2016. november 22., kedd

Maybelline Creamy Mattes ajakrúzsok | 970 Daring Ruby, 965 Siren in Scarlet


Az a helyzet, hogy nem rajongok a Maybelline rúzsaiért. Túlárazottak a gyenge minőségük mellé, viszont ez a krémes matt vonal már a kezdetektől nem hagy nyugodni, csak azt sajnáltam, hogy annyira neonosak, élénkek... Hát ki érti, hogy mi ugrott a fejembe, eldöntöttem, hogy nekem kell 1-2 élénkebb piros is a sok húsos, tompa vörös mellé. Hát ez lett belőle. Igazából csak egy árnyalatot akartam, de megfelelő teszter nélkül képtelen voltam az állagot egy otromba pinkkel megnézni, a többit pedig kiguglizni. Hát nem tudtam választani. Talán a Siren In Scarlet jobban vonzott, de a Daring Ruby meg az álom Mac Russian red tökéletes dupe-ja, és hát mivel a szín a lényeg, és nem a márka, így gondolom tök mindegy. Így indult hát a mi kis kalandunk.






Személy szerint minden színt imádok, aminek van egy szürkés, piszkos tónusa, hát ha ez még acélkékben nyilvánul meg... Úgyhogy nem tudok elmenni a csomagolás mellett, nagyon igényes, ráadásul ez is matt. Egyébként tipikus Maybelline csomagolás. Meglehetősen masszív, zárni is jól zár.


Otthon, a természetes fényben kicsit meglepődtem rajtuk, hogy igazából mennyire egyformák. Tényleg annyi a különbség, hogy míg a Daring Ruby egy tipikus mindenkihez passzoló vörös szín - se túl hideg, se túl meleg, se nem tűzoltó piros, de valahol mégis az -, míg a Siren In Scarlet egy hajszállal világosabb, és brutálisan neon, de nem narancsos véletlenül sem. Egy hideg piros neon szín. Wow! Egyébként olvastam valahol, hogy Mac Ruby Woo-ra hajaz, de nem teljesen.
Tényleg, annyira minimális a különbség, hogy a fotók válogatásánál el kellett gondolkodnom, hogy most melyik-melyik? Most ez az amire gondolok, vagy csak több fény jutott az objektívbe, és azért ilyen, vaaagy...?



Az a durva, hogy még életemben nem filozofáltam ennyit két rúzson, mint ezeket. Akárhogy nézem a képeket, a színek élethűek, mégis teljesen más benyomást keltenek, mint amikor élőben látom a dolgot a tükörben.
Míg élőben úgy gondolom, hogy a Daring Ruby áll jobban, és a másikat nem kellene jövő nyárig erőltetni a hófehér bőrömön, addig a képeket nézegetve pont fordítva gondolom. Kissé elvetemült vagyok, mert öt perc múlva már egyiket sem viselném szívesen a következő barnulásig. Majd megint inkább a Daring Ruby, majd a Siren In Scarlet... Uff!



Annyit rágódtam ezeken a rúzsokon, mint magyartanár a vers értelmén. A rúzsok maguk nem túl tartósak, hiszen mégiscsak egy krémes formula, az ütős színek miatt meg még odafigyelést is igényelnek. Eredeti áron szerintem nem érik meg, de mivel akciósak voltak, így annyira nem bánom, hogy őket választottam tűzoltó piros rúzsnak.

Nektek van ilyen rúzsotok? Mi a véleményetek róla?

2 megjegyzés:

  1. Nekem a Ruby Woo jutott eszembe a világosabbról, igaz ez egy picit rózsaszínesebb. Mindkettő olyan szép, sőt a csomagolásuk is tetszik. A Daring Ruby pedig különösen jól áll neked.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az tetszik jobban magamon, bár kicsit sárgítja a fogaim. :)

      Törlés