2016. december 16., péntek

Életképek #2


A múltkori életképek után épp itt volt az ideje egy újabb túra képnek. Bár nem fotóztam agyon magam, mesélni valóm azért van, úgyhogy helló személyes poszt kedvelő emberkék, ma bizony dőlni fog belőlem a szöveg! :) Persze azért próbálom magam visszafogni, és teljesen emészthetővé tenni ezt a sok kikívánkozó gondolatot.






Kicsit világmegváltó dolognak érzem, hogy újra elkezdtem lovagolni, ám ezúttal egy normális helyen. Ok, az is normális volt, ahol eddig voltam, de valahogy kilógtam. Mindig is jobban szeretem egyedül lenni, még a lovaglásban is, de sajnos ritkán lettem elengedve egyedül, vagy hogy én magam vezessem a lovagló emberkéket, és hosszú évek után bizony bizony, nem éreztem már magam kisdiáknak, igazi betyárrá nevelődtem, de pénz beszél, kutya ugat. Én voltam a kutya sajnos. A másik helyen két alkalomig bírtam, kb. ott döntöttem el, hogy ebben az életemben már egy ilyen hibbant, ambiciózus, sebességmániás lóra még egyszer felülni nem fogok, azért az életem annál fontosabb.

Most egy nagyon jó helyen vagyok, konkrétan a nulláról kezdem, itt teljesen szabályosan történnek a dolgok, és a fő cél, hogy ezt a betyárkodást kineveljék belőlem. Már tudatosan igyekszek arra figyelni, hogy jó lábra ügessek (a szántóföldeken ennek sok jelentősége nem volt, így 10 év után erről először hallottam), illetve a hasizmomon kell tartani magamat, még az sem mindegy, hol ülök a nyeregben... pá, kedves betyárélet! Hirtelen zuhantak rám ezek a szabályok, amik az angol stílusban jelen vannak, de annyira tetszik, hogy azon vagyok, hogy leküzdjem a bennem rejlő vaddisznót, és egy igazán elegáns dologként művelhessem a lovaglást. Nem könnyű mindenre odafigyelni, de ha összejön, akkor annyival egyszerűbb lesz minden, és annyira tetszik. A múltam kísért, de mindennél jobban akarom a jelent!


Az új lovaglási stílus újabb izmok használatát igényli. A lovaglás lényegében mindent megmozgat, de mindig lesz stílusonként egy konkrét izomcsoport, amit jobban. Pl. a betyárstílus inkább a vállakra megy, és mivel én azt fejlődő korszakomban műveltem, így nem meglepő, hogy még eltunyult állapotomban is a vállaim szélesebbek, mint a csípőm. A lábak mindig fontosak, ám új szerepet kapott a hasizom, amivel én kb. 18 éves koromban találkoztam utoljára, így igyekszek edzeni rá, és máris sokkal könnyebbnek érzem a dolgot, a tartásom szebbé vált, persze fejlődni még mindig van hova.




Egy barátnőmmel nagy csereberében voltunk, ő nem használt körömlakkokat, én pedig nem használt rúzsokat adtam neki. Igen drága dolgokat is sikerült bezsebelnem így, és hát kiderült, hogy bizony az ár semmit sem jelent, kb. ugyanannyit tud, mint akármelyik másik lakk a drogériában, vagy mint egy 100 forintos boltban. Magának a tapasztalatnak viszont mindenképp nagyon örülök, főleg hogy csak megunt rúzsokkal fizettem értük, amiket amúgy is elpasszoltam volna online.




Az idén siralmasan indult az egyetemi évem. Sajnálom, de fáradt vagyok. Ennyire még nem ölt le egy vizsgaidőszak, ami hónapokkal ezelőtt volt igazából. Nem csak magamon látom ezt, konkrétan mindenkinél nagyot esett a színvonal, még a tízes tanulók is hanyatt estek két jegyet. Meg egyre kevesebben járnak órára is, pedig amire mindig is büszkék lehettünk, hogy néhány delikvenst leszámítva mindenki részt vett az órákon, és nem csak fizikailag.

Szóval nem csak a hasizmomon kell lendítenem valamit, hanem a tanulásomon is, van egyébként 1-2 tantárgy, amit folyamatosan tanulok, de leginkább azért, mert nagyon érdekelnek, és közük van ahhoz, amit én a jövőmbe beleképzeltem. Értelemszerűen ez nem a dinamika, ami egy annyira felesleges tantárgy a mi szakunkon, na de jól van. Ahogy egy régebbi professzorom mondta: mechanika és társai már csak azért vannak a gépgyártáson, hogy baszogassák az embert.
Hát egyet kell értenem. :D



Jam, és aki követ Facebook-on, az már tudta, hogy tervezek némi shopping turizmust, ami a Jasmin drogériába vezetett, ami amolyan luxus drogériának számít. Bourjois, Pupa, Deborah, és sokan mások kaphatóak ott, na meg egy igazi parfüm birodalom. Mivel a parfümök amúgy nem igazán vannak jelen a szívemben, ezért meg sem néztem őket. Meg a sminkeket sem, csak azokat, amikért konkrétan mentem, különben szomorú vége lett volna.

Egyébként olyan kiszolgálást kaptam, amilyenre épp nem számítottam, komolyan rég beszéltek már ennyire kedvesen velem egy boltban. Abszolút segítőkész volt a hölgy, összesen öt perc alatt minden a kezemben volt, rögtön megmutatta, hogy mik vannak akciósan, amik engem érdekelhetnének, és egyéb jóságok, nagyon élveztem. Plusz a csomagolás, amiben kézhez kaptam, szerintem annyira professzionális ez az egész! Biztosan fogok még ott vásárolni, lehet pont ezért szerencse, hogy külön utaznom kell hozzá, máskülönben mindennap bemennék. :D


A vizes hajjal szelfizés már védjegyemmé válik.


Keresd a szelfit! :D

Nagy vonalakban ezek a dolgok történtek velem mostanában.
Hát veletek? :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos képek,kedvencem a kis batyus faágak :D kedvet kaptam hozzá,hogy én is kreáljak valami hasonlót,de sajos a cicáim mellett nem sokáig maradna meg :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! :)
      A cica problémát tökre megértem.... :D

      Törlés