2016. november 11., péntek

Maybelline TheRock Nudes paletta


Ma egy elég nagy újdonsággal jövök, mégpedig a Maybelline TheRockNudes palettájával, ami valamikor október folyamán debütált Magyarországon. Biztosra veszem, hogy sokan nem merték megvenni az első hullámmal, még Glamour napok alkalmával sem, legalább is biztatom magam, hogy még nem írok túl későn róla. Főleg az volt a nagy késésnek az oka, hogy elég komplex paletta, a színek változóak, kicsit nehéz volt kiismerni, sokáig tartott, az pedig számomra nem teszt, hogy leírom, hogy milyen jók a színei, ott a használati utasítás a hátulján, és hogy mennyire nem merem használni semmire. Igen, dacos vagyok, de hát jó lenne, ha a bloggerek egy része túllendülne már néhány haszontalan "teszt motívumon", mert az utóbbi időkben nagyon sok teszttel találkoztam, amiből tényleg minden kiderült, csak az nem, hogy a termék mit tud. Ok, abbahagytam, jöhet a termék! :)





A paletta pici, igazán kézbe illő. A csomagolás alja fényes fekete, míg a tető matt, a felirat is picit más stílust kapott, mint az alap TheNudes paletta. Mivel azzal 100%-ig elégedett vagyok, így egy percig sem féltem kipróbálni, utána meg már gondolkodás nélkül tettem a kosaramba.

Azt azért kicsit sértésnek veszem, hogy két nő is állt a pultnál egyszerre (DM Srbija), mert ők ennyire nagyon ráérnek, és tök jót röhögtek azon, hogy mennyi itt a rocker szellem, hogy viszik az emberek a palettát, mint a cukrot. Nem öt giga csomag óvszert vásároltam péntek este mini szoknyában és elkenődött vörös rúzsban, de ha mégis gáznak tartják amit vásárolok, akkor legalább várták volna meg, míg kimegyek.



Vannak benne matt, fényes árnyalatok is, köztük világosak és sötétek is, így tényleg minden napszakaszban hasznát tudjuk venni - már aki ugye szeret sötétebben sminkelni este is, hiszen azért ez se mindenkire jellemző, de ebben az esetben ez nem az ő termékük. Ez tényleg inkább a rocker-metálos és hasonló ízlést követő hölgyek alap nude palettája lesz.

A színek minőségre nagyon eltérőek, a legtöbb elég kemény, krétás, ennek ellenére mind nagyon szépen pigmentált egy megfelelő alappal. Alap nélkül nulla, de szerintem logikus, hogy bár egy sima alapozót felken az ember a szemére sminkeléskor.
...és bizony vannak színek, hogy szinte lehetetlenség elsatírozni. Én ki is fogtam az egyik legmakacsabbat, erről egy instagram poszt is készült itt. Ebben a következőket használtam: felső sor 1, alsó sor 1,2,3,5.
Az ötös színt csak a kép után tettem fel, de igazából ő mentette meg a napot, mert a képen is látszik, hogy bizony a hármas szín a szemem külső felében még véletlenül sem akarta megadni magát a satírozó ecsetnek. Ok, hogy nem az erősségem, de azért ennyire béna sem vagyok! Még egy tisztes színátmenetet sem tudtam csinálni, itt jött képbe az ötödik szín a szemem közepére, mert mégiscsak ki kellett mennem így az utcára, akkor már félig legyen jó.


Ez minden sötét matt színnél elő jön, a fényeseket könnyebb már satírozni. Viszont érdekes, ahogy idehaza magamnak játszogattam vele, már teljesen máshogy működtek. Az alsó sor harmadik színnel még mindig alig bírok el, de a többi már viselkedik rendesen. Keményebb lapos ecsettel kell óvatosan felépíteni az egész sminket, és fokozatosan satírozni. Emiatt kicsit időigényesebb az egész.
Applikátorral pedig véletlenül sem szabad használni! Nagyon foltos lesz vele a végeredmény, így aki szereti az alapszínt azzal felvinni, az mégis képtelen lesz egy ecsetet keresni.

Az egészből a kedvenceim egyértelműen a csillámos árnyalatok. A csillámok nem csak a tartóban vannak jelen, hanem felvitel után is a szemen, ráadásul száraz ecsettel, ami ritka. A kék nem is kérdés, hogy azonnal a szívembe zárta magát, a feketék is szuperek, a sima TheNudes feketéje után nagyon meglepő volt az intenzitásuk.
Amin nagyon meglepődtem, hogy hogy rajongok érte, az az alsó sor negyedik, arany csillámos olívája. Mesés zöld és zöldes-mogyoró szemekhez! Önmagában is tök jó a mozgó szemhéjra, könnyű elsatírozni, nagyon jó erre az őszi időszakra. A kritikus hármas színnel kombinálva pedig... már bocs, de beszarsz, olyan a végeredmény. Tipikusan az a szín, amihez soha hozzá nem nyúlok, nagyon örülök, hogy végül játékból kipróbáltam. Tényleg nem bizalom gerjesztő, de érdemes neki esélyt adni.


