2016. szeptember 23., péntek

Smink | Early Bird + VIDEÓ!


Elérkezett a második sminkvideóm közzétételének az ideje. Ebben a videóban használtam először, vagy talán másodszor a w7 Smokin' palettáját, még kísérletező fázisban voltam vele, így meggondolatlanul is a teszt smink nevet adtam ennek a posztnak alcímnek, hiszen nem beszélek benne, pedig úgy lenne az igazi. Bocsika, máskor figyelek! :) Ez a smink az Early Bird nevű árnyalat főszereplésével készült.

Off: aki nem látta a facebook kiírást, annak most szólok, hogy a 27.szept. blogsale elmarad, mivel a csomagokat nem fogják átengedni a vámon!



Ez a lila sajnos tényleg nem lila a valóságban -pont, ahogy az eredeti Naked Smoky palettánál is-, illetve komplett paletta enyhén porozgat, de nem vette el a kedvem ettől a dologtól, azóta is az egyik legtöbbet használt palettám. Még tutira sokszor láthatjátok viszont posztokban, videókban. Az írásos tesztet itt érhetitek el, minden infóval: KATT
Jam, a műszempillával gondok voltak. Ezt a fajtát is most tettem fel először, és sajnos a befotózás után vettem észre, hogy a pilla gerince szürke, amit be sem lehet festeni. A fotókon még megtudtam oldani a problémát, sajnos a videóban nem tudok vele mit kezdeni. Ennél nagyobb hülyeséget sem pipáltam még műszempillánál. Nem baj, az egészség a fontos. :)






Hogy tetszett a mai smink?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése