2016. november 8., kedd

Bevásárló lista


Összegyűjtöttem az elmúlt hetekben pár dolgot, amit mindenképp meg akarok majd venni az elkövetkező időszakban, gondoltam veletek is megosztom a listát. Lehet, hogy mire ez a poszt kikerül már meg is vettem ezt-azt, ezt majd jelezni fogom. Elég jól kicserélődött a sminkkollekcióm ahhoz képest, hogy régen milyen volt. Rengeteg lett a közép árkategóriás termék, szinte hihetetlen, hogy néhány éve még csak az ajándékboltból vásároltam, ott is mindig a legolcsóbbat kerestem. Kicsit anyagiasan fog hangzani, de örülök, hogy van egy kis saját pénzem, és kinyílt előttem a világ, ma már több mindent engedhetek meg magamnak.




1. Aura Shine Killer fixáló púder (már megvéve)
Már egy ideje gondolkodom a baking-elés mesterségén. Sajnos nem alkalmas rá minden ilyen porpúder, plusz valakinek beválik rá, valakinek nem. Próbáltam utána nézni pár könnyen beszerezhető, és elfogadható árú terméknek, de nagyon nehéz. Hát én most ezt találtam, de ez egy régebbi termék, az első tesztek, amiket találtam róla azok 20013-2014-ben íródtak, amikor még nem volt túl nagy divatja, hogy az átlag ember is használja a technikát, így bár mindenhol dicsérték, sehol sem írták, hogy mi történik, ha baking-elésre használjuk. Minden esetre be fogok vele próbálkozni. Ha mást nem, legalább tényleg lesz egy jó mattosító púderem. Gáz, de azt sem tudom, hogy forgalomba van-e még. Pár hónapja még lehetett kapni, remélem most is.

2. Miss Sporty Studio Lash 3D volumythic szempillaspirál (már megvéve)
Mindig is a Maybelline spirálok híve voltam, ám amikor a Lash Sensational-tól egy csapásra kihullott a pilláim 3/4-e, és láttam még néhány embert, aki ezt tapasztalta, nagyon messzire kerülöm a spiráljaikat. Egyszer pénz szűkében, ám szükségben vettem egy olcsóbb spirált. Ok, hogy gyorsabban kifogy, meg talán nem 12 órát bír ki pergés nélkül, hanem csak 7-8-at, de annyira bőven megfelel, hogy nem igaz. Azóta is szívesen nézelődök az olcsóbb kategóriában. Sokan dicsérik a Lovely ilyen spirálját. Az a márka nem elérhető nekem, de ez állítólag ugyan az, illetve szép pontszámmal bír Krémmánián is. Ő lesz a következő, amit ki fogok próbálni.

3. NYX jumbo Milk
Nem is tudom már melyik szemhéjpúderemtől paprikázódtam be, hogy miért nem akar fogni, akkor írtam fel, hogy ezt most már hosszas gondolkodás után tényleg megveszem. Jó alapnak, főleg élénk szemfestékekhez, illetve kiemelő színnek is. Igen sokoldalú, ráadásul olcsóbb, mint egy Maybelline CT.

4. NYX Ultimate Brigths paletta
Ezek az Ultimate paletták igen szép színösszeállításban kaphatóak, de nekem most csak ez hiánypótló. Gondoltam, hogy a Sleek valamelyik élénk palettáját veszem meg, de elég megosztóak róluk a vélemények, erről viszont mindenki ódákat zeng. Igaz, hogy anyagilag sem jön ki annyira jól, de legalább nincsen benne random fehér, meg szürke, hanem tényleg élettel teli, egytől egyig jó színek. Szóval valószínűleg nála maradok. Nem túl kihasználható, igazából néhány inkább blogra való sminkötlet van a fejemben. Hétköznapokra inkább csak a pillatőbe egy kicsi szín, és kész. Mivel nem a legkihasználhatóbb, ezért majd jól megvárom, míg tényleg nem lesz más a láthatáron, amit pótolni kellene, és tudok rá szánni.

5. NYX szemöldök pomádé
Imádom a tubusos zseléjüket. Anno azért választottam azt, mivel abban nem oxidálódik a termék, tehát nem is romlik vagy szárad be hamar. Meg jó döntés is volt igazából, de ha nincs sok időm, akkor nem merem elővenni, mert nem lehet javítani, ha valamit elrontok. Szóval gondoltam idővel szeretném kipróbálni az új, pomádé verzióját, hátha az nem igényel annyira stabil kezet, és hasonlóan jó minőségű.

6-7. Ebay ecsetek (már megvéve)
Itt az ideje néhány új ecset vásárlásának, de mivel ebbe a kis hobbimba a szüleim nem igazán fektetnek be (és még véletlenül se akarom, hogy ők vegyenek meg bármit), ezért ezt a dolgot nagyon végig kell gondolnom, hiszen annyi minden van, amit szeretnék, és hát az ecsetek mondjuk pont nem hoznak lázba, hogy a semmiből kiadjak rájuk nagy pénzeket. Eddig is elégedett voltam a kínai utánzatokkal, szerintem kibírom, ha még néhány évig ilyenekkel sminkelek. Egy ilyen szett annyiba kerül, mint DM-ben egy!!! Real Techniques.


