2016. szeptember 30., péntek

Külföldi márkák, akiknek rendelni szeretnék a webshop-jából


Gondoltam miért is ne írhatnék egy ilyen posztot, hiszen mind érdeklődünk a külföldön, vagy a nehezen beszerezhető márkák iránt. Igazából engem bármi érdekel a témában, csak ne koreai legyen, meg ilyen egzotikus dolgok. Sajnos sok márka Szerbiában nem érhető belföldön, de bízok a jövőben, hiszen öt éve még a Sleek is egy hihetetlen dolognak számított itt.
Ez egy jópofa hármas lista lenne, de egyet, a Kiko-t már kipipáltam, így maradt a másik kettő, ami szintén közkedvelt, és ismertek: Milani és Makeup Revolution.







Kezdjük is mindjárt a Milani-val, ami tulajdonképpen csak dacból szerepel a vágyaim között, hiszen bárhova megyek, bármilyen tesztek olvasok, valahogy mindenhol ott van, hogy nem rossz a termék, de a Milani hasonló terméke mégiscsak jobb. Hát most már nagyon kezd érdekelni, hogy mégis mi lehet ez. Leginkább a szemhéjalapozó érdekel, hiszen abból nekem semmi sem vált be, és ha ez tud valamit kezdeni velem, akkor emelem kalapom.
Amivel még végtelen kritikus tudok lenni, azok a rúzsok. Ha még azok is megfelelnek a követelményeimnek, akkor valószínűleg érdemes lesz még rendelni tőlük, akkor már szívesen kipróbálnám pár arcra való terméküket, és a szemfestékeiket is.
Amúgy 1-2 dolgot leszámítva szerintem halálosan unalmas az egész.



Jelenleg a leghíresebb dupe-gyártó márka határozottan a Makeup Revolution, és azt hiszem épp itt az ideje, hogy őket is kipróbáljam, és már nem egyszer fel is mentem az oldalukra, de mindig lebeszéltem magam róla. Mindenképp szeretném kipróbálni az alapozó világosítót, 1-2 népszerűbb palettát, és egy igazán színeset is, aminek a felhasználásával nagyon szépen feltudom dobni egy natúr smink alsó pillatövét illetve szemzugát. A citromsárga szemhéjpúderekért amúgy is élek-halok, de még sosem találtam olyat, amit szívesen megvásárolnék, mert egyszerűen alig fog.
Ja, és kérek szépen Pink Pandát Szerbiába!

Ti szeretnétek valami külföldi márka webshop-jából rendelni?

4 megjegyzés:

  1. Milani: szemhéjalap, folyékony rúzs, alapozó, pirosító, szemcerka.
    Makeup revolution: folyékony rúzsok.
    Sleek pirosítókból néhány -Müllerben csak egy van a kinézett árnyalatokközül...
    És NYX jumbo és folyékony rúzs - Müllerben sleek van a helyén.

    Én nem is tudtam, hogy pinkpanda nincs ott, azt hittem szállít oda is, elvégre a környéken tevékenykednek. Máshova nem tudod rendelni esetleg, vagy úgy jobban megéri, ha máshonnan rendelsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A horvátok politikailag utálnak minket, a magyarok meg nem hajlandóak külföldre küldeni. Pedig lehetséges, csak kell papír, hogy a termék eredeti, és engedély a viszont eladásra, és már nincs is gond a küldéssel. Érdekes, hogy nekik elméletileg van, mégsem küldenek. :)
      Írtam Esztinek fészbukon több hete szerb Pink Panda ügyben, hogy legalább annyit mondjon hogy terveznek-e, de még arra se méltatta, hogy megnézze az üzenetem. Értem én, hogy elfoglalt, meg a földön található összes 10 éves magyar kislány őt nyúzza mindenért, de hivatalos hangnemben írtam azt az üzenetet, nem rajongói levél volt. Kicsit csalódott vagyok.

      Lenne magyar cím, meg ismerős, akit megkérhetnék, de akkor leghamarabb fél-egy év múlva érne ide a csomag. Egyszerűen nem lehet küldeni engedély nélkül, a vám nem engedi át, meg még meg is büntet rosszabb esetben. Ezért maradt el a blogsale is.

      Akkor már inkább megéri az eredeti oldalról rendelni, és kifizetni a postaköltséget és a vámot, de legalább itt van egy-két héten belül. :)

      Törlés
  2. Szia! make up revolutiont tudsz rendelni instagramról is :) eredetit árulnnak ,én is rendeltem egy palettát és tökéletesen elégedett vagyok. A rendeléstől számított 2-3 napon beül pedig már nálad is van ,a postaköltség 300 din
    instán ezen a néven találod az oldalt:Prodaja original sminka :) üdv:Szandra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi a tippet, be is követtem. :)

      Törlés