Alapnak már fogalmam sincs mit használtam, azt hiszem a Catrice Allround Contouring palettájának legvilágosabb kiemelő színét. A világosabb árnyalatoknál bizony többször is át kellett menni, pl az alsó sor 1, 2 gyengécskék, de végül is eredetileg satírozó színek, így a tökéletes színátmeneten kívül nekik nem kell csinálni semmi mást. A többi... hibátlan!

Az eredeti árát nem éri meg, hiszen cseppet sem egy gyakorló paletta, még a tapasztalt kéznek is macerás. Megér egy próbát, de én inkább valami jó akcióval tudom nektek ajánlani. Azt hiszem az ilyen kuponos heteken szokott Maybelline termékre lenni 20% vagy 50%, ebben nem vagyok otthon, de ha tetszik nektek, ezeket érdemes kihasználni.

7 megjegyzés:

  1. azoktól a tesztektől én is frászt kapok, amikben letudják az egészet 4-5 mondatban, és annyit írnak le róla, amennyit én is tudok úgy, hogy még sosem fogtam a kezemben a terméket.. na ez a teszt nem olyan! :) sajnos nálam ez a "szép, de nem használnám ki" kategória. én a blushed nudes-ra neveztem be a mostani Glamour napokon féláron, azt imádom, ezeknek a palettáknak elég jó a minősége, ahogy észreveszem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a pozitív visszajelzést, örülök, hogy nem csak prédikálok itt, aztán én sem adok át hasznos infót. :D
      Én pont a Blushed Nudes-al vagyok így, de egyszer lehet szánok rá az alsó sor miatt, mert azt viszont kitudnám használni. Nekem a rózsaszínek úgy nem mennek a stílusomhoz. :)

      Törlés
  2. Amúgy...ha 100 kiló óvszert vennél is, mi közük lenne hozzá? Felvásárolhatnád az egész állományt, és???...Amúgy meg...ez nem "rocker" paletta...nem, nem vagyok rocker, viszont a társadalmi rocker meghatározás alapján igen (rocker mindenki, aki alternatívabb stílust képvisel, rendben, elfogadom xD), viszont ez a paletta számomra a visszafogott kategória...

    Mondjuk csorog rá a nyálam, mert olyan szépek a színek, és nagyon hasznos, átfogó teszt lett, de úgy túl van árazva nálunk, hogy ennyiért nem kell (illetve, ha kéne sincs sehol a városunkban, de le tudnám hozatni rokonokkal Pestről xD)...Szóval, még mindig csak ennyiben kételkedek, az építgetés meg satírozás...annyi baj legyen, a minden napokban semmi időm sminkelni, amikor meg olyan program van, hogy van lehetőségem, akkor meg bármennyi időt rászánnék - mert nagyon hiányzik a hétköznapokból, de hát a fontossági sorrend a sminket löki ki (elég húzós évet vállaltam egyetemre, négy-öt órákat alszok legjobb esetben, és ami időm reggel van "pluszban", azt mindig Kisszaros kapja meg, mert szegényt gyakran naponta egyszer látom csak :(). Mondjuk engem gimnáziumi bálra emlékeztet az összhatás, nem "rockra"...de lehet azért van, mert eleve alternatívabb stílust "képviselek" (mondjuk tök mindegy, mindenki rocker nem tesznek különbséget köztünk xD). :D

    (Amúgy rajtam a Sleek színek meg a Stargazer is nagyon pigmentált alap nélkül is, csak félig rejtett, zsírosodásra hajlamos szemhéjjal és idő előtti apró ráncocskákkal az ember nem fest szemet szemhéjalap nélkül. xD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ezt jól megaszontam...Bocsi telefonról írtam, és nem tudtam normálisan visszaolvasni, ezért az ismétlések. ><

      Törlés
    2. Rockereknek is kell mindennapi paletta "nomakeup" sminkekhez. :D Nekem ez abszolút bulis paletta, tényleg annyit kell vele szórakozni, hogy ha 15, jobb esetben 30 percem van egy reggel, akkor tuti elő nem veszem, max a sötétbarnáé a pillatőbe.

      Törlés
  3. Hű, micsoda pigmentáltság a sötét színeknél! O.O Nagyon bejövős, de sajna már nem fér bele az életembe a sokadik csodás paletta :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Példás gondolat, nekem is illene most már visszavonulni. :D

      Törlés