2016. december 2., péntek

5 hasznos sminkeszköz


A mai téma talán egy kicsit agyonrágott lesz, hiszen már annyi poszt és videó is született a témában, de hát ismétlés a tudás anyja, épp itt az ideje, hogy beszéljünk öt igen fontos eszközről, vagyis inkább 4+1-ről, mivel az utolsó nem egy eszköz, hanem egy ápoló termék, de nagyban hozzájárul ahhoz, hogy milyen is lesz a sminked. Erről nincs mit mesélni, úgyhogy kezdjünk is bele!



1. Blender szivacsok
Legyen ez az eredeti, kínai koppintás, olcsóbb márka terméke, bizony, hogy egy benedvesíthető szivaccsal szebb az élet. Sokáig szkeptikus voltam, majd rendeltem egy kis szivacsot ebay-ről, ami nem lett talán túl jó választás, mivel vizesen is nagyon picurka, sokáig tart vele a munka, de őszintén szólva ilyen jó szivacsom nekem még nem volt! Már több, mint fél éve használom az elsőt, még csak meg sincs repedve, és vele tudok legszebben alapozni.
A folyamat igen egyszerű, csak be kell nedvesíteni jól, majd jól kinyomkodni, még jobb, ha még egy törülköző segítségével is kinyomkodjátok, és már lehet is használni, csak egy tilos van benne, mégpedig hogy ne jöjjön belőle víz, ha összenyomjátok!
Nem tudom, hogyan csinálja, de az alapozás természetesebb, de a fedésből nem vesz vissza, nem is szív be annyi alapozót, a korrektorozást és a púderezést is szépen meg lehet vele csinálni, illetve aki szereti a krémállagú pirosítókat, kontúrokat, azt is nyugodtan el lehet vele dolgozni.

2. Szempilla göndörítő
Igen, ezt én tényleg idetettem, mert ezt sem lehet elégszer kihangsúlyozni. Helyesen használva és karbantartva 100%, hogy nem fogja letörni a pillákat, és a szemedet se nyesed ki vele, nincs mitől félni. A szempillákat szépen meghajlítja, ezáltal is a tekinteted frissebb lesz, a szempilláid pedig optikailag is nagyobbak.

3. Műszempilla
Igen megosztó eszköz. Közönséges, ribancos, túl mű, kényelmetlen, procedúra. Hát nem. A legelső törvénye a dolognak, hogy messziről kell kerülni a műszálas, fekete gerincű, merev szempillákat. Azok nem lesznek természetesek, ha akármi van se. Helyette inkább áttetsző gerincű, igazi szőrből (vagy arra hajazó szintetikusból) készült darabot kell választani, aminek inkább kócosabb hatása van, ezzel is egy szebb, füstösebb, csábítóbb végeredményt lehet elérni. Nem kell rögtön sok pénzt kiadni értük, már az ebay is tele van szebbnél szebb pillákkal.
Nem árt mellé kikísérletezni, hogy mekkorára kell vágni a gerincet, hogy ne szúrja a szemed, illetve milyen formák állnak jól. Ez a legjobb eszköz, amit az alkalmi sminkednél bevethetsz, hiszen egy erősebb sminkhez ugyanúgy jók, mint egy visszafogottabb, elegánsabb vonalhoz. Ne feledjétek, áttetsző gerinc!

4. Satírozó ecset
A szemfestékek satírozása a legnagyobb mumus, ami létezik, ráadásul ha te a valóságban azt látod, hogy a sminked milyen jól el van satírozva, akkor a fotón biztos, hogy randa lesz. Tapasztalat. :D Így nem maradhat ki egy jó minőségű satírozó ecset, meg sok gyakorlás, és máris jól állsz. Ez egy tipikusan olyan sminkeszköz, amire érdemes akár többet is szánni.

