2016. szeptember 6., kedd

VIDEÓ | Kiko haul


Megérkezett múlt héten a Kiko csomagom, amit augusztus 20-án rendeltem meg, és a vám miatt kicsit késett, így már különösen izgatott voltam. Sokadik próbálkozásra sikerült is mellé egy videót is felvennem, így ezt is láthatjátok, és nagy vonalakban az első benyomásaimról is beszélek.




Eléggé meg voltam szeppenve, több alkalommal is felvettem ezt a videót (két napig kameráztam, képzelhetitek), de sehogy sem akart összejönni. Úgy gondoltam, hogy az első gáz videón mindenkinek át kell esnie, úgyhogy jöjjön aminek jönnie kell.
Abszolút nem emlékeztetek magamra ebben a videóban. Igenis tudok egymás után választékosan, összefüggő mondatokban beszélni, és sokkal több energiám van, gyorsabb vagyok. Lehet az is rátesz a lapátra ebben az esetben, hogy közvetlen fogorvos után ültem le, szóval az érzéstelenítő még nem igazán engedett, próbáltam is eleinte odafigyelni a beszédemre.

Amúgy nem vágtam sokat, természetesebbnek gondoltam így, illetve amit vágtam is kaki lett, úgyhogy jobban is jártunk. :D




Jövő héttől jönnek a tesztek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése