2016. november 27., vasárnap

VIDEÓ | Elfogytak #2


A mai videóban az utóbbi idők elfogyott termékeit láthatjátok. Igyekeztem minél előbb elkészíteni ezt a videót, hiszen az a tapasztalat, hogy a 30 perces videók nem épp praktikusak, de mivel mindenképp szerettem volna a részletes véleményemet elmondani mindenről, így maradtam a kevés termékes videónál. Remélem így egy picit emészthetőbb lesz. Lesz itt jópár smink, főleg rúzs abból három teljesen elhasznált, bezony! Meg persze jó sok testápolás, hisz ezeket mindig könnyebb elfogyasztani.

3 megjegyzés:

  1. Szép kupac lett...én sose tudok gyűjtögetni, véletlenül mindig kidobok egy rakás dolgot...de decemberben újra kezdem, mert nagyon szeretem az ilyen bejegyzéseket/videókat. Aztán majd kiderul, hogy sikerült-e...:D

    Amúgy az essence mellett szól az is, hogy állatkísérletmentes...ha a minőség egyezik az áron kívül ez is pozitív dolog lehet - mondjuk monitoron keresztül nekem még a csomagolásuk is egyformának tűnt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá, szívesen olvasnám. :)

      Mert egyforma, csak más keresztmetszet. :D Nekem az állatkísérlet mentesség nem akkora szempont, de már sokat gondolkodtam a témán, hogy át kellene állni, de ez nem is olyan egyszerű döntés.

      Törlés
    2. Tudom, hogy 'nehéz'...én már elkészítettem egy vázlatot egy ilyesmi posztról - ha minden igaz december elején befejezem...nagyon erősen gondolkodom rajta, nagyon régóta, deee hatalmas kupacnyi sminkem van és nem tudnám kidobni őket...vagyis...már megvettem, már támogattam a céget, innentől le tudok beszélni másokat a támogatásról, de időben visszamenni nem tudok...plusz sok terméket nagyon szeretek, szóval nálam egy több éves folyamat lesz, első fok felismerés, a többi meg vagy jön, vagy itt megáll az egész, majd kiderul.
      Addig meg a tájékoztató szerepben leszek bármi kísérletmentes vagy vegán, ha tudok róla, kiemelem...

      Törlés