2016. október 30., vasárnap

VIDEÓ | Aktuális kedvencek és csalódások #1


A mai videóban aktuális kedvencekről, és nem annyira kedvencekről lesz szó, gondoltam miért is ne csinálnék egy ilyet, bár nem tudom, mennyire lesz gyakran, és nem unok-e rá gyorsan, hiszen a blogon se vittem már túlzásba. Na bevallom élveztem ezekről a termékekről beszélni, meg is látszik a videó hosszán, ráadásul alig bakiztam, nem nagyon tudtam összevágni. Persze ahol sikerült, ott pedig borzalmas a vágás, ezért elnézést kérek, már nem tudok mit csinálni, hogy az utolsó szót ne vágja le önkényesen konvertálás közben (koncertálás előtt tuti jó, ellenőrzöm). Esküszöm ez a program engem utál. Ja és igen, az a fej... tudom, nagyon elbódultam ezektől a jóságoktól! :D

2 megjegyzés:

  1. Én kedvelem az ilyen jellegű videókat, ezt is jó volt nézni. A V2 nekem nagy kedvenc - és pont az előző bejegyzésnél hoztam példának a gyenge Pillow talkot, tudok időzíteni...xD
    Illetve az essence all about matt púdert is nagyon kedvelem, többet is elhasználtam már, de nekem a csomagolás mindig megadja magát - úgy is, hogy sehova nem viszem magammal...:/
    A többihez nem volt szerencsém, de a Rocknudes és a NYX ajakcuccok még mindig varólistán vannak nálam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, nekem semmi baja az Essence csomagolásának, de most, hogy elértem az alját eléggé törik, meg ezt kb. minden Essence púder formánál észrevettem (pirosító, bronzosító...), úgyhogy ez nem tetszik, de szerintem újraveszem, mert vizes szivaccsal tényleg egy álom. :)
      A NYX-ből bármilyen ajakkencét veszel, tutira imádni fogod. :D Vagy csak én vagyok ennyire oda a rúzsaikért, de nekem eddig mind bevált, amit eddig próbáltam.

      Törlés