2016. november 25., péntek

5 kedvenc YouTube csatorna


Már pár kedvenc bloggert (meg becsúsztatva egy-két videóst is) mutattam nektek, és hihetetlenül imádjátok ezeket a bejegyzéseket. Mivel a YouTube a blogoknál most már sokkal népszerűbb, gondoltam nem hagyom ki a videós hölgyeket sem a buliból. Remélem ezt a posztot is hasonlóan fogjátok szeretni, mint a többit! :)


Most nem fogok 100.000+ feliratkozós csatornákat mutatni, mert azok elég reklámszagúak (tisztelet a kivételnek), a beszédükön és a viselkedésükön sincs semmi természetes. Persze követek ilyeneket is, de csak azért mert náluk hamarabb lehet infóhoz jutni, és jó tudni, hogy Magyarországon mikor hoznak ki vagy vonnak ki termékeket, elvégre ha magyarul írok, akkor ez fontos.

Jelenleg 54 csatornára vagyok feliratkozva, szóval nem volt könnyű csak ötöt kiválasztani. Na jó, de. :D Rögtön tudtam, kiket akarok elsőnek bemutatni. Viszont még mindig vannak azon a listán, úgyhogy valószínű, hogy idővel ők is sorra kerülnek.



Dana B
Danát még Krémmánián találtam, és sehol nem volt róla infó, de nagyon reméltem, hogy van valahol blogja/csatornája, mert nagyon tetszettek a sminkjei. Nem sokra rá ajánlotta is a YouTube, azonnal meg is néztem néhány videóját, és fel is iratkoztam.
Ő csak sminkekkel foglalkozik, de akad némi vlog is a csatornáján, amiket nem szoktam szeretni senkinél, de ő egy igazi egyéniség, szívesen nézek meg minden tartalmat tőle. Ráadásul mindig előjön valami klassz kis sminkkel. :)



My comfort zone for You
Ez a lány elég sok témát érint, szépségápolástól kezdve minden van nála, és érdekes, de nem épp a beauty téma a kedvencem tőle, hanem kb. minden más, de igazából tipikusan egy olyan videós, akitől mindent megnézek. Kicsit mintha egy kávézóban szolidan beszélgetnék egy barátnőmmel. Jó érzés. :)



Niki Lakó
Niki, ha ezt olvasod, akkor tudd, hogy szeretlek! :D Viccet félretéve, imádom őt. Ő is igazi egyéniség, abszolút nem reklámszagú amit csinál, nem egy tucat lány. Imádom, hogy nem hadar, hasznos információkat közöl, az egésznek van értelme, amit csinál. Annak ellenére, hogy nem pörög, még sosem untam videóját. Én még nem találom a stílusomat a videózásban, de ő egy nagyon jó példa előttem. Marshall kutyó horkolása pedig a legmegnyugtatóbb zenei aláfestés, ami létezik. :D



Thegreensophia
Ha már végképp ráuntunk az amerikai stílusú gurukra, akkor nála lelhetünk menedéket. Felnőtt, érett nő, nagyon szép választékos beszéddel, kellemes hangszínnel, és maximális hozzáértéssel, és mégsem szuperhős, hanem egy egyszerű nő. Irigylem a beszélőkéjét. Ő is nagyon jó példa előttem, és eddig tőle tanultam legtöbbet az arcápolásról.



The BlogGirls
Tina és Melissza is nagy hatással voltak rám, hiszen ők is szerbiai magyarok, így őket érzem magamhoz legközelebb. Úgyhogy máris vagyunk négyen Vajdaságból. Aki még innen blogol az visítson! Az egyik legszebb pont volt az utóbbi évek blogger létének, hogy Tina rám írt, így találtam meg őket. Tele vannak jópofa tag videókkal, de természetesen tele vannak csajos témákkal is. Jam, és a legjobb insta-barijaim.

Mint mondtam, lesz még ennek folytatása, remélem kíváncsiak lesztek! :)
Addig is írjatok ti is öt kedvencet!

6 megjegyzés:

  1. Lakó Niki, Thegreensophia, Kruchio Evi,Oh My Brush és Te!

    VálaszTörlés
  2. Oh, de jó ötleteket adtál! Egyik másik csajszit nem ismertem, de szimpatikus videókat gyártanak, bővítettem a feliratkozásaim számát :D

    VálaszTörlés