5. Szempillanövesztő szérum
Úgy néz ki, hogy ezt a posztot a szempillák uralják, ami nem is baj, hiszen ha szempillád van, akkor mindened van. Én sem hittem benne, de bizony érdemes beépíteni a mindennapi arcápolási rutinunkba, és bizony örökkön örökké használni, akárcsak egy arckrémet, hiszen ahogy abbahagytad, rögtön visszaesik minden a régi kerékvágásba. Konkrét példa legyen, én most ezt az Alverde darabot használom, immáron a másodikat, mivel nagyon szép dúsak lettek a pilláim, amióta használom, de hosszabbak nem. Nagyon olcsó, az én igényeimet kielégíti. Nem éri meg mondjuk a Realash, azzal a céggel a rövid kis együttműködésünk alatt a termékkel kapcsolatban nulla tapasztalatom van, de a cég teljesen megbízhatatlan, akárhogy próbáltam őket elérni egyszerűen nem lehet, a terméket sem küldték el, pedig kb. két hónapja ígérték. Úgy gondolom, hogy egy ekkora nevű cég, akik elkérnek egy szérumért 15.000 forintot, ezt nem engedheti meg magának, felesleges foglalkozni velük.
Na de elmentünk egy kis hiszti irányába, de ja, érdemes kipróbálni ezt a szérumot, szintén Alverde-nél van egy kefés változat is, azt még nem próbáltam, de ez az ecsetelős nagyon szépen rendbe tette a szempilláimat. :)


Kibővítenétek a listát?

6 megjegyzés:

  1. Én nagyon nem vagyok 'szempillás'...vagyis van egy göndörítőm, ami egyébként teljesen jól használható...de teljesen feleslegesnek érzem...vagyis nem is szoktam érte nyúlni, mert igen, jól gondorit, nem tör, meg tényleg szép az eredmény, de elvagyol nélküle is...Ugyanez a műszempillával...fogom én használni? Lesz időm/türelmem/kedvem dolgozni vele? NEM...Áh akkor inkább hagyjuk - vicces módon az egyetlen, amit el tudnék képzelni magamom a nagyon mű, feltűnő verzió, mert ha csinálok valamit szeretem, ha látszik, extrémebb sminkkel meg jól mutatna...És ugyanez a szempillaszérummal, nem erzem szükségesnek.

    A satírozó ecset viszont egy csoda...bár szeretem a cut crease technikát is, de azokat a színeket is egybe kell satírozni azért...
    Mondjuk nálam a jó púder ecset sokkal fontosabb, mindig használok púdert, imádom a pudereket, és egy rossz ecset a legjobb púdert is elrontja...legalábbis az összhatást. :/
    Sminktojással én meg csak a korrektor miatt szemezek, mert a legtöbb szivacs alkalmatlan formájú a szem alatti részekhez, de amíg nem használom el mind, nem veszek újat, mert szivacsok ezek is és szivacs az is, és egy kis vágással jó a forma is...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát erre csak azt tudom mondani, hogy jó neked! :D Én sajnos nem tudom ezeket mellőzni, különben a pilláim nagy nullák.
      Púderecsetet nem használok amióta a blendereket felfedeztem... próbáld ki, hidd el, ez nem átlagos szivacs, ez egy csoda. :D

      Törlés
  2. Szerencsére hosszú szempilláim vannak, ezért nem érzem szükségesnek a szempilla göndörítő használatát (a kefés ferde szempillaspirál jól bevált). A sminkszivacs szuper találmány, én imádom a Real Techniques Miracle Complexion Sponge szivacskáját.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt néztem múltkor a DM-ben, kicsit drágállottam, most megvettem az Aura sminkszivacsát, nagyon durva, egész nap képes lenék azzal nyomkodni az arcom. :)

      Törlés
  3. Az összeset imádom. :D
    Az a szempillanövesztő nagyon jó, anyukám rendszeresen használja, és tényleg nőnek a pillái.
    Hétköznapokon ebayes pillát használok, méretre vágom és felcsapom, meglepően kényelmes. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az Ebay-esek nem működnek, szörnyen szúrják a szemem... viszont amit legutóbb vettem annyira gyönyörű, hogy csak azért is elhasználom, majd félbevagdosom őket végpilláknak, hátha akkor nem olyan vészes. :)

      Törlés