2016. október 14., péntek

Essence matt matt matt hosszan tartó szájfény | 03 Girl of today


Még szeptember folyamán, amint kikerültek az Essence újdonságok, szinte azonnal lecsaptam erre a matt szájfényre. Majdnem kettőt is vettem, nagyon jó kis színekben van. Végül tök jól döntöttem, hogy csak ezt az egyet hoztam el. Nagyon reméltem, hogy nem egy akkora csődtömeg lesz ez is, mint az XXXL matt szájfények. Hát, nem a legjobb, de fejlődtek, sőt, azt kell mondjam ezen az áron annyira nem kapunk egy rossz terméket, de egyszerűen azt sem tudom mondani rá, hogy jó. Na de ne szaladjunk ennyire előre.
Jam, és láttam az index fotón a helyesírási hibát, bocsájjatok meg nekem érte!






A csomagolás tipikus Essence szájfény. Találjunk ki valami egyedit, oszt' hopp nem érdekel senkit. Viszony tipikusan jó minőségű műanyag, ami általában jelen van a márkánál.
Ahogy a címben is láthatjátok, végül a 03-as Girl of today árnyalatot vettem meg, ami egy nagyon szép szín, az a fakó, húsos piros árnyalat, ami a legtöbb embernek jól állhat. Ebben az esetben viszont ez nem jött olyan jól, hiszen ez már a sokadik ilyen árnyalatom, nem győzöm őket elhasználni, a másik, hogy a bolti fényben én ezt abszolút egy fakó, piszkos rózsaszínnek láttam.


Rögtön az jutott eszembe az első kibontásnál, hogy ez nagyon a NYX Soft Matte Lip Cream utánzata próbál lenni. Az állaga habos, sokkal habosabb, mint a NYX-é, viszont viselni teljesen ugyanaz az érzés, illetve majdnem ugyan olyan a színe mint az én meglévő, San Paulo árnyalatomnak. Egy nagyon picit világosabb annál.
A képen pedig a világ legkisebb és legaranyosabb applikátorát láthatjátok. Szó szerint elröhögtem magam, amikor először kibontottam otthon. Annyira cuki de tényleg! Dolgozni pedig különösen jó vele, elég pontos.



A tartósságát leszámítva kb. mindent hoz, amit ígér. Krémes, bársonyos érzés, teljesen matt, magas fedése van és nem szárítja ki az ajkakat.


Ennél a résznél jön elő, mi bajom is vele igazából. Közvetlen fotózás előtt kentem fel, majd kb. 10 perc alatt jutottam el az arcos fotókig, de előtte azért tükörbe néztem. Hiába csináltam meg az ujjas módszert, a fogaimat megfogta, az ajkak belső felénél a felesleges termék összegyűlt, és ami a legérthetetlenebb, hogy a felső ajkakon megkopott a szín annyira, hogy a saját ajakszínem már át-át villan.
Ez idő alatt nem ettem, nem ittam, nem beszéltem. Még egy kis ideig próbálkoztam vele, de arra kellett rájönnöm, hogy ez a termék semennyire sem tartós. Még zsebkendővel felitatva lehet rajta segíteni, de amúgy nem az igazi. Ebből adódóan nem is szárad meg, mindenen nyomot fog hagyni, a pohártól kezdve az erősebbik nemig.


A szín gyönyörű, nem fogok lemondani róla. Ha mást nem megy a "boltba járós rúzsok" pohárkába, de akármennyire is olcsó, nem tudom nektek eredeti áron ajánlani, esetleg azoknak, akiknek több idejük és kedvük van igazgatni nap közben, és nem annyira zavarja, ha esetleg egy rúzs nem annyira tartós.

Tudjátok mi a legjobb? Így is azt érzem, hogy nagy sikereket fog elérni ez a rúzs.

8 megjegyzés:

  1. Eddig se nagyon csábított, hát ezután sem fog :D nem azért kenek fel valamit nagy műgonddal, hogy aztán egész nap figyeljem és igazgassam.

