2016. szeptember 13., kedd

Kiko tesztek | Szemre való termékek


Mától végre kikerülnek a Kiko tesztek. Két részre osztottam: ajak és szem. Ma a szemre való termékeket hoztam, de az ajak termékekre se kell sokat várnotok. Az a helyzet, hogy ezek a termékek csodálatosak. Oda vagyok a csomagolás minőségéért, és maga a termék se problémás, de őszintén szólva nem győztek meg annyira, hogy még egyszer rendelni akarjak, max egy nagy leárazás alkalmával, ahol tényleg egy euróért bármilyen csoda az enyém lehet. Na de nézzük is magukat a termékeket. :)






Water eyeshadow | 228 Taupe, 215 Midnight blue
Elsőként ezekről a kis csodákról írnék. Jelen pillanatban ők a legdrágább termékek a készletemben, hiszen egy ilyen szemhéjpúder majdnem egy Sleek paletta ára. Hát igen. Viszont valahányszor úgy érzem, hogy hülye vagyok, csak kinyitom őket, és mintát húzok a kezemre. Annyira csodálatosak! Felérnek egy Sleek palettával simán.
A doboz masszív, elegáns, használható tükör van benne, viszont annyira puhák a festékek, és az első durvább ecsetvonásra is képes a kis "borda" minta megtörni. Viszont finoman használva, élvezve és tisztelve a terméket - bajok vannak itt már :D -, akkor egyáltalán nem porol, sminkelés közben nem potyog.

A Taupe nem az a tipikus taupe, van egy pici piszkos lilás beütése, nagyon tetszik. A Midnight blue gyönyörű a pan-ben, maga az isteni csoda, felkenés után kicsit csalódott voltam, nem láttam a varázslatot. Erre amikor megláttam, a tükörben, hogy a csillámok villognak a napfényben... medzsik!

Megérik az árukat, de gyakran van rájuk akció, úgy még jobb.
ára: 8,9 euro




Precision eyeliner
A kialakítása pont az a fajta, amin én konkrétan felnőttem, és hiába is próbálok akármit, ez a fajta hosszú nyél-kis tubus-vékony filc/ecset áll nekem legjobban kézre. Ráadásul nézzétek azt a filcet, milyen hihetetlenül vékony! Nagyon könnyű szépen és precízen dolgozni vele, egy álom. Csak úgy huss és már meg is van a tusvonal.
Szép ében fekete, teljesen mattra szárad. Viszont a tartóssága sajnos nem a legjobb. A nagy melegeket semmiképp sem bírja, felkenődik a szemhéjamra illetve a belső szemzug sem bírja sokáig. A hidegebb időszakban valószínűleg kicsit tartósabb lesz, de egy pár órán belül száz százalék, hogy akkor is fel fog kenődni. Szerencséje a formáját attól tartja, így ha fel is kenődött, akkor is csak letörlöm a kellemetlen csíkot, vigyázva a szemfestésem többi részére és kész. Egy idő után nálam mind ezt csinálja, úgyhogy annyira nem ijedtem meg, de ugyanezt egy fele ennyibe kerülő tus is tudja.

Nem tudom ajánlani, maximum akciósan.
ára: 6,9 euro




Prom Queen eyeshadow palette | 02 Stylish Taupes
Ez a paletta egy limitált kiadás része volt, mire ez a poszt kikerül, már lehet nem is elérhető, így nem is gondolom túl a leírását. A csomagolás szuper. Mágnessel záródik, de azt úgy, hogy alig lehet szétfeszíteni, ami persze jó. Hihetetlen súlya van, meg is lepődtem rajta, fogalmam sincs mi van a fedő karton alatt.
A pigmentáltság nem túl kiemelkedő. A legsötétebb szín gyakorlatban egy nagy nulla, a kezemre húzott mintáért is meg kellett küzdenem egy pár réteggel. Túl kemény. A többit is építgetni kellett, de már sokkal jobb a végeredmény. Viszont nem porol egyik festék sem, szépen lehet őket satírozni, a mattak több odafigyelést igényelnek azért, elég kemények a fényes színekhez képest. Hétköznapra egy szuper paletta, akciósan nagyon megérte, de ha eredeti áron vettem volna meg lehet most nem lennék ennyire sem elégedett.

Nem tudom ajánlani.
ára: 15,9 euro 4,7 euro



Összességében a Water Eyeshadow-k a legjobbak, érdemes volt őket megvásárolni, a többi kicsit túlárazott.

4 megjegyzés:

  1. Én egyszerűen imádom a KIKO-t, 2010-ben fedeztem fel, mikor Olaszországban jártam. Azóta, ha külföldön járok, mindig betérek, legutóbb éppen Hamburgban a nyáron :) Nagyon szeretem a szemceruzáikat, a kedvencem egy ezüstösen csillogó fekete és egyszer sikerült egy olyan halvány rózsaszín szemhéjpúdert vennem náluk, amit aztán minden munkatársnőm "megrendelt", mikor legközelebb mentem. A szájfényeik is csodásak, nem ragadnak és nagyon sokáig kitartanak, akkora a kiszerelés. Természetesen a kedvenc rúzsomat is tőlük veszem :) A körömlakkok a másik telitalálat, szuper színek, sokszor szuper áron, egy rétegben is csodásak és tartósak (mondjuk én főleg lábköröm lakkozó vagyok).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, akkor ezeket a dolgokat így megjegyzem magamnak. :) Volt amúgy több fajta rúzs, ceruzák és arcra való sminkek is a kívánságlistán, de hát mindent megrendelni nem lehet egyszerre, mert az már kicsit sok lett volna anyagilag.

      Törlés
  2. Szerintem nagyon jó kis márka, viszont szinte minden termékük túlárazott. Én mindig mindent minimum fél áron veszek tőlük. Ez a tus nekem is mindig elmászik, nem a kedvencem, de a water shadowkat szeretem illetve az ajakcerkákat imádom, azokból majdnem az összes szín megvan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az a tus kicsit durva. Ma sírtam benne, hát elég csúnya lett a végeredmény, és nem nagyon volt alkalmam javítani a dolgon, meg alig is tudtam, annyira megtapadt a bőrön. Hát amit nem tudtam korrektorral eltüntetni, azt addig maszatoltam, míg oda nem jutottam, hogy na, szürke szemfestés van ma. :D Azért ez nem szempont, elvégre ritkán bőgöm el magam lehetetlen helyen full sminkben, úgyhogy ettől független használni fogom.

      Már bánom, hogy nem vettem egy nagy csomó ajakceruzát is, na de ami késik... :)

      Törlés