2016. október 2., vasárnap

VIDEÓ | Hétköznapi füstös smink


A mai smink egy amolyan készülődős videó, családi ebédre mentünk olyan helyre, ahol túlnyomó részt olyan rokonok voltak, akiket babakorom óta nem láttam, így érthetően kicsit rossz kedvem volt előtte, elvégre ki szereti, amikor idős rokonok hülyeségekkel zaklatják - mind tudjuk, milyen kellemetlen beszélgetésekre gondolok. Szerencsére ezt a részét relatív megúsztam, de azért nem bántam meg, hogy ilyen lelki serkentő, extrább sminket dobtam össze előtte.






Idő hiányában nem tudtam sminkelés közben beszélni, így utólag mondtam fel a szöveget a telefonomra, amire nagyon büszke vagyok. A minőség se lett rossz, meg egy szuszra sikerült, ami nem rossz, mert fogalmam sincs hogy kell megvágni a hangot a videó alatt, majd ha egyszer jó kedvem lesz kísérletezni fogok ezzel is.

Amúgy tökéletesen tisztába vagyok, hogy manapság nem nagyon van az embereknek igényük a sminkvideókra, sminkes posztokra meg még úgyse, remélem azért nem bánjátok, hogy néha-néha ilyesmi is van. :)






11 megjegyzés:

  1. Csodálatosan szép ez a szemsminked, olyan jól kiemeli a sötét íriszed ragyogását, nagyon tetszik! Ugyanakkor a szemöldököt picikét erősnek, éles vonalúnak látom, hangsúlyosabb, mint kellene szerintem. Persze az is igaz, hogy közeliek a fotók, és jobban látható minden apróság.
    Bízom benne, hogy nem bántottalak meg, nem túl régóta követlek, de szívből gratulálok, színvonalas, izgalmas blogod van, élvezet nálad nézelődni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, dehogy is bántottál meg, sőt köszönöm szépen a véleményed, és a kedves szavakat is! :)
      Tudom, hogy nem mindenki rajong ezért az erős insta-szemöldökdivatért, és valószínűleg nekik van igazuk, elvégre ez tényleg minden, csak nem természetes. Viszont én tökre rajongok érte, kicsit furcsa ízlésem van ezen a téren. :) Amúgy messziről tényleg nem annyira durva. Ez a NYX kence lehet, de mondjuk a porállagú termékeknél nincs ilyen gond, ott ha erősebben viszem fel is jól mutat, és hétköznapokon azt is használom gyakrabban. Még mindig valaki meglepődik, ha megdicséri a szemöldököm, én meg bevallom, hogy igazából festem. :)

      Törlés
  2. Szuper lett a smink, nagyon tetszik. :) Én kifejezetten szeretem a sminkes posztokat, nézegetni, olvasni is és készíteni is(bár mostanság folyamatosan van valami, ami miatt nem tudok sminkelni vagy fotózni :/)
    Mennyire vált be az Avon spirál? Mert még nem mertem megrendelni, de nagyon gondolkodom rajta.
    Jó lett a videó is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Most kicsit bele kellett gondolnom, hogy mire gondolhatsz. :D Az a spirál Ingrid Cosmetics-es. Nem igazán használok Avon termékeket, sminkeket meg abszolút. :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Ugyan, semmi baj! Megesik. :)

      Törlés
    4. Bocsii, benéztem :) Annyira hasonlít a tubus meg az írás, hogy akaratlanul is annak láttam :)

      Törlés
  3. Szép lett a sminked, főleg a szemhéjfestésed tetszik. Egyszerűen mesések azok a színek, és valóban jól mennek a szemszínedhez! Egy pici részlet nem tetszik, a celluxos cicás szemmel nem értek egyet. Régebben én is állandóan így sminkeltem, viszont mai szemmel már túl éles, durva a váltás a szemsmink és a bőr között. Egyszer a kedvemért kérlek csináld meg, hogy a végén, korrektorral alakítod a szemformát!
    Én személy szerint nagyon szeretem a sminkesvideókat, posztokat, úgyhogy remélem folytatod ezt a jó szokásodat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)

      A celluxot sajnos több szempontból sem tudom elengedni, de értem mire gondolsz. Látok, de azt már nem, hogy mit művelek, és emiatt gyakran elrontom a dőlésszöget, és hasonlók. A másik, hogy elég erős mimikai ráncaim vannak a szememnél, a korrektor nagyon randán beleülne. Ezért satíroztam egy picit bele, hogy azért annyira durva mégsem legyen, és nem is volt, nem is értem, hogy a fotókon miért éles a vonal.
      Láttam pár videót arról hogyan lehet kihozni ezt a formát cellux meg korrektor nélkül, de annyi idő nekem nincs, mire azt megcsinálom. :D
      A kedvedért azért egy videó erejéig korrektorral fogom megcsinálni. :)

      Törlés
    2. Teljesen értem a félelmed, anyukám is így volt a korrektorral, aztán nedves szivaccsal vittem fel a fixálópúdert a korrektorra, ami megakadályozza az undormánykodást. Azóta pedig semmi ellenvetése sincs, sőt kéri is! :D Próbáld ki, világmegváltó számomra ez a kis trükk! :)

      Törlés
    3. Gondoltam már rá, mert kb. mindenki imádja, akinek nagyon erős mimikai ráncai vannak, meg már nézelődtem is fixáló púder témában, de mindig elhessegetem a gondolatot. Na most megadtad az utolsó löketet! :D

      Törlés