8. NYX Lingerie rúzsok, Push Up és Exotic (már megvéve)
A NYX nude folyékony rúzs vonala nagyon kis ígéretes, de elég hasonlóak az árnyalatok, így csak hosszas keresgélés után találtam magamnak ezt a két színt. Világosabb nude árnyalatom nincs, ami nem korrektoros, hanem illik a bőrömhöz, talán a Push Up lesz a befutó. Ha meg a boltban sem találom a helyem, majd segítséget kérek az eladónőtől. Imádom, hogy a NYX-et forgalmazó kozmetika képzett sminkeseket alkalmaz, nem is a legolcsóbbakat, így bátran merek hozzájuk fordulni, rossz tippet még sosem adtak. Az Exotic már a sötétebb árnyalatok egyike, egy vöröses szín. Jön és kész.

9. Revlon alapozó kombinált bőrre (már megvéve)
Láttam pár videót róla, így ha elfogy a jelenlegi, akkor befektetek. Bizony, nem beruházok, hanem befektetek. Láttátok már ennek az árát??? Ha beválik, akkor nyerek vele, ha nem, akkor bukom az egész üzletet. Viszont a megfelelő alapozó kiválasztása fontos, így erre hajlandó vagyok többet szánni.

10. PlayBoy Play it Sexy
Imádtam a testpermet verziót, szeretném most a parfümöt kipróbálni, hogy megéri-e. Apránként fogyogatnak a meglévő parfümök, de remélem azért egy tavaszig eltolhatom a parfümvásárlást, mert már így is három ösztöndíj-ba kerülő mennyiséget felsoroltam. Viszont ez kell. Amióta nincs meg a testpermet tesója, hajlamos vagyok elfelejteni a parfümözést, annyira hiányzik.
Amikor azt mondták, hogy találd meg 30 előtt A parfümöt, akkor lehet nem egy olcsó-tini-fiatal felnőtt illatra gondoltak, de hát ez ilyen.

11. Aura műszempillák, 01, 02, 04 (már megvéve)
Kifogyott az Aura szempilla készlet, már csak a szálas verzió maradt, úgyhogy itt az ideje venni. A legjobb műszempillák, egyszerűen nem tudok tőlük megválni. Természetes szőrből készültek, így természetes hatásuk van, nem szúrnak és észre se venni, hogy ott vannak. Megfelelő ápolás mellett pedig 2-3 alkalommal is lehet használni.

12. Aura áttetsző műszempilla ragasztó
Ez már a harmadik ilyenem lesz, egyszerűen tökéletes. Anno volt egy fekete DUO-m, amikor először akartam kipróbálni műszempillát, és egy rémálom volt, így évekig nem próbálkoztam. Szóval azt hiszem ennél maradok. Az ára is jó, én kb. 50 másodpercet várok a száradásra, és akkor tökéletes. Ahova teszem ott marad azonnal, de még van egy kis időm arrébb rakni, ha esetleg mégsem jó. Az eső és a csillapíthatatlan bőgés próbát is kiállta, mégis könnyű leszedni. Imádás!

13. Ardell Natural Multipack, Demi Wispies
Még sosem próbáltam Ardell műszempillát. Amelyik tetszik az elég drága, ami nem tetszik azt meg nem veszem meg. Árban jobban megéri ezt a Demi-s változatot megvenni nagy csomagolásban. A különálló nem túl olcsó, a Multipack árán csak kettőt lehet venni.
Akárhogy nézem az internet világát, lehet ennél már alkottak különlegesebbet, de szebbet és kihasználhatóbbat soha.

Nektek van ilyen bevásárló listátok? Mi van rajta? :)

4 megjegyzés:

  1. Én is az Exotic -ot néztem ki a NYX Lingerie rúzsok közül. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben tán még szebb, mint a képeken, jó választás. :)

      Törlés
  2. Remélem a NYX milk neked jobban bejön, mint nekem! :D
    Az én szemem nem szereti a "jó" szemfestékeket - se a CT, se a NYX jumbok nem akarnak megmaradni rajtam...sőt, mindkettő "maga alá gyűri" a szemfestéket is, amit rákenek...Ettől függetlenül a NYX Rust árnyalatát lehet beszerzem (ha lehetőségem lesz rá), ugyanis nagyon szép, különleges burgundi színe van, semmilyen másik márkánál nem láttam ilyet - vagyis Maybelline adott ki hasonlót, de a ceruza az higiénikusabb és kényelmesebb megoldás, szóval inkább erre szavazok...illetve a Stargazertől van pirosam, de az élénk piros (mondjuk szeretem is, meglepően jó minőségű), a személyes kedvenceim a Rimmel jumboi - a Kate kivételével mind xD - de abból meg igazából csak az alap színek vannak...és pl szép zöldjük nekik sincs...Krémes festékeknél, meg a jó öreg régi essence, tökéletesen működött (350 forintért leárazva, a CT-k meg 2600...értem én, hogy a nevet kell megfizetni, de azért na...xD).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a Golden Rose jumbo-it szerettem régen, de amióta megújították őket nem is lehet kapni erre... :D

      Törlés