2016. november 15., kedd

Életképek #1


Ma egy mondhatni új sorozattal szeretném bővíteni a blogot, ez pedig az életképek. Anno volt egy kimondottan fotós személyes blogom, akkor nagy divat volt ilyeneket vezetni, de már egyre kevesebbel találkozok ilyenekkel magyar viszonylatban. Kicsit hiányzott, gondoltam néhány havonta senki sem kövez meg, ha csinálok egy ilyet. Semmiképp sem szeretnék instagram összefoglalót, mivel semmi értelmét nem látom, másnál se szeretem. Ha annyira érdekelne a dolog, akkor már rég láttam volna a fotót. Valahogy a sima személyes, fotós posztok mégis mások, mégsem zavarnak, imádom őket másnál is. Remélem ti is szeretni fogjátok!




"Meglepő" módon rengeteg időt töltök a sminkcuccaimmal, meg is lepődtem a képek válogatásakor. Vitathatatlan, hogy ez az elsődleges érdeklődési köröm. Általában a napomnak két fénypontja van. A legjobb természetesen, amikor az uramat láthatom, őt viszont ebből a buliból kihagyjuk. A másik pedig az, amikor reggel csinálok egy sminket. Legyen az egy sima szempillaspirál egy kis alapozóval, vagy egy fullos dolog. Ennél a kettőnél jobb dolog ritkán történik velem egy nap.

Augusztus vége, szeptember, és utólag még október első hete is vizsgákkal telt. Persze nem vittem túlzásba a tanulást, valahogy semmi inspirációm sem kedvem nem volt az egészhez, persze így is letettem azokat amiket terveztem, úgyhogy ügyes vagyok. :)

Egész nyáron nem vásároltam szinte semmi sminket, hogy aztán most ősszel, a sok újdonságot, amit kinéztem, jól megvehessem, és imádhassam.











6 megjegyzés:

  1. Azért gratulálok a letett vizsgáidhoz. :)
    Az utolsó kép különösen kedvenc lett. Szeretem, amikor valaki el tud kapni egy pillanatot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Örülök, hogy tetszik, igazából nekem is az a kedvencem, meg úgy az egész sorozat, amit aznap készítettem, imádok eső után fotózni, máskor nem is szoktam szinte. :)

      Törlés
  2. Jó lesz az új rovat, én szeretni fogom! :) Amúgy a katicabogaras kép a kedvencem a maiak közül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ennek nagyon örülök! :)
      Na igen, a kis huncut majdnem meglépett előlem, szerencse, hogy nálam volt a telefonom. :)

      Törlés
  3. Imádom az ilyen bejegyzéseket, úgyhogy nagyon örülök, hogy te elindítottad ezt :) Az utolsó fotó meg a sivatagi homokra hajazó púderes a kedvencem ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a bronzosító egy csoda arcon is. *-*

      Törlés