    Képzeld, kipróbáltam az Essence átlátszó ajakceruzáját alapként rúzs alá, és annyira jó *.* akárhányszor utaltál rá bejegyzésekben, hogy így használod, nem értettem, hogy működhet, azt hittem, megcsúszna rajta a rúzs, de most egy problémás rúzsomnál eszembe jutott. Magában tök foltos, nagyon sokat kell vele vacakolni, de ma reggel simán felkentem, és ha összeáll napközben, csak cuppogok kettőt és máris el van egyengetve. Nem ül bele annyira a ráncokba és kevésbé szárít, nagyon jó. Hálás vagyok az ötletért, na ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy bevált neked is! :) Sokáig fogom siratni, hogy nem vettem egy 5-6 darabot, mielőtt kivonták... :D

      Törlés
    2. Nem tűnt el, bár polcokon még nem kerestem: http://www.essence.eu/hu/termekek/ajak/ajakkontur-ceruza/e/product/invisible-kiss-transparent-lipliner-01/

      Törlés
    3. Igen tudom, de ezt nem láttam nálunk, gondolom csak a nagyobb állványokon van. :/

      Törlés
  2. Pedig olyan szép a színe...igazi "biztonsági" szín (könnyen kihasználható, minden helyzetben helytáll - ha jó a termék minősége is). :)
    De inkább a többi kinézettre fogok költeni, hiába olcsó, ez a "tartósság" nekem nem kell...Viszont egyre kíváncsibb vagyok a NYX folyékony rúzsaira, nagyon tetszik ez az árnyalat is! :D

    (Téma off: előző bejegyzésnél tárgyaltuk a Sleek folyékony rúzsát, az elmúlt pár nap intenzív Old Hollywood teszteléssel telt nálam...tényleg foltos, és nem lehet szépen építeni, mert ha több réteget viszel fel, idővel leszárad egyben, vagyis sminklemosó nélkül is le tudod kaparászni, egyébként evés/ivás/puszi/mindenálló...A NYX-hez nem tudom viszonyítani, de ha ismered/próbáltad/használtad/próbálni tudod a Max Factor két lépéses lipfinity folyékony rúzsát, a Sleek terméke nagyon hasonlít rá állagra, használhatóságra, mindenhogy, csak utána nincs rommá száradva a szád, illetve könnyebben le lehet szedni, mint a MF termékét.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A NYX nemsokára nyit, szóval hajrá! :D Beszéltem egy professzionális sminkessel amúgy, ő a legjobban a Lingerie nude rúzsokat ajánlja, főleg vendégeken használja, hogy ne kopjon le gyorsan, és hát imádják az emberek. Tán még jobbak is, mint a Soft Matte Lip Cream-ek. Alig várom, hogy kipróbáljam én is, valószínűleg az első ösztöndíj után rohanok. :D

      Az Old Hollywood-ot pedig megsiratom, de azt hiszem inkább kihagyom, már annyian mondják... talán valami más árnyalattal, mert hogy Sleek folyékony rúzs kell bármi áron, az is biztos! :D

      Törlés
  3. Én a simply be az icon árnyalatot vettem meg és habár csalódtam a mattságát illetően, mert nekem ez szaténos, azért egészen megszerettem, mert a színe mesés és teljesen máshogyan krémes, mint a sima rúzsok. A tartóssága teljességgel nulla, de annyira nem is vártam mást ettől a márkától. Azért nem bántam meg a vételét, kellemes rohangászós kence.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a gond, hogy én nem nagyon járok el rohangálni, boltba is suliból megyek, és hát nem kenem át a tartós rúzst erre, hogy ez is fogyjon. Bár most nem is mondtam hülyeséget. :D Valahogy én is megpróbálom elhasználni tényleg, de szerintem amióta leteszteltem nem volt rajtam egyszer sem...

      Törlés