2016. november 29., kedd

Sleek i-Divine | Ultra Mattes V2 Darks


Már rég óta akartam a Sleek Storm palettám mellé egy hasonlóan sok oldalú, de matt tesót, és sosem volt kérdés, hogy az Ultra Matte V2 Darks lesz az igazi, viszont már egy jó egy éve halogattam a megvásárlását. Nem is tudom mi tartott idáig, azt hiszem jó ötlet volt az őszi-téli időszakra megvenni, hiszen ezek a színek annyira ide valóak, egy nyári napon kész ünneprontás lenne elővenni. Ezeket a sorokat abszolút elégedetten fogom írni.






Ez már a megújult papír dobozban érkezik. Hát ez bűn ronda. Sokkal jobban bejöttek a régi, össze zúzott szemfesték mintás dobozok, nem is értem, hogy lehettem ilyen kegyetlen, hogy kidobtam őket... Most okosabb leszek és meg fogom tartani, hiszen immáron öt Sleek palettám van, innentől már nehéz elsőre a kiválasztottat megemelni. Legyetek okosak, tartsátok meg a dobozokat!


Annyira szép látvány kinyitva ez a termék, talán kicsit extrém is, ezek a színek sehol sem elbújósak, még a nude árnyalatok is bizony küzdenek a figyelemért.



  • Orbit - zöldeskék
  • Ink - tinta kék, határozottan illik hozzá a neve
  • Highness - hideg lila (a húzott minta az élethű!)
  • Noir - tipikus Sleek matt fekete, ami a legtöbb palettájukban megtalálható
  • Dune - nude
  • Pillow Talk - fehér, egész jól pigmentált, szemzugba és szemöldökcsontra kiváló
  • Thunder - közepes szürke, határozottan ritka szín mattban
  • Maple - téglavörös
  • Flesh - intenzívebb, sárgásabb nude, pigmentáltságilag ő a leggyengébb
  • Paper bag - meleg világosbarna
  • Villain - bordó
  • Fern - sötétzöld



Vannak kissé keményebb színek, főleg a világosak, de cseppet sem krétásak, a sötétebb és élénkebb árnyalatok finom puhák. A pigmentáltság hihetetlen. Ez a paletta az ékes bizonyíték arra, hogy márpedig a matt árnyalatokat is meg lehet csinálni normálisra!
Szépen lehet őket satírozni, egyáltalán nem kemények felvitelnél sem, nekem nem is porolnak, ez nyilván ecset és technika függő is, de én mindig leütögetem az ecsetet, így tuti nem rontom el, nektek is tudom ajánlani.

A semleges árnyalatokkal nagyon szép natúr sminket lehet elkészíteni, de az élénkebbek is tök jók, pl. csak simán az alsó pillasorba felül erős tusvonallal, vagy felső pillasorban egymagában.

Abszolút kihasználható paletta, aki jó matt színekre, illetve egy kis kísérletezésre vágyik, annak mindenképp tudom ajánlani. :)

8 megjegyzés:

  1. Nem is gondoltam, hogy ilyen jó ez a paletta. Nekem 8 Sleek palettám van összesen (ez nincs köztük), nagyon kihasználhatóak és mindnek megvan a papírdoboza és a kis neves fóliája is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép gyűjtemény. :) Ha szereted az ilyen színeket ezt is érdemes melléjük tenni. ;)

      Törlés
  2. Nekem a kedvenceim a Fern, az Orbit,a Villan (amit szerintem elnyomtak,de nem tudom), a Maple es természetesen a Noir...a legkevésbé a két világos bezses arnyalat, a fehér illetve - sajnos - a lila váltak be...mármint pigmentaltsagot tekintve...ennek ellenére azt hiszem ez az egyik kedvenc Sleek palettám (imádom mind a hatot mondjuk, a kedvenc színkombinációm a Bad Girl és a Sunset - és ez)...vagyis arra alapozva, hogy inkább a matt szemsminkeket kedvelem, és ez az...de egyébként nagyon-nagyon hálás jószág,simán kijon a többivel is. Nem tehetek róla, rajongójuk vagyok...mondjuk nem csak a palettáiknak.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Bad Girl nekem le-fel mászkál a lelkemben, egyszer kívánságlistás, egyszer meg nem akarom megvenni. Azt hiszem annyi szemfestékem van, hogy egyenlőre nem kell erőltetni. :D

      Én nem is tudnék hirtelen kedvencet választani, mind tetszik. :)

      Törlés
  3. Én pont most döntöttem úgy, hogy megszabadulok tőle. Elővettem, használgattam, de valahogy sokkal jobbra emlékeztem. Nem tudom, hogy csak öreg vagy szimplán kinőttem...szinte minden szín megvan más palettákban, szóval azt hiszem nem lesz nagy veszteség, de azért szép emlékek fűznek hozzá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet hallod öregség... én még nem hallottam, de esküszöm nekem a Sleek paletták romlanak a leggyorsabban. Épp a napokban írtam fel, hogy majd egy alkalommal ne felejtsek el arról beszélni, hogy a Face Form kontúrja színt változtatott, nagyon narancsos lett. Még senkitől sem hallottam ilyet, meg még csak két éves. A Storm paletta is valahogy gyengébben muzsikál.

      Én most az OSS-től válok majd meg, majdnem elhasználtam, amit meg még nem, de kellhet, azt depot-olom.

      Én azért hiányolni fogom tőled, nem egy sminked erősített már meg, hogy nekem ez kell. :)

      Törlés
  4. Aztaaaa! Nagyon jók ezek a színek, főleg a zöldek tetszenek. Matt zöldem nincs is még. :D Egyszer úgy szeretnék egy Sleek palettát, kiváncsi vagyok, hogy az életben hogy működnek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát engem épp ma borítottak ki a Sleek cuccaim, ott tartok, hogy ezen meg a Storm-on kívül az összeset eladom. :D Viszont ezt tényleg meleg szívvel tudom ajánlani, bár a nude színek nem annyira erősek, szerintem a lényeg üt. :)

      Törlés