2016. szeptember 16., péntek

VIDEÓ | Augusztusi haul


Kicsit megkésve, de itt az augusztusi haul. Sajnos ezt a videót az univerzum sem akarta, hogy felvegyem, se azt, hogy megvágjam, de a feltöltésnél az igazi küzdelem. Nem baj, én nyertem! Lesz itt szépségápolás, smink és egy kis back to school is.





Szegeden is jártunk párszor, főleg mozizni mentünk, de azért vásárolgatni is eljutottam, egy nagy táskát vettem, illetve pár Catrice cuccot is, hiszen ahol én lakom most egyetlen egy DM-ben elérhető a márka, az se esik egyik útvonalamba se, sokáig tart eljutni, és mivel az összes nő oda jár Catrice-t vásárolni, ezért úgy is néz ki az a pult. Úgyhogy igen, Szegedig megyünk érte! :D

Rúzsokból határozottan sikerült bevásárolnom, elég sok mindent kiszelektáltam, illetve az aljára jutottam, meg jön az ősz, úgyhogy erre ráfogjuk, hogy végül is kellett ez. A hozzájuk tartozó ceruzák sem maradhatnak el.

Jön egy jó uncsi szépségápolási rész, majd a végére egy Back To School rész jön, hiszen ezeket vén rókaként is imádom, de érthető okokból ennek nem akartam külön videót szánni. Meg a szövegkiemelőket nem vette fel a kedves kamerám, de amúgy azok is vannak.

Ti miket vásároltatok augusztusban? Van valami izgi? :)

3 megjegyzés:

  1. Hogy nem voltam még feliratkozva...mindegy, pótolva...:D

    Egyébként a frászbúk megmondta: az élet rövid, vedd meg azt a rúzst...:D
    Én meg azóta se leltem sehol a 15 éves Kate rúzst. :/
    Mindig rosszkor megyek szerintem - vagy egy jel, hogy nekem már túl sok rúzsom van, nem kell több...xD
    Egyébként hozzánk is több fóliás vagy csomagolt termék kéne...utálom, hogy mindenbe belemásznak, inkább kockáztatom, hogy nem egészen stimmel az árnyalat (neten utána tudok nézni nagyjából úgyis, meg szerencsére elég ritkán lopják el a tesztereket - bár azért megesik xD milyen világban élünk xD). :/

    Ééés a többi cucc is nagyon jó, jó vásárt csináltál. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :*

      Még jó, hogy lopják a tesztereket. :D Nekem nincsenek ilyen hajlamaim, de ha lennének lehet én is azt vinném, főleg ha még jó állapotban van, mert azokra nem tesznek mágnest. :D
      Rúzsból pedig sosem elég. Én már lemondtam róla, hogy valaha is leszokok a vásárlásukról. Minek? Jelen pillanatban parancsoltam magamnak megálljt egy időre, de ezentúl nem görcsölök arra, hogy teljesen elhasználjak mindent, ami ilyen nehezen fogyós. Egyszerűen rengeteg anyag van egy rúzsban, és kb. fele után már azért az ember ráun és vágyik egy újra. Most miért is ne vehetnék egyet, ha már nem tetszik az az árnyalat/ráuntam/megváltozott az ízlésem?
      Na azt azért nem akarom megszámolni, most mennyi van, de remélhetőleg még nincs 40. :D
      A Rimmelen meg csodálkozok... Na igaz nem sokaknál láttam eddig.

      Törlés
    2. Szerintem meg ha boldoggá tett, de már nem tesz, akkor az a termék már ki van rendesen használva...ha csak két használat volt, mert olyan alkalmakra/alkalomra veszi az ember, nyilván nem akarja unasig használni, mert elveszti a különlegességét,akkor annyi...ha azon/azokon az alkalmon/alkalmakon helytállt, akkor már mindent 'megadott' a tulajdonosának...
      Mondjuk én nagyon szeretek elhasználni termékeket, van olyan rúzsom, ami teljesen elfogyott, meg a tokból is kikapartam, és újra is vettem...de pl van olyan is amiben alig van már, de annyira utálom, hogy bevágtam egy dobozba, hogy ne is lássam - megtartom, mert unokahúgom így nem a még használni kívánt sminkjeimmel játszik, hanem azokkal, amiket nem kedvelek. :D

      Törlés