2016. november 4., péntek

L'Oreal Color Riche La Palette Lips | Nude


Már régóta szerettem volna magamnak egy mini rúzspalettát, amit sokkal kényelmesebben tudok hurcolászni magammal amikor utazok, és jól kitudok használni. Nagyon örültem, amikor megláttam, hogy elérhető lesz a L'Oreal rúzspalettája Szerbiában is, ráadásul még a Nude is (ha jól tudom Magyarországon csak a piros összeállítás elérhető). Kb. azonnal kívánságlistás lett, és elég gyorsan ki is pipáltam szégyen szemre. Na de milyen is ez a paletta?






A paletta alja fekete, fel vannak rajta tüntetve a színek, a felső tető pedig arany, és az egész nagyon durván tükröződik. Egy kis matricával van feltüntetve, hogy melyik kombó lapul a palettában, és ez a matrica amolyan kis zárként is funkcionál, könnyű eltépni, így ha szeretnénk, hogy rajta maradjon, akkor nem fog lejönni az egész a bontogatásnál. Na meg látjuk a boltban azonnal, ha valaki már bele szemtelenkedett.
Ráadásul ahol én vettem még teljesen kreatívan körbecelluxozták, és telenyomták jelző mágnessel. Volt mit leszedni róla. :D



Belül egy faltól falig tükör fogad minket, ami pont jó méretben is mutat mindent, ugyanis az egész arcod láthatod benne. Egy kis rúzsecsetet is adtak mellé, ami tök jó minőségű. Lehet nem egy luxus dolog, de arra jó, hogy ne kellejen magaddal még ecsetet is vinned.



Több féle nude is van benne. A legvilágosabb korrektorostól, a barackoson és pinkesen át a legsötétebb barnáig. A legvilágosabb illetve legsötétebb színnel egyszerűen nem tudok mit kezdeni, nekem nem állnak jól, de valakinek beválhatnak.

A fedésük nem az igazi, kb. kétszeri húzással készültek a minták, illetve ajkakon is a legjobb őket két rétegben használni. Ajkas képeket most nem is készítettem, mert tényleg annyira kis gyengén pigmentáltak, hogy valószínűleg sokat módosítana rajtuk a szám alapszíne.

Tartósságra se valami, kb. fél-egy óra elteltével sehol sámli. Kopni szerencsére nem kopnak olyan durván. A száraz részeket viszont durván kiemelik, és amúgy nem is hidratálnak nagyon.


Nem a legjobb paletta, mégsem vagyok csalódott. Arra vettem, hogy amikor a szülőfaluban veretek, akkor legyen valami feldobósom, kompakt legyen, ne kelljen sok másik rúzst is utaztatnom haza.
Ilyenkor nincs szükségem órákon át tartó tökéletességre, mert max kóbászolni anyával, vagy kenyérért megyek el otthonról.

Szóval amire szántam jó, viszont kb. semmi másra. Nálunk eredeti áron is fele annyiba kerül, mint Magyarországon, szóval igazából én nem tudom ajánlani, hogy megvegyétek. A márkát és a csomagolást fizetitek, és ha komolyabb szándékaitok vannak vele, akkor tutira nem fogjátok szeretni.
Ha mindenképp megakarjátok venni, akkor ezt valamilyen kuponos héten tegyétek!
Nem akarok hazudni, de azt hiszem kb. 5000ft.

Ti próbáltátok már?

2 megjegyzés:

  1. Nálunk ez is természetesen nagyon túl van arazva, így ez a minőség nem igazán éri meg annyiért...főleg, hogy én is csak a piros verziót láttam, és azért egy erőteljes színnél nagyon nem mindegy a kopás...
    Egyébként a karodon jól néznek ki, balról a negyedik tetszik a legjobban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt a színt szeretem én is legjobban. :)

      Törlés