2016. október 25., kedd

Unkornis körmök


A mai manikűr egy kis agyi elborulás eredménye. Persze most bizonyára sokan nevetnek magukban, hogy mi számít elborulásnak egy hófehér manikűrön, pasztell kék-rózsaszín-lila-zöld fényekben villódzó, unikornis strasszkövekkel dúsítva? Nos, talán annyi, hogy eddig sosem tudtam ezt elképzelni magamon, de azt sem értettem, hogy mások mit esznek ezen, hiszen annyira... fura. Túl merev vagyok, erre már más kifogásom nincs. :)






A lakkozásom meglehetősen ocsmány. Igazán leszokhatnák már arról, hogy na majd a pacsmagolásom felesleges részét mosogatás közben leáztatom, és hasonlók. Mostanában elég sok inspirációm van arra, hogy újra több időt foglalkozzak a körmeimmel is, és manikűrös profizmussal készítsem el őket. Hát a fejlődés ezeken a fotókon pont nem látható, de igyekszem lányok, tényleg.


Magáról a színről tényleg meglepetés volt. Egy nagyon gyenge pillanatomban éreztem késztetést arra, hogy egy olyan színből, amiből már több üveggel is full elhasználtam francia manikűrhöz és egyéb díszítésekre, most magának a fő színnek válasszam.
Hát elég furcsa érzés volt először, had' ne mondjam, hogy anya kb. az egész műveletet végig nézte, elég csúnyán fintorogva. Főleg a sok strasszkőtől. Fura, de nekem néha tényleg jót tesz, ha túlgiccsesítem a dolgokat.


Bár a strasszok nem olyan szépek körmön, mint a tárcsában, de nagyon tetszenek, illetve strasszokkal vagy anélkül, de továbbra is fogom hófehérre festeni a körmeim, mert rohadtul tetszik! Na meg persze elértem vele azt, ami miatt általában új dolgokat szoktam kipróbálni: visszatért a jó kedvem, és gyönyörűnek érzem magam.
Felénk még nincs nagy divatja a hófehér körmöknek, szóval néha elkapok bár "hibajavítóval kented ki magad?" megjegyzést, de nem bánom.

Nem tudom hova fokozni, nagyon tetszik! :)
Ti szoktatok fehér körmökben járkálni?

7 megjegyzés:

  1. Love them :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Wow! Hát ez nagyon menő! Szuppppppper!!

    VálaszTörlés
  3. Nyáron szoktam fehéret használni, akkor lemattítva, illetve télre van egy fehér, csillámos Moyra homoklakkom.

    Az ilyen kövecskékkel/matricákkal/stb-vel viszont annyira nincs türelmem pepecselni, úgyhogy én csak a színeket szoktam "kevergetni". :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem se szokott, de mostanában pörgök. Bár a leszedés kicsit kényelmetlen. :D

      Törlés
  4. Nagyon tetszik, a díszítés csodásan kiemeli a hófehér tisztaságát. Orgazmikus :)

    VálaszTörlés