2016. október 7., péntek

Catrice Allround Contouring paletta


Ma egy igen izgi termék tesztjével jövök, ami lehet, hogy csak nekem izgi. Azért egy kontúrozás mániástól elég szokatlan, hogy most először vett krém kontúr palettát, nem? Sosem éreztem késztetést egy ilyen termékre, mert mindig voltak krémes szemfestékeim, amik jók voltak a célra, és miután elfogytak, nem nagyon hiányzott az életemből. Viszont durva, de mostanában sokszor álmodtam a Maybelline kis stiftjéről. Hát azt nem igazán szeretném kipróbálni, mert nem találom se praktikusnak se gazdaságosnak, de a kis bogár befészkelte magát a fejembe, és hosszas mérlegelés után a Catrice palettájára esett a választásom.






A csomagolás a Catice-től megszokott módon áttetsző, és nem megszokott módon fekete tartályban vannak a termékek, ami baromira jól néz ki. Tökéletesen zár, de nem töri le a körmöt, nyugodtan lehet táskába dobni, nem fog kinyílni. A pan-ek aprók, és az egész termék hosszúkás. Teljesen táska barát, így aki sokat utazik, vagy a napi sminkjét szereti vinni a munkahelyére, annak tök jó.


Sokáig tartott, mire sikerült eldöntenem, hogy akkor most nekem tetszik-e ez a paletta vagy sem, hiszen adtam neki bőven időt. Több eszközzel is megpróbáltam használni, több élethelyzetben is.
Az az igazság, hogyha nem írja valaki egy tesztben, hogy a krémkontúrozás sokkal gyorsabb, akkor lehet nem vettem volna meg. Itt jön rögtön az első hátránya a palettának, hogy ezzel igazából ötször hosszabb ideig tart... Már itt bukik a dolog.

Sokáig azt hittem, hogy csak kiszáradt a teszter, azért annyira kemény az anyag, és egy friss palettával nem lesz ilyen gond. Hát sajnos tényleg nagyon kemények. Az ujjammal szoktam felvinni, mert legjobban úgy lehet felpuhítani a terméket, de nagyon gyorsan szárad, nem is lehet egyszerre mindenhova felvinni, apránként kell. Emiatt nehéz kicsit eldolgozni is, nagyon könnyen piszkos, foltos eredmény lesz belőle. 


A legtöbbet az első, negyedik és highlighter árnyalatot használom. A második egy meleg barna, inkább nyáron lesz jó, míg a középsőt semmire sem tudok használni, annyira világos. Ok, Kardashian kontúr, de azt már eleve gusztustalannak találom, és amióta ennek a palettának a segítségével kipróbáltam még jobban ellenzem. Nekem nincs bajom az insta-sminkekkel, de nem nekem való.

Amúgy a kontúr szín nagyon szépen passzol, a negyedik pedig tökéletes korrektor, persze nem mindenhova, mivel nagyon csúnyán beleül a pórusokba, ráncokba, de mostanában nem használok másik korrektort, bőven jó ez is, de valószínűleg ha lenne valami komolyabb bőrproblémám nem ezt választanám. Pláne nem egy hosszabb napra.

A highlighter meseszép, vizes fénye van, abszolút nincsenek benne csillámok, de ez is annyira kemény, hogy lehetetlen úgy felvinni, hogy az jól nézzen ki. Egyre inkább lemondok arról, hogy én ezt szeretném használni továbbra is - de hát minek vegyek elő plusz terméket, azért paletta a paletta, nem?

A tartósságát nem tudom jól behatárolni, mivel rajtam nem igazán szoktak az ilyen krémes termékek működni, ez sincs fent 3-4 óránál tovább, de hála égnek legalább kopni nem kopik csúnyán.


Egy vékonyabb, hétköznapibb alapozó réteg, illetve korrektor a szem alatt.
Nem aludtam sokat a kép készítésekor.


Kontúrszín használata után. Legszebb eredményt beauty blender-rel lehet elérni. Itt ecsetet használtam. Hát fúj! Annyira retkes hatása van!
Ráadásul tényleg annyira kemény, hogy mire eldolgozom, az ecsettel/blenderrel mind elmaszatolom az alapozót.


Nagyon örülök, hogy kipróbáltam, és relatív barátságos áron. Ennyit megért, és használgatni is fogom, mert nem használhatatlan, Porállagú termék alá használom vékonyan. Talán ahogy ügyesedek ez a termék is jobban fog működni, de nem hiszem.

Csalódásnak semmiképp sem csalódás, de kiderült, hogy nem nekem való ez a terméktípus.

4 megjegyzés:

  1. Képek alapján nagyon tetszett ez a paletta, de mikor kipróbáltam én is úgy találtam, hogy nagyon kemény és valószínűleg nehéz vele dolgozni, úgyhogy szerencsére nem vettem meg. Sajnálom azért, mert az ugyanilyen korrektor palettájuk pedig nagyon bevált, bár azt 4-5 éve használtam, lehet hogy azóta finomodott az ízlésem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem te voltál az okosabb. :D Még valamikor szeptember elején-közepén vettem, de már várom, hogy elfogyjon. :D

      Törlés
  2. Kár érte, hogy ennyire kemény, mert nagyon szép kontúrszínek vannak benne.
    Nem próbáltad esetleg nedves ecsettel a felvitelét, hátha úgy egyszerűbb lenne?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nekem sehogy nem akar működni. Krémmánián imádják, lehet csak velem nem megy a kémia. :)

      Törlés