2016. november 13., vasárnap

Videó | Smink | Fémforgács


A mai sminkem témája kicsit különleges, és furcsa is egyben. Olyan gondolatom támadt egy gyártást figyelve, hogy mennyire gyönyörűek a különböző fémforgácsok. Az anyag fajtájától és keménységétől függően lehet kék, lila, lilás kék, szürke, fekete, és minden esetben csillog. A sok-sok kis forgács mindig ott csillog, és bizony ha nem tudnám, hogy micsoda sebeket tudnak okozni ezek a kis szépségek, úgy belemarkolnék... :D Szerintem én vagyok az egyetlen olyan dilis ebben a fémes szakmában, aki kedvenc forgácsot választott magának. Ebből jött a gondolat, hogyha a szakmám nő lenne, akkor hogyan sminkelne?







A karakterem imád mindent ami csillog, ami túlzás és giccses. Imádja a kemény acél forgácsolását nézni. Kissé mániákus. Kedves, de mégis van egy erős tartása, amiből nőként a férfiak világában nem engedhet...
...és talán egy kicsit gonosz is.









A te szakmád hogyan sminkelne, ha nő lenne?

2 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik ez a smink, imádom a fémes színeket :) Talán a belső szemzugodnál visszafogottabban lehetett volna bánni a szürkével, mert picit erőteljes lett, de összességében nagyon ötletes és szép smink lett :)
    Hát, hogy ha az én szakmám sminkelné magát valószínűleg valami natúr cuccot dobna csak fel magára, gyerekek mellett nincs sok értelme puccosabbat csinálni :P Hétköznapokra amúgy pont ilyesmit szoktam feltenni, van egy hétköznapi sminkrutinom, ami a natúrabb vonalat képviseli, többre nincs időm reggel és sajna szeretek aludni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, az durva így utólag, de akkor nekem az úgy tűnt kerek egésznek. :D

      Gyakorlatban az enyém sem sminkelne, mert ehhez négykor kellene kelnie, hogy beérjen dolgozni... :D

      Törlés