2016. december 24., szombat

Boldog Karácsonyt! | mini évértékelő gondolatok


Nagyon boldog karácsonyt mindenkinek! :)
Bevallom ma videóval készültem nektek (vagyis inkább holnap), de még a szokottnál is lehangolóbb élmény vagyok, így úgy döntöttem, hogy végül nem kerül ki. Szégyen és gyalázat, de gondolok rátok, és remélem, hogy a lehető legjobban telnek az ünnepek! :)
Csak hogy ne pár sorból álljon a mai poszt, gondoltam pár gondolatot is megosztok veletek az idei évről.





Az idei évem a lehető legjobb volt az utóbbi időkhöz képest. Bár szoktam várni, hogy végre vége szakadjon, és kezdődjön valami új, valami remélhetőleg jobb, most kicsit fájlalom, hogy ennyi volt. Sok dolog történt, ami miatt lényegében a kakiba kívántam mindent, de minden szép lassan rendbe jött. Itthon minden rendben van, az egyetemen is jó eredményeim voltak, bár év vége felé kicsit ellustultam... de akkor is elégedett vagyok. :D

A blogon is majdnem jó eredménnyel zárok, mert bár nem sikerül majd az év végéig a 100.000 oldalmegtekintés, nagyon közel vagyunk hozzá. Most biztos sokan legyintenek, hogy máhh, ők mikor átlépték már ezt a mérföldkövet. Jaj de jó nekik, remélem én is megérem, hogy egyszer így legyintsek mások 100.000-re. :D El se hiszitek, mennyire jó érzés! Főleg, hogy a blog újraindulásakor, ami kb. tavaly ősszel volt, kb. 25-30.000 oldalletöltésem volt csak. Ez még mindig gyengének hangzik, de nagyon lassan indult növekedni a nézettség.

Az idén még egy poszt és egy videó várható. A videó minőségével nem vagyok maradéktalanul elégedett, viszont a lényeg látszik, jövőre majd ügyesebb leszek - nyugtatom én magam. Tuti lesz, aki hozzámvágja, hogy a kép kiégett, de addigra én már mélységesen szégyellni fogom magam anélkül is. Sajnos nincs időm újravenni, egy szilveszteri sminkről van szó. Remélem azért majd örülni fogtok neki!

Az utolsó blogbejegyzés pedig 2015-höz hasonlóan egy ti kedvenc posztjaitok válogatás lesz, amiben az idei év 10 legnépszerűbb bejegyzését mutatom meg. :)

Hogy mi lesz a közeljövőben?

Nem tudom. Van egy esti és egy reggeli rutin felvéve. Maga a reggeli rutin sokkal felületesebbre sikerült, mint terveztem, így ebből mindenképp lesz egy részletesebb videó sorozat. Külön veszem a sminkelés főbb csoportjait (arc, szem, ajkak) illetve egy lelkifröccs is lesz, amiben beszélgetni fogunk csak simán. Valószínűleg mind megőszülünk, mire ez a sorozat felvételre és feltöltésre kerül, de erre lehet számítani.
Plusz nincs kizárva, hogy egy bizonyos feliratkozó szám felett (ami a jelenlegi tempóval talán februárra el is érünk) egy kérdezz-felelek videót tervezek, mivel ezt imádom másoknál nézni, nem akarok kimaradni a jóból.
Jam, meg sminkelni is kellene, csak nem tudom mikor. :D Ha van még ezen felül ötletetek, csak nyugodtan. :)

Ami a blogot illeti... nem tudom. Kb. minden évben megfogadom, hogy mindenféle hangulatfotóval és egyébbel turbózom fel a blogot, de egyszerűen ez az órákon át tárgyakat pakolászgató emberke nem vagyok, aki két óra hosszán át állít be egy fotót, ami olyan, mintha teljesen természetesen nézne ki úgy. Napi 3-4, de néha 5-6 posztra való anyagot fotózok be, és amúgy sincs türelmem, de nem baj. Ennek ellenére az idén is megfogadom, hogy hangulatosabb képeket fogok készíteni! :D

Ami még várható, hogy a kimerültség, energiahiány, és januári-februári egyetemi hajtás miatt  heti egy poszt és egy videó lesz. (eddig két poszt és egy videó volt)

Szóval ja... boldog karácsonyt nektek!
Mit hozott a Jézuska? :)

8 megjegyzés:

  1. Boldog karácsonyt neked is! :) Nekem szörnyűségesen borzalmas volt ez az év, úgyhogy szinte már csak 2017-et várom, hátha az jobb lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Láttam sokszor a havi kedvenceidben, hogy rossz hónapod volt... Remélem a következő éved jobb lesz! :)

      Törlés
  2. Boldog Karácsonyt! Kamihoz csatlakozom ebben az évben minden rossz megtörtént, ami meg tud történi. Pedig azt hittem 2015-nél nincs lejebb...de van :D
    Én már nem reménykedem. Majd lesz valahogy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Azért itt is volt minden, pl apa lebetegedett... De hát se neki se nekünk nem jobb, ha csak sírunk. Nehéz, de pozitívnak kell maradni. :) Remélem azért neked is jobb lesz a következő év. :)

      Törlés
  3. Boldog karácsonyt így utólag is! :) Irtó jól néz ki rajtad az a szemüveg! :D
    Nekem igazából átlagos évem volt, táncos szempontból kifejezetten jó, remélem ez folytatódik 2017-ben is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi és köszi. :D
      Én is remélem, hogy folytatódik, annyira jól táncolsz!♥

      Törlés
  4. Boldog új évet! Remélhetőleg jó év lesz a 2017...nagyon cuki a kép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Neked is boldog új évet! :)

      Törlés