt egy kis gondolatmenet, amit akármennyire is lenéztem, ezek szerint nagyon népszerűek. Meg úgy egyáltalán az olyan sminkeket nagyon kedvelik az emberek, amik konkrét ünnepekhez köthetőek. Egy sima bulismink, vagy csak egy minden ok nélkül készült smink valahogy nem érdekes, pedig nem hiszem, hogy csak évi néhány alkalommal sminkelnének a hölgyek.


Június
Pár kedvenc blog #3

Nem tudom a miértjét a dolognak, de ez 1000+ oldalmegjelenítésű poszt lett, ami igencsak ritka nálam, mert lehet nekem több száz oldalmegjelenítésem, ezt a számot még sosem léptem át. Komolyan nem értem. Mindenesetre nagyon örülök neki, illetve ezek a kedvences gyűjtemények nagyon nagy kedvenceitek, ugyanis mind kiemelkedő statisztikailag.


Július

Nagyon örülök neki, hogy ez a poszt is kiemelkedő lett, nekem a kedvencem volt, és kicsit féltem is, hogy a torkomnak ugranak az arcápolási filozófiámmal kapcsolatban, mivel ez nem mindennapi, és az, hogy egy profitól tanultam ezeket az alapvető dolgokat, és tényleg beváltak, az úgy valakinél nembiztos, hogy jelent bármit is. Úgyhogy külön öröm, hogy ennyire pozitívan gondolhatok vissza rá. :)


Augusztus

Nem lepődtem meg, nincs is róla mit mondanom. Talán annyi, hogy nyáron lehet videó formájában lesz egy update. :)


Szeptember

Neten vásárolni mindenki szeret, a sminkmániás emberkéknek meg ez a két márka külön szimpatikus, így nemcsoda, hogy így felszaladt a nézettsége. Amúgy jó volt megírni, bár az ilyen kis semmi posztoknál, ahol nincs külön termékem, olyan nehéz kezdőképet készíteni... ez is milyen béna már?! Viszont nem fogok valami random stock fotót sem betenni, úgyhogy ez így marad.


Október

Hát ennek az oldalmegjelenítésén sem lepődtem meg túlzottan, talán az alcím/leírás szerűség a képen kicsit provokatívan hathat az emberekre, és hát a provokatív dolgok valamiért külön kíváncsivá teszi az embereket. A véleményem azóta sem változott az itt leírtakról.
Amiért hálás vagyok, azok a kulturált vélemények. Minden kommentelő szépen fejezte ki, ha nem ért épp egyet, vagy hogyan is gondolkodik a dologról. Puszi nekik! :)


November

Ezt a posztot valamiért imádtam írni, úgy nagyon bejönnek ezek a hisztiposztok egyébként. Kiadok magamból minden feszkót, még a legnagyobb butaság sem nyomja utána a lelkem, illetve a szép számú és hangvételű, kulturált kommentekért itt is hálás vagyok!


December

Megint egy provokatívabb téma, ezek szerint vagy nekem nagyon fekszik ez a dolog (élvezem ezeket írni, az biztos), vagy tényleg erre van nagyobb igény, mint a szépségápolásra. Pályát tévesztettem talán?
Amúgy kicsit elhiszem, hogy ezeknek van nézettségük. Valahogy ha az ember egy ilyen címet lát, akkor rögtön arra gondol, hogy "Na nézzük meg, hátha felidegesedek!". Mazo banda! :D Vagy csak én vagyok ilyen fanatikus? Néha tényleg csak azért olvasok el egy ilyen posztot, hogy ideges legyek... :D Persze egy jól tálalt téma lehet akármilyen szörnyű is, az emberek jól fognak rá reagálni, nekem ez többé kevésbé sikerült most is, bár egy órára kicsit megszédültem, úgy éreztem, hogy sokan félreérthettek dolgokat, de szerencsére nem így történt, nagyon jó visszajelzéseket kaptam.
Ilyen témák tutira várhatóak továbbra is. :)

Van valami más, ami nektek kedvencetek volt, vagy nagyon szerettétek? :)

4 megjegyzés:

  1. Én annyi rage bejegyzést tudnék írni, hogy szinte minden napra jutna egy, de rögtön jönne, hogy biztos csak irigy vagyok meg rosszindulatú, úgyhogy nem teszem, cserébe viszont az ismerőseim kapnak belőle privátban rendesen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig egy-egy sztorit szívesen olvasnák. :D

      Törlés
  2. Óh, remélem nyáron megvalósul a sminktárolás update...úgy szeretem az ilyen videókat/bejegyzéseket, mindig rendrakásra inspirálnak...bár...azóta se költöztettem be az új otthonukba a sminkjeimet, még mindig nem vagyok biztos, hogy hogy szeretném elrendezni őket...xD

    Az önbosszantóposztokra meg...Egyrészt örülök, ha ilyen pozitívak a visszajelzések, és az élmények, néha a Facebook-on félve futok végig, mert...a kedves ismerőseim nem feltétlen a kulturált vita hívei (mind fújja a magáét, nekem gyanús, hogy el se olvassák a cikket amire reagálnak, és ugyanígy válaszolnak a kommentekre is néha). Mondjuk én is láttam, hogy nem igazán voltak gondok, de azóta mióta legutóbb írtam alájuk, nem jártam arra, szóval bőven volt ideje kitörni egy internetháborúnak is. Másrészt én nem önbosszantani megyek, hanem megnézni a másik véleményét...aztán vagy egyetértek, vagy nem...mikor a fentebbi helyzet előáll, hogy el se olvassák, csak hozzászólnak és kötekszenek csak azért, hogy lássa mindenki, hogy ott vannak, és meg se próbálják értelmezni, na az tényleg bosszant...de általában azt is gyorsan elengedem...járulékos veszteség címszóval: ha valakinek az összeszedett véleményét akarod látni, akkor számolni kell a kötekedőkkel is (író és olvasó oldalról is). :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaj a legrosszabb, amikor el sem olvassák a cikket, csak a cím alapján mondanak sok csúnyát. :D Pedig azért észrevehető, hogy ezek a címek sokszor hatásvadászok, a sztori maga teljesen más. Mondjuk egy internetes újság Facebook-os kommentjei nem bosszantanak annyira (pl. 24.hu), csak tényleg nagyon ritkán fogok ki valami idegesítőt, vagy egy ahogy te is mondod összetett véleményt, amivel tudok is egyet gondolni vagy ellenérvelni. Ennél már jobban idegesít az egyetemi csoportokban lévő tömeghisztériák, amik totál értelmetlenek. Na azt már tényleg csak azért olvasom, mert lelki mazochista vagyok. :'D

      Törlés