2016. szeptember 9., péntek

Rimmel Kate Moss 15th rúzs | 53 retro red


Nem is tudom hol kezdjem. Igazából kicsit szégyellem magam. Miért? Hazudnék, ha azt mondanám, hogy jobban érdekelt ennek a rúzsnak a belseje, mint a külseje. Nos, igazából csak elkapott a kell érzés, amikor megláttam ezt a fémesen csillogó csomagolást a boltban, ezzel a különleges rosegold árnyalattal. Ráadásul a szemem előtt került ki a boltban. A teszterek még érintettlenek voltak. Mint a tündérmesében! Az árnyalatválasztás nem volt nehéz, természetesen a legsötétebbet választottam ki, mert úgy gondoltam, hogy azzal úgyse nyúlhatok félre.






A csomagolás meseszép. Fémes hatású és abszolút nem gyűjti az ujjlenyomatokat, viszont nem azt jelenti, hogy minőséges is. Ha véletlen leejteném, valószínűleg felrepedne valahol, esetleg szét is törhet. Súlyban is meglepően könnyű, ami nekem kicsit bogaram, valami megmagyarázhatatlan perverz érzelmek kötnek a nehéz rúzsok iránt. Nem mintha bármit jelentene, na de jól van. Ha másba nem lehet belekötni, akkor ebbe. :D Természetesen ez nem mínusz pont, tényleg csak bogaras vagyok.



Tipikusan az a szín, amit én igazából nem nagyon szoktam szeretni, de mostanában nagyon kísérletezős kedvemben vagyok, és hát őszintén szólva nem bántam meg, hogy bevállaltam. Inkább az a bogyóba hajló bordó, mint sem barnába. Tökéletes burgundi rúzs az őszi és téli időszakra, így aki az idei szezonra szeretné frissíteni a rúzskollekcióját, annak tudom ajánlani ezt a színt.
Én nem érzem annyira sötétnek, elsősorban hétköznapi, nappali rúzsnak szánom, az én ízlésemnek abszolút nem sok.

Minőségében teljesen olyan, mint a fekete dobozos Kate Moss rúzsok, talán egy leheletnyit krémesebb, látszik is a végeredményen. Matt rúzs pártiként sem ijedek meg tőle, felitatva egy zsebkendővel kicsit mattabb lesz meg persze tartósabb is.
Abszolút nem szárít, és ez a tipikus Rimmel Kate Moss gyümölcsös illata van.



Nektek hogy tetszik? Néztetek ki árnyalatot ebből a kollekcióból?

10 megjegyzés:

  1. Érdekes, én a Rimmellel megrekedtem a körömlakkok szintjén. Nem próbáltam kb soha semmi mást, így nem mondhatom, hogy rosszak vagy jók, de nem is nagyon érzek/éreztem késztetést, hogy kipróbáljak mást.

    A rúzsnak nagyon szép színe van, de én nem igazán érzem jól magam sötét kencékben, úgyhogy én maradok a biztonságos barack/korall/ajakbalzsam vonalon. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van két nude is ebben a vonalban, de az nem hófehér bőrre van, így meg sem próbáltam őket. Az a durva, hogy én nem is szeretem a Rimmel rúzsait... viszont a fekete, meg most ez a rose gold vonal nem rossz. :)

      Törlés
  2. Olyan szép a csomagolása! A színe is szuper, de nekem nem jöttek be annyira ezek a rúzsok, szóval inkább nude árnyalatokat választok, mert az élénkebbek felszívódnak. Nem csinálok semmi különöset, nem eszem-iszom, és eltűnik. Néha el is mászkál, szinte agyvérzést okoznak. :D Bár ma megyek Rossmannba, szerintem be fogok ruházni egy újabb darabra... Hjajjj ez a csomagolás! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ha másért nem, akkor a csomagolásért már megéri. :D Most vettem hozzá ceruzát (szintén Rimmel), szerintem egy picit segít rajtuk.

      Törlés
  3. Gyönyörű szín, rajtad abszolút nem tűnik sötétnek, így hogy bogyószínbe hajlik, nem keményíti úgy meg az arcot :)
    A Rimmel jó ezekben a vörösekben, ár hete egy leárazáson csaptam le a piros csomagolású Kate Moss rúzsok közül a vörösre, hát valami eszméletlen szép és nagyon jó minőségű. Ez is kísért, de inkább az Essence matt matt matt rúzsaira vadászom most :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azokból én most vettem meg a 03-as árnyalatot. Eddig annyira nem vagyok elszédülve tőle, viszont ezért az árért, meg az XXXL matt szájfényekhez képest tök jó. :)

      Törlés
  4. Úgy tetszik ez a rúzs...A két kollekcióból mindkét pirosat kinéztem, hogy jó lenne megnézni, de nem találtam belőlük sehol...illetve a DM-ben csak három szín volt kirakva teszteren, és nem volt üres hely, mert mellette volt a többi Rimmel rúzs (most vagy én vagyok a hülye és hallucinálok, vagy négynek kellett volna lennie), és mindössze a nude-ból volt egy darab megvásárolható...(három DM-ben voltam, és két Rossmannban amióta behozták, a Rossmannban tesztert se láttam kitéve)

    Viszont nagyon szép, és jól áll rajtad! :)
    (És az a csomagolás is...:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg viszik, mint a cukrot. :D Lesd még, előbb utóbb úgyis feltöltik a pultokat.

      (...és igen, az a csomagolás... :D)

      Törlés
  5. Én nem vettem egyet sem ebből, mert hihetetlen, hogy nem tudnak extrább árnyalatokat kitalálni :DD Mondjuk eddig bárhol voltam, volt körülbelül egy szín, amit élőben is láttam, de mind olyan, amihez hasonlóm már van :D Mondjuk legalább nem vettem még egy ötvenedik vöröset, ez is haladás :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez most kapóra jött, mert sehol nem találok már Zoellás vöröset. Sőt, úgy egyáltalán, a 111-es színt leszámítva már abszolút nem lehet kapni a piros csomagolású rúzsokat. Úgyhogy most nem akartam sokáig gondolkodni egy szép vörös Rimmelen. :)
      Azzal meg egyet értek, hogy nem tudnak extrábbat kitalálni. Az extrább már nem is érdekel, de egy normális nude árnyalatot, ami nem okkersárga a fehér bőrre felkenve, igazán kedves gesztus lenne tőlük.

      Törlés