2016. október 28., péntek

Sleek i-Divine | Nordic Skies


Amikor szép lassan a Sleek közzétette, hogy milyen új limitált paletták lesznek kaphatóak náluk, egy percig se gondolkodtam rajta, hogy bizony a Nordic Skies lesz nálam a befutó. Véletlenül sem akartam jól átgondolni a dolgot, hiszen a jól átgondolásból már nem egy limitált "álom" palettáról maradtam le. Nem tartom utólag sem rossz döntésnek, sőt, igenis kellett ez a paletta, de lelövöm a poént, vegyesek az érzéseim. Nézzük!







A doboz egyértelműen megfogott, és egy sminkben is meginspirált, már csak a megvalósítás hiányzik. Gyönyörű ez az egész összhatás. Nem biztos, hogy valaha is bevállalnám, de az álmaimban egyszer nagyon szeretnék egy északi naplementét látni, az északi fényről nem is beszélve.


Tipikus Sleek külső, ne menjünk bele, viszont a limitált palettákat az állandóakkal ellentétben mindig megjelölik a sarokban. Én ezt mindig úgy láttam, hogy fehér, igazán nagy meglepetés volt, hogy most levendula lila. Annyira oda van figyelve minden apróságra. A pénzemért egy jó palettát kapok, és még apróságokra is odafigyelnek. Hát most mondjátok, hogy nem simogatja az ilyen az ember lelkét?


Amitől viszont nem éreztem, hogy agyon lennék kényeztetve, hogy nem kaptam fóliát. Nem szeretem, ha szutykos a tükör, így ezekért a fóliákért mindig rajongok, meg ugye rajta van a névsor is, ami a bloggerek szempontjából igen csak praktikus tud lenni. Kegyetlenség!

Volt már amúgy, hogy pl. a Storm palettánál volt fólia, de nem voltak rajta a nevek, így nekem kellett ráírni.
Nem tudom, hogy ez kinek a hanyagsága, de apró tényező, senkit se akarok ezért megróni. Csak na.

Amúgy egy nagyon gyönyörű látkép nyílik az ember elé, két napig hozzá sem értem a palettához, csak nézegettem. Igaz főleg azért is, mert nem volt időm befotózni előbb, de valószínűleg amúgy sem mertem volna bántani bár egy napig.


A fólia bár hiányzik, én azért leírom a neveket, és kicsit elemzem is, balról jobbra haladva:

  • Eskimo kiss - világos szürke, fényes
  • Moonshine - pezsgőszín, talán még annál is világosabb, enyhén sárgás tónusba hajló
  • Polar night - melegebb, májvásabb sötétbarna, szemöldökre nem kenném, matt
  • Crystallised - fényes babakék
  • First light - világos, barackosabb, matt
  • Purple haze - (annyira tipikus dolog így hívni egy lilát...) fagyos levendula lila, fényes
  • Ocean mist - nagyon világos "óceán" zöld, fényes
  • Supernova - nagyon erős korall szín, kevés embernek állhat jól, fényes
  • Ski Breeze - májvás világos barna, matt
  • Rose Glow - rózsaszín, amitől nem nézel ki úgy, mint egy nyúl, abszolút hordható fajta, fényes
  • Exlipse - meleg világos barna, tökéletes átmeneti szín mélyítővolnalba, matt
  • Blue moon - hideg kékes szürke, fényes



Nem azt mondom, hogy ezek a színek nem pigmentáltak, de pl. a fényes árnyalatok inkább jeges fényűek, a szín maga nem annyira dominál alatta, illetve amikor próbáltam a Purple Haze-ből valamit kihozni, akkor csak nedves applikátorral tudtam, mert sima ecsettel egyszerűen nulla. Illetve hétköznapra annyira nem használhatóak ki, mint én elképzeltem, talán csak a mattak, illetve a belső szemzugba valamelyik fényes árnyalat. Illetve vannak azok a durvább fajta fényes sminkek, amiket a Cut Crease technika kedvelői nagyon szeretnek, viszont egy hétköznapi alkalomra semmiképp sem kenném fel a fényes árnyalatokat egész mozgószemhéjra. Talán egy szőke, halovány színekkel rendelkező lány jobban tudná őket használni hétköznapokon is.

Egy kedvenc sminkemben azért szépen ki tudom őket használni. Felső szemhéj teljesen üres, csak egy erősebb tusvonal, és az alsó pillatőbe valami szín. Erre tökéletesen ki tudom használni. Illetve Rose Glow+Ski Breeze+Polar night színekkel egyszerűen gyönyörű sminket lehet kihozni akár hétköznapra is.

Minden festék kellemesen puha, jól satírozhatóak, megfelelő alappal egész nap kibírják.

Még mindig nem tudtam eldönteni, hogy szeretem-e ezt a palettát vagy sem. Rossz blogger vagyok most, de most csak annyit tudok mondani, hogy nézztek meg jól a színmintákat, és alaposan gondoljátok végig, hogy szükségetek van-e erre a termékre.

8 megjegyzés:

  1. Végül nem vettem meg ezt a paletát, hanem csak a Goodnight Sweetheart-ot: http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2016/10/new-in-eyecandy-sleek-goodnight.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvastam már, klassz kis poszt lett! :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez a paletta, csodás színek vannak benne - csak nem nekem. Ezt tényleg egy szőke, világos bőrű és szemű lány tudja a legjobban kihasználni. Nekem a sötétbarna hajammal, a zöldes-kékes-szürke szememmel ez nem igazán passzol, úgyhogy örülök,hogy megvártam a teszteket vele, és nem vettem meg. Ellenben a fent említett Goodnight Sweetheart nagyon bántja a fantáziámat, pedig ő pont nem tetszett elsőre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azzal se tudok mit kezdeni, ahhoz viszonyítva a Nordic skies jobban áll nekem. Pedig amúgy az is gyönyörű. :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik, hogy az alapjáraton meleg tónusú árnyalatokat hűvös fénnyel dobták fel, viszont nekem ezek a színek pocsékul állnának, pedig világos bőrű vagyok, és bár festett, de szőke...Szerintem a sárgás bőrtónusom teszi...de attól még jól esik ránézni. :)

    Egyébként én kétszer akartam limitált palettát venni, de mindkétszer annyit szenvedtem, hogy a végén nem rendeltem meg...Aztán mindkettőt behozták az állandó kollekcióba! <3 Szóval mégis megszereztem őket - az egyik abszolút szerelem lett (Garden of Eden), a másikat meg nem tudom hova tenni (Vintage Romance - a színek gyönyörűek, jól is állnak, a minőség is kiváló, de valamiért szívesebben nyúlok másokért, nem veszem elő sose szinte).

    Nekem a Sunset palettám érkezett névtelen fóliával, de szerintem az olyan régi, hogy akkor még neveket se adtak az árnyalatoknak, pedig annyira szeretem a jó neveket - sokkal jobban meg tudok barátkozni a színekkel, mert ha azt mondom, hogy az a matt zöld a kedvencem a palettából, az személytelen, de ha azt mondom, hogy a Fern a kedvencem, az olyan, mintha "barátok lennénk"...Vagy ha van két palettában két matt fehérem, és gondolkodom, akkor is a "White Noise pigmentáltabb, mint a Pillow Talk" sokkal átláthatóbb, mint a "MUR Give them nightmares palettájának a fehére jobb, mint a sleek v2 fehére", illetve én meg is jegyzem az ilyen neveket (borzasztó a névmemóriám, de a rúzsaim és szemfestékeim neveivel tisztában vagyok mindig, pontos elnevezés, hozzátartozó árnyalat, és nem felejtek ki egyet se ha fejben gondolom végig, hogy mim van)...éppen ezért szoktam elnevezni magamnak a névtelen árnyalatokat is.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez tetszik. :D Nekem annyira nem fontos a név úgyis csak a rúzsaim nevét tudom megjegyezni, de a fóliáért haragszok. :D

      Törlés
  4. Gyönyörűek a színek, nem is gondoltam volna, hogy ez ennyire szép paletta. a világos volta miatt nem rendeltem meg, mert nekem szükségem van mélyítésre is, és hát kevés az olyan ember, akinek az ennyire világos színek is jól mutatnak a szemhéján. Azért a csomagolás ihlette sminkre kíváncsi lennék!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp lesz, de nem tudom mikor érkezek felvenni róla a videót, így a már kész anyagokat fogom csak feltölteni. Remélem nem baj. :)

      Törlés